2022-03-28, 19:43
Medlem
fittslems avatar
Ett återkommande moment i Robinsson är att brudarna tenderar att gadda ihop sig och röstar ut dom starka männen.

Vi har redan sett yttringar till detta i röda laget. Är säker på att det kommer bli en "bästa duktiga tjejligan" i år igen.
2022-03-28, 19:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung

2022-03-28, 20:03
Medlem
DyslexiKungens avatar
Bella eller vad hon kallas oh yeah boys måste ha alla bokstavskombinationer, jäkla va tuff hon leker som kör allt på Engelska, captain, yes its real good, haha vilken barnunge, children
2022-03-28, 20:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Bella eller vad hon kallas oh yeah boys måste ha alla bokstavskombinationer, jäkla va tuff hon leker som kör allt på Engelska, captain, yes its real good, haha vilken barnunge, children

Troligtvis har hon det. Tydligen har hon beskrivit sin familj i ngn tidning - QX - dels att hon är lesbisk men att flera i familjen har lite olika bokstavs-kombinationer, någon bekräftad och någon antagen av henne själv. Men hon skrev inget om att hon har ngn sådan själv - å andra sidan det har ju ingen betydelse tycker jag: man är den man är och så får man göra det bästa utav det.
2022-03-28, 20:38
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Vad är det för brott Daniel Granlund har begått?
2022-03-28, 20:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste

Du får väl ta reda på det ... om det är det intressant för dig att veta! Brukar kostar någon hundralapp för att få domen.
2022-03-28, 20:44
Medlem
Pinsamt med underdånigheten många deltagare visar för de med någon slags ställning i det civila.
2022-03-28, 20:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Pinsamt med underdånigheten många deltagare visar för de med någon slags ställning i det civila.

Nu får du gärna utveckla din tankegång - känns lite oklart tycker jag. Ta något exempel eller två.
2022-03-28, 20:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
(FB) Vem är TV4-profilen som smugglar narkotika?
2022-03-28, 20:53
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
(FB) Vem är TV4-profilen som smugglar narkotika?

Tack, riktigt schysst!
2022-03-28, 20:58
Medlem
Hahah har precis börjat titta, är på episod 1

Trodde att jag skulle hata Isabella med tanke på allt som sagts om henne, men nej. Hon är ju en stjärna, ett stolpskott ute i rymden. "Mitt sätt att fokusera är att inte fokusera. Jag tänker inte."

Hahahaha
2022-03-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nu får du gärna utveckla din tankegång - känns lite oklart tycker jag. Ta något exempel eller två.

Märks att flesta som söker till Robinson är osäkra personer, ofta med lägre bildning. Det behövs inte mycket för att se upp till någon som ”år något” utanför Robinson. Clara Henry och nu Hanna upphöjs av de andra. I och med det placerar man sig under dem. Att ha läst till jurist kräver ingen superintelligens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in