Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Nu hänger allt på Dan Berner, att han innehar en info-14 logotyp-kropp & att han sätter den dynamiska gubb-trion i hårdträning, även rent fysiskt vill jag poängtera!
Hoppas han ställer upp i podden
Tar in hans röst i mig rektalt, och sedan kommer den ut oförställd oralt
Då är jag ledsen att behöva göra dig besviken. Om han fortfarande ser ut som han gjorde i sthlm så har även denna snart 50åriga & arbetslösa lilla gubbe en tendens att lägga på sig ngt xtra kilo. Han är dessutom ganska kort. Hehe
Så är det med alla självgoda narcissister, dvs deras uppfattning av sig själva är inte alltid den som den verkliga bilden förmedlar.

Så ngt ariskt typexempel har DFS inte heller denna gång lyckats skaffa. Sedan handlar det oxå om karaktären på snubben då han enligt uppgift har åtskilliga rörelsers nedgång på sitt samvete, pga sin intrikata personlighet & mytomani. Allt detta kan enkelt bekräftas genom att lite lätt höra sig för bland hans fd vänner i tidigare nämnda rörelser. Så ngn framstående arisk frontkämpe & atlet som tar DFS framåt är knappast att vänta.
Men valet av västkust boss kommer väl knappast som en större surprise liksom. Se bara på fysiken som är utmärkande för samtliga gubbar i Älgarås. Nu senast bilden på Josef. Allvarligt? Diabetes & hjärt- & kärl sjukdomar kommer att komma som ett brev på posten.
Vrf inte låta the golden one visa vägen?
Dags för DFS att stila sig. Lite omdöme har väl medlemmarna rätt att kräva av sina ledare. Som förening bör väl ledningen försöka föregå med gott exempel.
Tydligen inte?
Istället låter dom en arbetslös dråpare ta rodret i gbg/västkusten & på hemmafronten tigger gubb-trion pengar via swish & inte nog med det för genom sin fetma & sina dåliga matvanor förespråkar dom indirekt ett osunt leverne.
Svenskhetens räddare är verkligen på rätt väg.
Det som började så bra har blivit en gegga av penningkåta fd nazister som i sin tur lockar till sig gammal avföring som borde ha spolats ner för länge sen.