Citat:
Ursprungligen postat av
MrsLibra
Hur kan man förringa den man är gift med på det viset? Att han inte istället känner skam för att han förstör hennes drömmar. Man ser inte att han är ledsen för någonting ju. "VI gillar inte resor och sådant" Och när han sedan konfronteras med T's ord som är med i klippet du länkade ovan. Ja vad gör han då? Då ska det skyllas på att hon sa fel eller?! Hon drömmer och önskar fel? På grund av adhd? Nä vad faaaan!
Hur klarar Rask förresten av att alla nu ser honom som en fegis? Att inte svara Chrippa är helt otroligt😂 Eller filar han på en serie med tio delar om Chrippa och Cluee nu? Rask, det räcker med en saklig video bara. Men det går inte eller hur? För du har inget att komma med, går inte försvara sig längre..
Carl-Fredrik är huvudrollen. Han är solen och hela världen kretsar runt honom. Carl-Fredrik vill inte resa, och då är det likadant för alla omkring honom.
Precis. För var dag som går sedan släppet visar han vilken ynklig man han är. Han säger att folk stör sig på honom för att han vågar säga vad han tycker och har starka åsikter. Sanningen är dock att folk stör sig på honom för att han säger att han vågar säga vad han tycker, men när det kommer till kritan gör han det ändå inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Knarkblomman
Aha, borde nästan räknas som förskott på arvet vid det här laget ang farfar, han måste nog vara den stora försörjaren för den familjen.
https://lavendla.se/juridik/familjer...rskott-pa-arv/
Ludde skulle kunna åberopa det med framgång den dagen Alf trillar av pinnen. Hur många mercedesbilar och månadsbidrag har egentligen Ludde fått under åren? Det lär bli en släktfejd utan dess like när dagen är kommen. Gränsen mellan kärlek och hat är hårfin för en person som Alexander. Kommer pengar och Alexanders välmående i mellan för familjen så väljer han pengar och sitt eget välmående alla dagar i veckan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Tessan uttryckte i någon film att hon ville ha lite ljusare hemma, inte massa svart och dödskallar mm.
Men det är tur att Alex vet att när Tessan säger såna konstiga saker så är det bara hennes grova adhd som klickar in, så det behöver man inte bry sig om.
Jag, jag, jag. MIIIIIIIG!