2022-03-28, 10:09
  #6997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
DFS borde kunna bättre. En fritidsgård eller lekstuga för fd nazister kan väl aldrig ha varit grundtanken? Hur ska man kunna köpa tillbaka sverige bit för bit med sådana typer vid rodret? Hur kan man få det nationellt breda stöd man strävar efter ifall man låter samma gamla personer leda?

Imo, ut med det gamla & in.med det nya!

Grundtanken har hela tiden varit att två parasiter ska få gratis uppehälle för sig och sina familjer samt gratis fastigheter mm.
Citera
2022-03-28, 10:42
  #6998
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Grundtanken har hela tiden varit att två parasiter ska få gratis uppehälle för sig och sina familjer samt gratis fastigheter mm.

Nu har dom även lyckats få en socialt belastad lustmördande "chaufför" eller dräng, i en ledande position för anhängarna av DFS i väst, för han har aldrig såvitt jag vet haft ett riktigt jobb i hela sitt liv. Varken i sthlm eller övriga landet. Ännu en parasit för medlemmarna att försörja? Men visst är det respektingivande med en dråpare i sin förening? Han lockar säkert till sig många nya medlemmar.

Ganska skrämmande hur nationell rörelse i sverige alltid lyckas gå i samma fotspår, springa i samma ekorrhjul osv. Det är verkligen en bedrift som heter duga. Gamla organisationer läggs ner, nya skapas. Samma innehåll & samma människor men under nytt namn. Gamla tidningar upphör att existera, nya tidningar skapas. Samma innehåll & samma författare men med nytt namn. Som att gng på gng utan ngt slut stånga sitt huvud mot samma tegelvägg.

Samma tjejer cirkulerar i "rörelsen" men med nya ägare. Lite som Josefs begagnade volvo.

DFS kunde ha varit början på ngt nytt men då nationalismen redan ersatts av girighet & personligt vikingalajvande så var nog tanken aldrig att bygga en rörelse utan, precis som du skrev, att två personer istället skulle kunna, genom medlemmarnas pengar, säkra sitt uppehälle.
Citera
2022-03-28, 10:47
  #6999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Nu har dom även lyckats få en socialt belastad lustmördande "chaufför" eller dräng, i en ledande position för anhängarna av DFS i väst, för han har aldrig såvitt jag vet haft ett riktigt jobb i hela sitt liv. Varken i sthlm eller övriga landet. Ännu en parasit för medlemmarna att försörja? Men visst är det respektingivande med en dråpare i sin förening? Han lockar säkert till sig många nya medlemmar.

Ganska skrämmande hur nationell rörelse i sverige alltid lyckas gå i samma fotspår, springa i samma ekorrhjul osv. Det är verkligen en bedrift som heter duga. Gamla organisationer läggs ner, nya skapas. Samma innehåll & samma människor men under nytt namn. Gamla tidningar upphör att existera, nya tidningar skapas. Samma innehåll & samma författare men med nytt namn. Som att gng på gng utan ngt slut stånga sitt huvud mot samma tegelvägg.

Samma tjejer cirkulerar i "rörelsen" men med nya ägare. Lite som Josefs begagnade volvo.

DFS kunde ha varit början på ngt nytt men då nationalismen redan ersatts av girighet & personligt vikingalajvande så var nog tanken aldrig att bygga en rörelse utan, precis som du skrev, att två personer istället skulle kunna, genom medlemmarnas pengar, säkra sitt uppehälle.

Lustmördare ja. Har du nån länk så man kan läsa om det ? Ja det är patetiskt och otroligt att folk kan fortsätta att skänka pengar till de där parasiterna.
Citera
2022-03-28, 11:15
  #7000
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Lustmördare ja. Har du nån länk så man kan läsa om det ? Ja det är patetiskt och otroligt att folk kan fortsätta att skänka pengar till de där parasiterna.

Lustmord är bara en liten rolig beskrivning av händelsen som han själv beskriver som ett rättfärdigat självförsvar i sina ungdomsår.

