2022-03-10, 21:49
Medlem
3cmc och sen kliva på 4mmc är det lungt ?
Citera
2022-03-11, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
3cmc och sen kliva på 4mmc är det lungt ?
Båda är forskningskemikalier utan några studier på deras toxiska effekter, speciellt finns det inga studier på hur det är att blanda dom samtidigt.
Men för att gissa låter det inte som en trevligt blandning för din hjärna när det blandas serotonin och dopamin samtidigt i väldigt höga doser.
Men jag antar att du redan har gjort blandningen och haft en väldigt trevlig natt.
Citera
2022-03-11, 17:11
Medlem
Nån som vet om man kan blanda elvanse, hasch samt dricka alkohol och dra några linor? Nått av de som jag bör undvika? Vet att jag kan röka på dricka och borsta men tänkte om elvanse gör de bättre eller sämre
Citera
2022-03-11, 22:23
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FundersamPappa
Nån som vet om man kan blanda elvanse, hasch samt dricka alkohol och dra några linor? Nått av de som jag bör undvika? Vet att jag kan röka på dricka och borsta men tänkte om elvanse gör de bättre eller sämre

Beror helt på vad "några linor" innebär...?

Elvanse är amfetamin. Amfetamin + Alkohol + Röka behöver inte vara farligt att blanda. Den enda risken som jag ser det är att amfetaminet (Elvanse) kommer göra att du inte känner av alkoholen (eller mycket lite) vilket gör att du dricker så pass mycket att du blir alkoholförgiftad.

Om ett par linor innebär Kokain, så är det bara onödigt. Ta antingen Elvanse eller kokain.
Om ett par linor innebär Amfetamin så kör i vind. (Drick med måtta)
Om ett par linor är någon form av Opioid - Avstå! Uppåt + Neråt på det sättet skrapar rejält på hjärtat och kan ge livsfarliga skador vid upprepad användning.

Och en sak till:
Kom ihåg att dricka något utan alkohol under kvällen också! Då mår du bättre när du ska landa sen!
Jag skulle föreslå mjölk!
Citera
2022-03-12, 00:05
Medlem
Äter voxra 300mg och attentin, kan jag poppa en halv ecstasy utan att behöva oroa mig för krampanfall? Aldrig haft ett tidigare. Ingen tolerans skulle jag tro, inte tagit något på över ett år.
Citera
2022-03-13, 00:50
Medlem
Kelthors avatar
Lergigan och Imovane farligt?

Fick en försändelse med Lergigan 25mg idag, och precis vid tillfället då jag fick dem så hade jag rejäl ångest. Tog en tablett direkt och sedan lugnade jag ner mig efter ett tag. Kan nog inte riktigt säga om jag blev särskilt trött av dem som läkaren sa att man kunde bli. Men nu sitter jag här och tänkte ta mig ett par Imovane 5mg för att hoppa till sängs.
Men då undrar jag, om jag tog en Lergigan (25mg) vid runt sju-tiden på kvällen, kan det då bli farligt om jag tar 2 x 5mg Imovane nu? Kan ärligt talat inte säga om jag känner av Lergiganen över huvudtaget men jag känner mig rätt seg och gissar att det är Lergiganens verkan.

Imovane är ganska vajsing för mig, då ibland när jag tar den blir det ett jävla drag, och ibland händer typ ingenting. Vet inte om det har med hur mycket och hur långt innan man ätit eller nåt.
Citera
2022-03-13, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Båda är forskningskemikalier utan några studier på deras toxiska effekter, speciellt finns det inga studier på hur det är att blanda dom samtidigt.
Men för att gissa låter det inte som en trevligt blandning för din hjärna när det blandas serotonin och dopamin samtidigt i väldigt höga doser.
Men jag antar att du redan har gjort blandningen och haft en väldigt trevlig natt.

Du har helt rätt klart man gick på 4mmc påsen när påsen med 3an va slut, men det är nått jag avråder alla från !!!

Visst 5g 3cmc på 2dygn isch är ju knappast hälsosamt men ändå gått fint trotts man fått tackla är en skaplig at, att kasta i sig isch 1.5gram 4mmc under förmiddagen och kvällen för man va dum och inte ville gå lägga sig va inte nånting jag avråder från!!

Vart en sista line 4an runt 21:30 sen ballad det ur kan meddela, kramper, zapp i hjärnan balansen buggade ur totalt och fick kmämpa mig dom 10m för att komma ut ta en cigg,

Löste några kartor diazepam från kranen efter jag vakande vid 12 tiden , sen klämde en 10mg direkt och fick i mig lunch och middag, nu kom den där äckliga at igen så klämde 30mg och nu flummar det på lite också och känner att nattens söm kommer kunna va otroligt efterlängtad.

Så jag tipsar inte att blanda rc överlag, vid lite eftertanke skulle några benzo och 2dagar återhämtning varit ett mer safe alternativ innan man gick lös på nästan påse,

Men man lär sig av sina misstag även om kramper och brainzapp inte behöver saluta så här bra som det gjorde speciellt när man är sällskap, Sä ni känner er tvungna testa så till att göra det under kontroller med sällskap som kan se när börjar braka åt helvdte innan det kanske är för sent,

Ta hand om er alla här fb och knarka safe vilket kommer jag kommer från mer 🙏🏻
Citera
2022-03-13, 01:02
Medlem
BrutenMans avatar
Lergigan är helt ofarligt. Det enda som händer är att du blir seg och trött + får en jävla hangover dagen efter. Finns ingen beroenderisk alls med denna. Imovane fungerar liknande som en bensiodiazepin, men den ger inget rus så som xanor kan göra exempelvis. Men den kan göra dig riktigt skev om du håller dig vaken. Det är tänkt som en sömntablett och meningen är att du ska gå och lägga dig när du tagit en, så håller du dig vaken kan du yra runt och göra skumma saker utan att du själv kommer ihåg det. Dricker du alkohol eller tar några andra droger på det så kan det gå riktigt illa, så gå du och lägg dig är mitt tips.

Jag har både imovane och xanor sedan en massa år tillbaka så jag vet vad jag pratar om.
Citera
2022-03-13, 01:12
Avslutad
10mg imovane och 25mg lergigan är inga stora doser det är hur lungt som helst
Citera
2022-03-13, 01:14
Medlem
Beck86s avatar
Lergigan är skit....
Bakis dagen efter.
Tillsammans är dom inte farliga
Citera
2022-03-13, 01:22
Medlem
Kelthors avatar
Det var just andningsdepression jag tänkte på, just i och med att lergiganen känns som att den drar ner hjärtfrekvensen (kan också vara inbillning och att jag bara är trött)
Citera
2022-03-13, 01:23
Medlem
Kelthors avatar
Kan tillägga att jag också käkar Inderal, tror att det är 25mg det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in