2022-03-29, 10:11
  #7009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
nej det var den ljuskygge Josef! precis som jag skrev i min första post


Josef i DFS är motsvarigheten till Tim i filmen Die Welle.
Citera
2022-03-29, 10:22
  #7010
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nu hänger allt på Dan Berner, att han innehar en info-14 logotyp-kropp & att han sätter den dynamiska gubb-trion i hårdträning, även rent fysiskt vill jag poängtera!

Hoppas han ställer upp i podden

Tar in hans röst i mig rektalt, och sedan kommer den ut oförställd oralt

Då är jag ledsen att behöva göra dig besviken. Om han fortfarande ser ut som han gjorde i sthlm så har även denna snart 50åriga & arbetslösa lilla gubbe en tendens att lägga på sig ngt xtra kilo. Han är dessutom ganska kort. Hehe

Så är det med alla självgoda narcissister, dvs deras uppfattning av sig själva är inte alltid den som den verkliga bilden förmedlar. Så ngt ariskt typexempel har DFS inte heller denna gång lyckats skaffa. Sedan handlar det oxå om karaktären på snubben då han enligt uppgift har åtskilliga rörelsers nedgång på sitt samvete, pga sin intrikata personlighet & mytomani. Allt detta kan enkelt bekräftas genom att lite lätt höra sig för bland hans fd vänner i tidigare nämnda rörelser. Så ngn framstående arisk frontkämpe & atlet som tar DFS framåt är knappast att vänta.

Men valet av västkust boss kommer väl knappast som en större surprise liksom. Se bara på fysiken som är utmärkande för samtliga gubbar i Älgarås. Nu senast bilden på Josef. Allvarligt? Diabetes & hjärt- & kärl sjukdomar kommer att komma som ett brev på posten.

Vrf inte låta the golden one visa vägen?

Dags för DFS att stila sig. Lite omdöme har väl medlemmarna rätt att kräva av sina ledare. Som förening bör väl ledningen försöka föregå med gott exempel.

Tydligen inte?

Istället låter dom en arbetslös dråpare ta rodret i gbg/västkusten & på hemmafronten tigger gubb-trion pengar via swish & inte nog med det för genom sin fetma & sina dåliga matvanor förespråkar dom indirekt ett osunt leverne.

Svenskhetens räddare är verkligen på rätt väg.

Det som började så bra har blivit en gegga av penningkåta fd nazister som i sin tur lockar till sig gammal avföring som borde ha spolats ner för länge sen.
__________________
Senast redigerad av Adonis. 2022-03-29 kl. 11:21.
Citera
2022-03-29, 11:13
  #7011
Medlem
Offerviljas avatar
I det senaste avsnittet av Kväll med Svegot hyllades Dan Erikssons tal på kamrataftonen i Stockholm något enormt av Björn Björkqvist. Enligt Björn var talet det kanske bästa som Dan någonsin har hållit. Jag förstår inte varför de inte väljer att spela in talen på sådana här evenemang och sedan publicera dem på olika ställen på internet så att så många människor som möjligt kan se dem. Är säker på att Björnis och Jonas Nilssons tal också var väldigt bra.

Vi måste skärpa till oss nu och börja gå på lite nationella tillställningar. Jag är inte särskilt intresserad av att umgås med folk, men jag skulle tycka att det vore otroligt intressant och häftigt att få se de nationalistiska superstjärnorna hålla tal live.
Citera
2022-03-29, 12:13
  #7012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Då är jag ledsen att behöva göra dig besviken. Om han fortfarande ser ut som han gjorde i sthlm så har även denna snart 50åriga & arbetslösa lilla gubbe en tendens att lägga på sig ngt xtra kilo. Han är dessutom ganska kort. Hehe

Så är det med alla självgoda narcissister, dvs deras uppfattning av sig själva är inte alltid den som den verkliga bilden förmedlar. Så ngt ariskt typexempel har DFS inte heller denna gång lyckats skaffa. Sedan handlar det oxå om karaktären på snubben då han enligt uppgift har åtskilliga rörelsers nedgång på sitt samvete, pga sin intrikata personlighet & mytomani. Allt detta kan enkelt bekräftas genom att lite lätt höra sig för bland hans fd vänner i tidigare nämnda rörelser. Så ngn framstående arisk frontkämpe & atlet som tar DFS framåt är knappast att vänta.

Men valet av västkust boss kommer väl knappast som en större surprise liksom. Se bara på fysiken som är utmärkande för samtliga gubbar i Älgarås. Nu senast bilden på Josef. Allvarligt? Diabetes & hjärt- & kärl sjukdomar kommer att komma som ett brev på posten.

Vrf inte låta the golden one visa vägen?

Dags för DFS att stila sig. Lite omdöme har väl medlemmarna rätt att kräva av sina ledare. Som förening bör väl ledningen försöka föregå med gott exempel.

Tydligen inte?

