2022-03-21, 23:29
  #6985
Medlem
Enmansdemos avatar
Det måste va ansträngande att höra sig formulera meningar som självspelande piano

(Köjs lite)
Någon som vet-e vilket datum-eaaa Jalle Horne hade tänkt-e börja prata som en-eeeee människae?

Han måste ju ha snott Stefan & Kristers löständer för att producera en så tjock röst tänker man, men han ser ju normal ut på bilden! https://cached-images.bonnier.news/swift/bilder/epi-30-dn/UploadedImages/2017/11/2/1b2a7b51-66e8-41b9-b7ee-4bd7ae49e5e0/bigOriginal.jpg

Vad vet vi om denna ocd-emfaciterande farbror? är han etno-nationalist? är han en god fascist?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-22 kl. 00:08.
Citera
2022-03-22, 06:12
  #6986
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
(Köjs lite)

Han måste ju ha snott Stefan & Kristers löständer för att producera en så tjock röst tänker man, men han ser ju normal ut på bilden! https://cached-images.bonnier.news/swift/bilder/epi-30-dn/UploadedImages/2017/11/2/1b2a7b51-66e8-41b9-b7ee-4bd7ae49e5e0/bigOriginal.jpg


Varför länkar du till en bild på skådespelaren Göran Ragnerstam och påstår att det är Jalle Horn?
Citera
2022-03-22, 17:01
  #6987
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Varför länkar du till en bild på skådespelaren Göran Ragnerstam och påstår att det är Jalle Horn?
För att Jalle låter som honom möjligen, och ser ut som bilden vi hade över Jalle innan vi såg honom på riktigtm också fick jag in en Bonnier-länk ser jag också vilket gjorde det roligare
Citera
2022-03-22, 18:27
  #6988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
För att Jalle låter som honom möjligen, och ser ut som bilden vi hade över Jalle innan vi såg honom på riktigtm också fick jag in en Bonnier-länk ser jag också vilket gjorde det roligare

Det var inget vidare kul. Berätta i stället hur det var på samkvämet i Älgarås. Det är alltid trevligt när boomer-tanter släpper loss (obs: avser inget sexuellt här, bara trevlighetsfaktor).
Citera
2022-03-22, 19:48
  #6989
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Det var inget vidare kul. Berätta i stället hur det var på samkvämet i Älgarås. Det är alltid trevligt när boomer-tanter släpper loss (obs: avser inget sexuellt här, bara trevlighetsfaktor).
Jag visste inte att jag var medlem i DFS, men jag håller med! mustigt sexskvaller från samkvämet vill jag höra om

Nu ska Jalle flytta hem också som av en händelse, då kan ett svenskt forskarlag få titta på epilepsin i talet
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-22 kl. 19:52.
Citera
2022-03-25, 08:45
  #6990
Medlem
Silvrets avatar
På Alternativ för Sveriges valupptakt spelades musik med Kiwi & the Dogboys. Var ett tag sedan man hörde DFS:s gamla husband.
Citera
2022-03-25, 09:41
  #6991
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
På Alternativ för Sveriges valupptakt spelades musik med Kiwi & the Dogboys. Var ett tag sedan man hörde DFS:s gamla husband.
Den stora och fina Magnus Söderman, som förutom när det gäller litteratur tyvärr är helt kulturellt död i hela huvudet, spelade en låt med den värdelösa Falukorvs-Kiwi i sitt program "Magnus härd" för några veckor sedan.

Ikväll hålls det ett intressant DFS-evenemang i Stockholm:
Citat:
Den 25 mars bjuder Det fria Sverige in till en kamratafton i södra Stockholm. Det blir en kväll fylld av god mat och dryck, intressanta tal och medryckande musik — men framförallt en fantastisk möjlighet att umgås och nätverka med andra fria svenskar.

Bekräftade talare

Dan Eriksson (Ordförande, Det fria Sverige)
Tema: En överlevnadsstrategi för generationer

Christian Petersson (Reporter, Exakt24)
Tema: Vänsterns spindelnät

Jonas Nilsson (Dokumentärfilmare, Palaestra Media)
Tema: Om Palaestras kommande dokumentär “Vår kristna tro”

Björn Björkqvist (Opinionsbildare, Logik Förlag)
Tema: Valåret 2022
https://www.friasvenskar.se/evenemang/kamratafton-i-stockholm/
Citera
2022-03-25, 11:26
  #6992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Den stora och fina Magnus Söderman, som förutom när det gäller litteratur tyvärr är helt kulturellt död i hela huvudet, spelade en låt med den värdelösa Falukorvs-Kiwi i sitt program "Magnus härd" för några veckor sedan.

