2022-03-13, 04:07
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kelthor
Det var just andningsdepression jag tänkte på, just i och med att lergiganen känns som att den drar ner hjärtfrekvensen (kan också vara inbillning och att jag bara är trött)
Alla reagerar ju inte likadant och jag har påverkad andning redan innan så för mig är marginalerna mindre, rent allmänt så finns det inga kontraindikationer på att kombinera lergigan med imovane
Citera
2022-03-13, 08:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av unaddicted
Äter voxra 300mg och attentin, kan jag poppa en halv ecstasy utan att behöva oroa mig för krampanfall? Aldrig haft ett tidigare. Ingen tolerans skulle jag tro, inte tagit något på över ett år.
Kramprisken finns alltid när Voxra är inblandad, omöjligt att svara på om just du blir drabbad med den blandningen.
Däremot att blanda Voxra som hämmar återupptaget av dopamin och adrenalin, Attentin som frisläpper dopamin samt E som frisätter mycket Serotonin är väldigt ohälsosamt.
Vänta tills du inte har annat i systemet och kom ihåg att Voxra har en halveringstid på 21 h.
Citera
2022-03-13, 10:26
Moderator
Morfar-52s avatar
Tråd "Lergigan och Imovane farligt?" infogad./mod
Citera
2022-03-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongmannen2
Lergian är något av den sämsta skiten som finns, undvik.

Ja det är inte det bästa direkt...beroende på vad man är ute efter. Det är en antihistamin så det är inget starkt direkt. Antihistaminer har en mycket liten lugnande effekt...om ens nån alls. Kanske 1/20 tycker Lergigan fungerar bra.
Citera
2022-03-14, 16:53
Medlem
Tog 3mg xanor för 3 timmarsen och 60mg elvanse för 90 minutersen, tycker att jag borde känna av elvansen mer vid detta laget. Dock åt jag 3 cheeseburgare precis innan elvansen.
Var det slöseri att ta elvansen då xanoren övervinner känslan av elvansen? några erfarenheter kring denna blaninding?
xanoren borde ju dock gå ut snabbar eän elvansen gör? så de kanske kommer igång om 2 timmar mer. än sålänge är det mest muntorrhet.
Kan tilllägga att jag har bra tolerans på xanor men käkar typ amfetamin/elvanse ca varannan månad
Citera
2022-03-18, 18:56
Medlem
1500mg med ca 6st starköl 33cl

Jag tog även samma dos lyrica igår så jag har tolerans idag. Men det borde vara lugnt eller?
Citera
2022-03-18, 19:00
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Det är lugnt, enligt mina erfarenheter i alla fall. Däremot har just den blandningen en jävla tendens att slå på balansen och talet. Du kommer förmodligen framstå som dyngrak.
Citera
2022-03-18, 19:18
Medlem
Gött! Då påbörjar jag mitt drickande. Ska inte vara bland massa folk utan ska hem till en polare och laga mat och kolla på film så det gör inget om jag framstår som dyngrak. Tack för hjälpen!
Citera
2022-03-20, 00:12
Medlem
Har tagit typ 8mg ksalol o e så förbannat trött så tog en Lina ladd, ingen fara va

Tillägger att jag kommer dra i mig några nödraketer med
Senast redigerad av knarkandeproducent 2022-03-20 kl. 00:15.
Citera
2022-03-26, 02:35
Medlem
40st bensodiazepiner på 2 dagars nu är det helg.

Är det lungt dra några linor 4mmc/räka imorgon kväll alltså 1dygn efter senaste intaget av 15 benz? Bara ett gram 4cmm/räka kvar sä kommer liksom ba bli 4 linor under kvällen.

Pls snabbt svar 🙏🏻
Citera
2022-03-26, 04:13
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
40st bensodiazepiner på 2 dagars nu är det helg.

Är det lungt dra några linor 4mmc/räka imorgon kväll alltså 1dygn efter senaste intaget av 15 benz? Bara ett gram 4cmm/räka kvar sä kommer liksom ba bli 4 linor under kvällen.

Pls snabbt svar 🙏🏻

Borde inte vara några problem men man vet ju inte riktigt hur 4mmc funkar.
Eftersom det är en stimulant borde den ju funka på nåt sådär som tjack och då är det ju ingen fara.
Kolla lite i räktråden där står säkert om folk som tagit 4mmc med benso så vet du lite mer...
Kan ju va risk för convulsion kanske eftersom du tar höga doser benz.

Sök och du ska finna, lita inte på mina spekulationer.

Mvh
Citera
2022-03-26, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Borde inte vara några problem men man vet ju inte riktigt hur 4mmc funkar.
Eftersom det är en stimulant borde den ju funka på nåt sådär som tjack och då är det ju ingen fara.
Kolla lite i räktråden där står säkert om folk som tagit 4mmc med benso så vet du lite mer...
Kan ju va risk för convulsion kanske eftersom du tar höga doser benz.

Sök och du ska finna, lita inte på mina spekulationer.

Mvh

Äää jag känner typ inget efter ett dygn. Aaa tycker 20st är mkt men jag får ingen rus eller direkt lugnade känsla konstigt nog.

Men ska kika annars får man testa sig lugnt fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in