Citat:
Ursprungligen postat av
SunshineUnit
Och Sofias uppschvungade lugg i kontrast. Pratade de inte igenom innan hur de skulle se ut på bilden? Kläderna är inte heller särskilt koordinerade, med Sofias businessframtoning och Elsas prinsessbakelse, om än i svart.
Är lite förvånad över att de inte kör puffärmsklänningar med stripigt hår på omslaget bägge två faktiskt, det nuvarande omslaget ser mest konstigt ut. Och den nästintill tomma vita väggen i sovrummet där det vanligtvis står ett skrivbord som nu är bortplockat - mig lurar ni inte!
Såg att en läsare frågat Elsa vad man får i boken som man inte redan fått se på bloggarna, och Elsa utlovar "djupare texter" och massvis med nya recept. Är det Sofia Woods sedvanliga trökiga vegetariska recept på högst 5 ingredienser betackar jag mig verkligen. Har fått ungerfär 0 inspiration av hennes kokböcker.
Undrar mest vem som är pepp på denna boken egentligen? Om man nu verkligen måste köpa den borde man vänta tills nästa bokrea då den säkert kommer att gå at köpa billigt. Elsas bok säljs för för 49 spänn på Bokus nu t.ex. Har inte ens orkat bläddra i den trots att jag kan läsa den på Nextory, känns inte som jag missat något?