Ikväll hålls det ett intressant DFS-evenemang i Stockholm:

https://www.friasvenskar.se/evenemang/kamratafton-i-stockholm/

Intressant.
Dessutom bjuds vi på musikalisk underhållning av trubadur känd från bland annat Ferox och Svensk Ungdom och en eller anna överraskning. Logik Förlag kommer ha delar av sitt utbud på plats för dig att ta del av.
Tråd finns: (FB) Viktor Sjölund

Motarbetar verkar få rätt även om det tog några år!
(FB) Viktor Sjölund

Offervilja, titta inte på denna bild:
https://web.archive.org/web/20080818140312/http://www.kollamag.se/2005/12/07/den-standaktige-springpojken/
Citera
2022-03-25, 13:25
  #6993
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Intressant.
Dessutom bjuds vi på musikalisk underhållning av trubadur känd från bland annat Ferox och Svensk Ungdom och en eller anna överraskning. Logik Förlag kommer ha delar av sitt utbud på plats för dig att ta del av.
Tråd finns: (FB) Viktor Sjölund

Motarbetar verkar få rätt även om det tog några år!
(FB) Viktor Sjölund

Offervilja, titta inte på denna bild:
https://web.archive.org/web/20080818140312/http://www.kollamag.se/2005/12/07/den-standaktige-springpojken/

Så kukmannen är tillbaka i värmen.

Dyker Fredde Wallin upp oxå? Han kan ju tipsa om illegala substanser & thaisalonger. Kommer lustmördaren & nazisten Berner vara närvarande (han ska ju enligt uppgift vara boss nere i väst)?

DFS har fallerat. That's for sure. Varför inte rikta in sig på normala människor & nationalister istället för att återanvända samma gamla sönderfuckade psykopater & skräp år efter år?
Citera
2022-03-25, 15:23
  #6994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Kommer lustmördaren & nazisten Berner vara närvarande (han ska ju enligt uppgift vara boss nere i väst)?

DFS har fallerat. That's for sure. Varför inte rikta in sig på normala människor & nationalister istället för att återanvända samma gamla sönderfuckade psykopater & skräp år efter år?


Enligt Henko i podcasten Haveristerna är Dan Berner chaufför åt Christian Petersson.
Citera
2022-03-26, 15:09
  #6995
Medlem
Offerviljas avatar
Nu har jag tittat lite grann på Viktor Sjölunds snopp. Det där var väl ett ganska konstigt beteende av honom, men jag bryr mig inte så himla mycket om det där. Både Ferox och Svensk Ungdom är ganska bra.

Svensk Ungdom - Frågor till far

Ferox - Vandrarens visa

Ferox - Another Man's Cause

Bild från gårdagens tillställning i Stockholm:

https://t.me/detfriasverige/1100

Saknar skribenten "motarbetar" här på forumet. Han var väldigt bra!
Citera
2022-03-28, 09:34
  #6996
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Enligt Henko i podcasten Haveristerna är Dan Berner chaufför åt Christian Petersson.

Denna "chaufför" har enligt uppgift tidigare förstört rörelser, då alla sk nationella rörelser han har gått med i av ngn anledning kort därefter alltid upphört att existera, ibland pga intriger & osämja, ibland pga ekonomiska oegentligheter. Detta gäller tex Förbundet nationell ungdom, smr, nationaldemokraterna mfl. Gemensam nämnare har alltid varit en & samma person.

Nu har alltså turen kommit till DFS. Hoppas verkligen att söderman & co vet vad dom gör när dom nu låter ännu en fd nazist få en plats kring lägerelden, en som dessutom, enligt uppgift, strular runt med en i ledningens gamla flamma. wtf liksom . Swingers i all ära, men ngn måtta får det väl lov att vara?

Förtroendeingivande? Not very much liksom. Stackars satar i gbg som nu får lära känna samma person som sthlm & övriga sverige efter många om & men äntligen blivit av med.

Vrf inte försöka bryta gammalt mönster & bli den förening som den var tänkt att bli.DFS borde kunna bättre. En fritidsgård eller lekstuga för fd nazister kan väl aldrig ha varit grundtanken? Hur ska man kunna köpa tillbaka sverige bit för bit med sådana typer vid rodret? Hur kan man få det nationellt breda stöd man strävar efter ifall man låter samma gamla personer leda?

Imo, ut med det gamla & in.med det nya!
__________________
Senast redigerad av Adonis. 2022-03-28 kl. 09:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in