2022-03-28, 22:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Exakt. Men Hannas lagkamrater är inte imponerade av pannben utan de tror att hon är intelligent, baserat på sin juristutbildnng.

Det är ju en himmelsvid skillnad på akademiska kunskaper och praktiskt logiskt tänk och handlande. Beror på vilken miljö man är och vad som krävs av en som person i vissa situationer.
2022-03-28, 23:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Exakt. Men Hannas lagkamrater är inte imponerade av pannben utan de tror att hon är intelligent, baserat på sin juristutbildnng.

Det var väl Isabella som gav den rollen till Hanna. Smart av Isabella, mindre smart av Hanna att acceptera.

Fördel kanske så länge det är lagtävling men sedan kommer ju pusselmästaren och smartingen Hanna ryka på direkten.
2022-03-29, 00:20
Medlem
Citat:

Hon är intelligent, och snygg.
2022-03-29, 00:33
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Hon är intelligent, och snygg.

Ingen kan säga emot din åsikt - du har rätt att tycka det och nog tror jag hon är det du säger MEN det talar inte för att det skulle vara något bra kriterium för att överleva/klara sig bra i en Robinsontävling. Där krävs logiskt tänk vad gäller överlevnadsteknik och vildmarkskunskaper - till och med en scout kan missbedöma saker då aka Sandra.
2022-03-29, 02:19
Medlem
Vad jag stör mig mest på, gällande att Isabella och par andra deltagare dyrkar marken Hanna går på, att de gör sig själva små i och med att bli imponerade av något som man inte behöver imponeras av.
2022-03-29, 03:01
Medlem
610Herrgaards avatar
Kan Gorm trä på sig sina badbyxor lite mer så vi slipper se han i sina slitna blå kallingar? Vi har sett att du har badbyxor så använd dom.
2022-03-29, 06:41
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Bra fråga, han blev ju dömd i november och då var Robinson på plats redan klart och skulle han vunnit tror jag inte att han direkt börjar smuggla droger för pengar. Blir nog tilt hos TV4 men tror inte han vann.
Eller så tänkte han dubbla pengarna lite enkelt En jävla massa skatt på skiten ju.
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Vad är det för brott Daniel Granlund har begått?
Luleå TR B 3587-20
Daniel Granlund som är årets deltagare i Robinson 2022
16 November 2021, kom domen 8 månader fängelse för narkotikabrott.
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du får väl ta reda på det ... om det är det intressant för dig att veta! Brukar kostar någon hundralapp för att få domen.
Haha fan va oskön du alltid är din lilla fitta.
Senast redigerad av massuppfittaren 2022-03-29 kl. 06:45.
2022-03-29, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard
Kan Gorm trä på sig sina badbyxor lite mer så vi slipper se han i sina slitna blå kallingar? Vi har sett att du har badbyxor så använd dom.
ser inte så kul ut, ramlar väl ut nåt snart.

eller

Tisdag 29:e
2022-03-29, 07:22
Medlem
"en slap in the face liksom"

Jag hatar 2020-talets svenska.
2022-03-29, 07:31
Medlem
Isabella: Robinson är tuffare än jag trodde. Jag saknar lukten av... *seriös musik*
nybakade bullar."

En sån stjärna

Tredje avsnittet in och det är redan "saknar de där hemma " Lite väl tidigt?

För övrigt förstår jag inte vad Eva gör i Robinson.
2022-03-29, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av appar
ser inte så kul ut, ramlar väl ut nåt snart.

eller

Tisdag 29:e
Ser snarare ut som stringbikini. Inget negativt att säga, det borde alla tjejer ha.
2022-03-29, 10:16
Medlem
Gränslandet tisdag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in