Citat:
Ursprungligen postat av
Rvrvrp
Båda är forskningskemikalier utan några studier på deras toxiska effekter, speciellt finns det inga studier på hur det är att blanda dom samtidigt.
Men för att gissa låter det inte som en trevligt blandning för din hjärna när det blandas serotonin och dopamin samtidigt i väldigt höga doser.
Men jag antar att du redan har gjort blandningen och haft en väldigt trevlig natt.
Du har helt rätt klart man gick på 4mmc påsen när påsen med 3an va slut, men det är nått jag avråder alla från !!!
Visst 5g 3cmc på 2dygn isch är ju knappast hälsosamt men ändå gått fint trotts man fått tackla är en skaplig at, att kasta i sig isch 1.5gram 4mmc under förmiddagen och kvällen för man va dum och inte ville gå lägga sig va inte nånting jag avråder från!!
Vart en sista line 4an runt 21:30 sen ballad det ur kan meddela, kramper, zapp i hjärnan balansen buggade ur totalt och fick kmämpa mig dom 10m för att komma ut ta en cigg,
Löste några kartor diazepam från kranen efter jag vakande vid 12 tiden , sen klämde en 10mg direkt och fick i mig lunch och middag, nu kom den där äckliga at igen så klämde 30mg och nu flummar det på lite också och känner att nattens söm kommer kunna va otroligt efterlängtad.
Så jag tipsar inte att blanda rc överlag, vid lite eftertanke skulle några benzo och 2dagar återhämtning varit ett mer safe alternativ innan man gick lös på nästan påse,
Men man lär sig av sina misstag även om kramper och brainzapp inte behöver saluta så här bra som det gjorde speciellt när man är sällskap, Sä ni känner er tvungna testa så till att göra det under kontroller med sällskap som kan se när börjar braka åt helvdte innan det kanske är för sent,
Ta hand om er alla här fb och knarka safe vilket kommer jag kommer från mer 🙏🏻