Istället låter dom en arbetslös dråpare ta rodret i gbg/västkusten & på hemmafronten tigger gubb-trion pengar via swish & inte nog med det för genom sin fetma & sina dåliga matvanor förespråkar dom indirekt ett osunt leverne.

Svenskhetens räddare är verkligen på rätt väg.

Det som började så bra har blivit en gegga av penningkåta fd nazister som i sin tur lockar till sig gammal avföring som borde ha spolats ner för länge sen.


Bilden på Josef var skrämmande. Det var inga love handles utan en 20kg ryggsäck som halkat ner så det såg ut som en stor gubbmage på ryggen. Absolut inga muskler men stor käft på internet har han. Han passar bra där. Vore "roligt" att få se en bild på gratisdrängen framifrån också.
Citera
2022-03-29, 14:15
  #7013
Medlem
MadLadderys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Intressant.
Dessutom bjuds vi på musikalisk underhållning av trubadur känd från bland annat Ferox och Svensk Ungdom och en eller anna överraskning. Logik Förlag kommer ha delar av sitt utbud på plats för dig att ta del av.
Tråd finns: (FB) Viktor Sjölund

Motarbetar verkar få rätt även om det tog några år!
(FB) Viktor Sjölund

Offervilja, titta inte på denna bild:
https://web.archive.org/web/20080818140312/http://www.kollamag.se/2005/12/07/den-standaktige-springpojken/
Blev kuk-Viktor hyllad eller utbuad?
Citera
2022-03-29, 15:02
  #7014
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Bilden på Josef var skrämmande. Det var inga love handles utan en 20kg ryggsäck som halkat ner så det såg ut som en stor gubbmage på ryggen. Absolut inga muskler men stor käft på internet har han. Han passar bra där. Vore "roligt" att få se en bild på gratisdrängen framifrån också.
Var nånstans på internet är han stor i käften?
Citera
2022-03-29, 15:04
  #7015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Var nånstans på internet är han stor i käften?

I gruppen Töreboda Samtal. Där sitter han och bjuder folk som kritiserar bedragarna som gratisdrängen jobbar åt till de fetas hus. Kallar dom fega om de inte åker dit 😂
Citera
2022-03-29, 23:44
  #7016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vi måste skärpa till oss nu och börja gå på lite nationella tillställningar. Jag är inte särskilt intresserad av att umgås med folk, men jag skulle tycka att det vore otroligt intressant och häftigt att få se de nationalistiska superstjärnorna hålla tal live.

Det är väl bara att åka till Älgarås isåfall på nästa DFS tillställning om du vill träffa dem live.

Nu gillar jag inte DFS men det måste ju vara roligare att träffa sina idoler live än att bara lyssna på dem i radio ?

Måste dock säga att det var roligare att träffa och lyssna på tal av DFS trion samt andra ifrån den sfären för sisådär 20 år sedan, då de var involverade i andra nationella projekt och betydligt mer radikala.

Ett par av de tal som tex Björn Björkqvist (NSF), Magnus Söderman (SMR) samt Jonas De Geer (ND) höll i Salem var helt magiska att se live och sågs om en massa gånger innan YouTube stoppade ner dem i det stora minneshålet.

Björn har alltid varit en bra talare men han har mer och mer börjat köra på mer humor än militans, på den gamla goda tiden var det en mix av både och.
Citera
2022-03-29, 23:47
  #7017
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Bilden på Josef var skrämmande. Det var inga love handles utan en 20kg ryggsäck som halkat ner så det såg ut som en stor gubbmage på ryggen. Absolut inga muskler men stor käft på internet har han. Han passar bra där. Vore "roligt" att få se en bild på gratisdrängen framifrån också.
Om man är nyfiken på hur Josef ser ut så dyker han upp i dokumentären "Omgiven av fiender" när de hälsar på hemma hos DFS i Älgarås.
Citera
2022-03-29, 23:54
  #7018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadLaddery
Blev kuk-Viktor hyllad eller utbuad?
Om vi bortser ifrån Viktors kuk för en stund så kan vi väl enas om att han förmodligen är den musikaliskt bästa svenska nationalistiska musikern vi har haft (bortsett ifrån Saga möjligtvis).

Tom jag som ogillar DFS hade åkt till Älgarås och betalat för att få se Viktor spela live.
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2022-03-30 kl. 00:00.
Citera
2022-03-29, 23:55
  #7019
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Om man är nyfiken på hur Josef ser ut så dyker han upp i dokumentären "Omgiven av fiender" när de hälsar på hemma hos DFS i Älgarås.

Ok. Ska kolla sen. Tack 👍
Citera
2022-03-30, 08:44
  #7020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
I det senaste avsnittet av Kväll med Svegot hyllades Dan Erikssons tal på kamrataftonen i Stockholm något enormt av Björn Björkqvist. Enligt Björn var talet det kanske bästa som Dan någonsin har hållit.


Berättade Dan om hur man blir rik på att sälja dyra domänadresser till danska småföretagare med hot ifall att dom inte köpte skulle deras företagsnamn bli länkade till porrsidor på nätet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in