(FB) Cold Case-fall (Dan Berner/Åke Sterner)

https://denpolitiskakloaken.wordpress.com/2012/01/30/den-politiska-kloaken/

Vad som egentligen hände & av vilken anledning kan man bara spekulera om. Oavsett anledning så är det konstigt att det finns folk som vill följa en sådan människa då han har ett tvivelaktigt förflutet, är arbetslös, är skuldsatt, är intrikat osv. Ffs liksom, jag skiter väl i vad han gjort i sin ungdom personligen, dråp eller mord whatever liksom, men är han lämplig att representera en förening som vill locka till sig folk? Eller är han det enda som DFS lyckats åstadkomma?

DFS ser nu ut som vilken nationell rörelse som helst. De uteslutna stollarna går igen liksom. Historien upprepar sig. Allt handlar om pengar & en comfortzone där självutnämnda ledare kan lajva 30-tal & leka viking. Tragiskt att medlemmarna inte kan se detta. Eller vill dom verkligen se. Det är den stora frågan?
Citera
2022-03-28, 12:07
  #7001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Lustmord är bara en liten rolig beskrivning av händelsen som han själv beskriver som ett rättfärdigat självförsvar i sina ungdomsår.

(FB) Cold Case-fall (Dan Berner/Åke Sterner)

https://denpolitiskakloaken.wordpress.com/2012/01/30/den-politiska-kloaken/

Vad som egentligen hände & av vilken anledning kan man bara spekulera om. Oavsett anledning så är det konstigt att det finns folk som vill följa en sådan människa då han har ett tvivelaktigt förflutet, är arbetslös, är skuldsatt, är intrikat osv. Ffs liksom, jag skiter väl i vad han gjort i sin ungdom personligen, dråp eller mord whatever liksom, men är han lämplig att representera en förening som vill locka till sig folk? Eller är han det enda som DFS lyckats åstadkomma?

DFS ser nu ut som vilken nationell rörelse som helst. De uteslutna stollarna går igen liksom. Historien upprepar sig. Allt handlar om pengar & en comfortzone där självutnämnda ledare kan lajva 30-tal & leka viking. Tragiskt att medlemmarna inte kan se detta. Eller vill dom verkligen se. Det är den stora frågan?

Tack. Intressant läsning. Vad som egentligen hände vet bara han eftersom döda inte kan prata. Lagen är ju sådan att det Dan Berner sa om hur det gick till måste godtas då inga andra bevis finns för att det inte har gått till så.
Citera
2022-03-28, 13:31
  #7002
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Denna "chaufför" har enligt uppgift tidigare förstört rörelser, då alla sk nationella rörelser han har gått med i av ngn anledning kort därefter alltid upphört att existera, ibland pga intriger & osämja, ibland pga ekonomiska oegentligheter. Detta gäller tex Förbundet nationell ungdom, smr, nationaldemokraterna mfl. Gemensam nämnare har alltid varit en & samma person.

Nu har alltså turen kommit till DFS. Hoppas verkligen att söderman & co vet vad dom gör när dom nu låter ännu en fd nazist få en plats kring lägerelden, en som dessutom, enligt uppgift, strular runt med en i ledningens gamla flamma. wtf liksom . Swingers i all ära, men ngn måtta får det väl lov att vara?

Förtroendeingivande? Not very much liksom. Stackars satar i gbg som nu får lära känna samma person som sthlm & övriga sverige efter många om & men äntligen blivit av med.

Vrf inte försöka bryta gammalt mönster & bli den förening som den var tänkt att bli.DFS borde kunna bättre. En fritidsgård eller lekstuga för fd nazister kan väl aldrig ha varit grundtanken? Hur ska man kunna köpa tillbaka sverige bit för bit med sådana typer vid rodret? Hur kan man få det nationellt breda stöd man strävar efter ifall man låter samma gamla personer leda?

Imo, ut med det gamla & in.med det nya!


Obegripligt att DFS plockar in Berner som nästesledare för Göteborg om det nu stämmer. Han har ju sämre cv än Tor Paulsson.

