2022-04-21, 17:32
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Ser att Elin tillhör kategorin utvikarna på Instagram, nu minskade respekten för henne. lol Läraren Henrik verkar sympatisk men även Tommy.

Desirée är alldeles för tränad, det ser inte ens bra ut när man ser ut som en man. Anna från en tidigare säsong hejade jag på men hon var också en sån övertränad tjej. https://www.instagram.com/p/CQjExqaJKRj/
https://www.instagram.com/p/CR4EBC1J0E_/

Utvikarna? Det var väl inte så farliga bilder på Elin?
2022-04-21, 17:37
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Dvärgen Linn låter som hon röker 6 paket cigg..hon ser även sleten ut med dvärglemmar 😀

Linn är ondskefull. En intrikat och mycket sjuk människa.

Hon misslyckas gng på gng att samspela med andra kvinnor. Först Anna, sedan Angie. Wtf liksom. Hon är som en barnunge.
2022-04-21, 17:43
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Linn är ondskefull. En intrikat och mycket sjuk människa.

Hon misslyckas gng på gng att samspela med andra kvinnor. Först Anna, sedan Angie. Wtf liksom. Hon är som en barnunge.

Otroligt korkad taktik att ha Linn med i en sån tävling. Hon kan ju inte springa i djupt vatten. Joel borde ersatt henne. Man klarar av betydligt mer än vad man tror trots att man är hungrig och svag.
2022-04-21, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna

Hehe fick komma på nåt ord för det, jag menar folk som har lite narcissistiska drag för att de tar 100 bilder på sig själva var och varannan dag. Den kategorin, det är väl inte den typ av personer jag gillar direkt. Det enda som saknas är lite ankläppar. Men hon var söt i Robinson utan smink iaf, det är inte många som är det. En annan som var en skönhet var Nicoline.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-21 kl. 17:47.
2022-04-21, 17:45
Medlem
Citat:
Utvikare, är det ens ett ord? Kallas det inte blottare? Tyckte bilderna var lite väl mycket för min smak iaf.
Många bikinibilder med röven i centrum. Dock säger det inte så mycket om henne som person, man vet aldrig varför någon väljer att lägga upp såna bilder.

[quote=Cymbaltazzz|Hehe fick komma på nåt ord för det, jag menar folk som har lite narcissistiska drag för att de tar 100 bilder på sig själva var och varannan dag. Den kategorin, det är väl inte den typ av personer jag gillar direkt.[/QUOTE]

Eller så är hon väldigt osäker på sig själv och vill ha bekräftelse?
Senast redigerad av chaga 2022-04-21 kl. 17:47.
2022-04-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Otroligt korkad taktik att ha Linn med i en sån tävling. Hon kan ju inte springa i djupt vatten. Joel borde ersatt henne. Man klarar av betydligt mer än vad man tror trots att man är hungrig och svag.
Konstigt att Mattias bänkade Joel.
2022-04-21, 17:59
Medlem
Yokosunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hehe fick komma på nåt ord för det, jag menar folk som har lite narcissistiska drag för att de tar 100 bilder på sig själva var och varannan dag. Den kategorin, det är väl inte den typ av personer jag gillar direkt. Det enda som saknas är lite ankläppar. Men hon var söt i Robinson utan smink iaf, det är inte många som är det. En annan som var en skönhet var Nicoline.

Jag tyckte det var rätt oskyldigt men då jämför jag med riktiga "utvikare".

Kul med tävlingen idag, det känns som Robinson är igång igen efter några trötta dagar.
2022-04-21, 18:02
Medlem
Citat:
Jag tyckte det var rätt oskyldigt men då jämför jag med riktiga "utvikare".

Kul med tävlingen idag, det känns som Robinson är igång igen efter några trötta dagar.

Men influeeencer då, det moderiktiga namnet. Menade inte att hon har många nakna bilder, har sett betydligt värre på den fronten, inkl tonåringar som på riktigt viker ut sig kan man säga. Ja nu blev det lite spännande igen, hejar på det blåa laget förstås.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-21 kl. 18:17.
2022-04-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Tyckte med det, men de måste nästan ha pratat om det men att det klippts bort?
2022-04-21, 18:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid

De hade ju haft svältdagar i hans lag i flera dagar så Joel skulle troligtvis inte kunna klara sig länge.
2022-04-21, 18:37
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
De hade ju haft svältdagar i hans lag i flera dagar så Joel skulle troligtvis inte kunna klara sig länge.
Robinson 21 april
2022-04-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Robinson 21 april

Hade han varit i svält i 3-4 veckor hade han kollapsat efter den insatsen. Sluta ge dem mat, blir inget överlevnads program.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in