Uppgiften att han skjutsar runt Christian Petersson beror nog mer på att Christian saknar bil och körkort.
Citera
2022-03-28, 18:19
  #7003
Medlem
Enmansdemos avatar
Nu har jag nästan lärt mig imitera Jalles särskole-röst & överbetoning
https://www.youtube.com/watch?v=9w6SSWLJl6Y
men det är med kärlek jag tar in honom i mig förstås!

Han har inte åldrats som en finare vin (se bild nedan) direkt ifall det här är han?
https://www.svegot.se/wp-content/uploads/2019/04/completion-2-1.png

Man har inte lämnat den nationella rörelsen utifrån ett utifrån-perspektiv.
Osundheten är total. Dan påminner om en trind dvärg som är för stor i korken, sedan så dyker det upp en herde som heter Josef för att visa upp bilringarna, och här är den moderne mannen & förkämpen fångat i en kropps-frame!
Varsågod! https://imgur.com/a/zk4si66 också Mona Sahlin i studion ovanpå det
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-28 kl. 19:11.
Citera
2022-03-28, 18:45
  #7004
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Tar in honom i dig ? Det lär snuskigt. Han på sista bilden har ju magen på ryggen....
Nu hänger allt på Dan Berner, att han innehar en info-14 logotyp-kropp & att han sätter den dynamiska gubb-trion i hårdträning, även rent fysiskt vill jag poängtera!

Hoppas han ställer upp i podden

Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Tar in honom i dig ? Det lär snuskigt. Han på sista bilden har ju magen på ryggen....
Tar in hans röst i mig rektalt, och sedan kommer den ut oförställd oralt
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-28 kl. 18:53.
Citera
2022-03-28, 18:58
  #7005
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu hänger allt på Dan Berner, att han innehar en info-14 logotyp-kropp & att han sätter den dynamiska gubb-trion i hårdträning, även rent fysiskt vill jag poängtera!

Hoppas han ställer upp i podden

Tar in hans röst i mig rektalt, och sedan kommer den ut oförställd oralt

Det behövs både träning och ändrad kost där. Den där baksidan var bland det värsta jag sett. Vem ?

Jag fick ingen trevlig bild av det... Vi lägger ner det där med hur du ska ta in honom i dig.
Citera
2022-03-28, 19:10
  #7006
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Det behövs både träning och ändrad kost där. Den där baksidan var bland det värsta jag sett. Vem ?

Jag fick ingen trevlig bild av det... Vi lägger ner det där med hur du ska ta in honom i dig.
Peter Peppe Svinrygg Lundgren? .....nej det var den ljuskygge Josef! precis som jag skrev i min första post
Citera
2022-03-28, 19:13
  #7007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Peter Peppe Svinrygg Lundgren? .....nej det var den ljuskygge Josef! precis som jag skrev i min första post

Tjock Josef alltså. Gratisdrängen..... Tjusigt säger sambon då jag visade bilden.
Citera
2022-03-28, 19:45
  #7008
Medlem
Offerviljas avatar
Reportage från DFS-evenemanget som hölls i Stockholm den 25 mars:
Citat:
Den 25 mars hölls en lyckad kamratafton i Stockholm. En sådan kväll kan aldrig återupplevas i text men här kommer en rapport från sammankomsten.
https://detfriasverige.se/kamratafton-i-stockholm/

Usch, vilka obehagliga jävla typer det finns här på Flashback alltså. Att personer som baggebo1 och Guillounism troligtvis känner ett starkare hat till Dan Eriksson och Magnus Söderman än vad de gör till de psykopatiska DFS-hatarna gör en oerhört deprimerad och ledsen. En värre hatkampanj från våra motståndare än den mot Det fria Sverige har jag aldrig någonsin sett i hela mitt liv. Det är så himla jättetydligt att DFS är den nationella organisationen i Sverige som de sjuka äckelsvinen fruktar allra mest.
__________________
Senast redigerad av Offervilja 2022-03-28 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in