2022-03-23, 11:49
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Svenska skolsystemet är skadlig. Eleverna blir inte smartare av att gå i skolan. Tvärtom dom blir mer vilsna och dummare. Jag är själv ett bra exempel. Om jag inte hade gått i skolan då hade jag varit mycket smartare idag.

Varför skulle detta ha att göra med det svenska skolsystemet? Ditt argument suger
Citera
2022-03-23, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av puppatorr
Glöm inte att svenska kvinnor röstar vänster i högre utsträckning. I lärarkåren är det procentuella antalet säkerligen ännu högre och än högre när man tittar på lärare inom estetiska ämnen. Man kan med ganska hög sannolikhet gissa sig till att det här innebär två röster färre för 7K nu mao. Det GÅR helt enkelt att säga att invandringsstopp är en universallösning på många av dagens problem i landet utan att vara det minsta ironiskt (även om lågintelligenta ofta vill göra sig lustiga genom att påpeka det).

Jag tror jag aldrig stött på en lärare som varit vänster offentligt. Snarare folkpartiet liberalerna eller vad de nu kallar sig numera som är heliga för dessa, oavsett kön.
Citera
2022-03-23, 11:51
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Här är en till bild på avskummet. Ger mig skumma vibbar redan på bilden. Japp, han ser inavlad ut.

Nej. Han ser ut som en helt vanlig svennebanankille i 18-årsåldern. Sluta fjanta dig.
Citera
2022-03-23, 11:51
Medlem
Man undrar ju vad för IQ många sitter med i denna tråden?

Höger eller vänster?
Rasist eller inte?

Ärligt talat så har ingen här inne en aning men formulerar sig som att dom berättar fakta, i slutändan är det bara GM som vet varför han gjort detta och vi kan väl kanske få en aning om anledning när FUP kommer ut.

Fram tills dess kan man väl spekulera men vi kan väl sluta dra slutsatser och säga att "såhär är det" grundat på våran egen ideologi.
Citera
2022-03-23, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Varför skulle detta ha att göra med det svenska skolsystemet? Ditt argument suger

Svenska skolan är en politisk uppfinning. Det är ett experiment. Svårt att säga om det är bra eller dåligt. För mig har det varit dåligt iaf. Jag hade klarat mig mycket bättre i livet om jag inte hade gått i fällan att plugga sönder sig för ingenting.
Citera
2022-03-23, 11:54
Medlem
jingiskingiss avatar
Citat:
Svenska skolan är en politisk uppfinning. Det är ett experiment. Svårt att säga om det är bra eller dåligt. För mig har det varit dåligt iaf. Jag hade klarat mig mycket bättre i livet om jag inte hade gått i fällan att plugga sönder dig för ingenting.

Vad skulle du göra istället då? Ligga hemma på soffan å chilla?
Citera
2022-03-23, 11:56
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Han ser ut som en vanlig svensk skolpojke/tonåring tycker jag. På vilket sätt tyder bilderna på inavel?

Skitsnack. Testa lyft skrot ett par månader själv.

Ett par månader lyfta skrot så händer det knappt ett skit, du kan få lite newbie gains vilket syns lite grann. Det är uppbyggnadsfasen, för att börja bygga styrka och muskler. Om du såklart gör allting rätt att bulka också. Men inte så fort som du säger. Ett tips, du kanske ska börja träna själv först innan du uttalar dig.
Citera
2022-03-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Du verkar ha missat en hel del fakta i både detta fallet och de andra du räknar upp. Fege Fabian har inte sett någon mörkhyad person. Det är två vita svenska kvinnor som han har mördat. För att, enligt eget uttalande, han hatade dem. Och ändå maler du på om rasism, högerradikal och invandrare.

Fakta visar att inget av det du målar upp stämmer in på fege Fabian. Tvärtom känner han sig (precis som så många andra inom wole-vänstern) förödmjukad, kränkt och förtryckt. I detta fall av sina vita svenska lärare. Det är de som i hans woke-värld förtrycker honom. Och då anser han sig ha rätten att mörda sina ”förtryckare”. Precis som woke-vänsterns identitetspolitik har lärt honom.

Den enda av de övriga gärningspersonerna du räknar upp som har gett sig på mörkhyade invandrare är Anton från Trollhättan. Både Hugo från Eslöv och hans kompis i Kristianstad gav sig på vita personer.

Hugo är uppväxt i en typisk woke-vänsterfamilj där pappan varit framstående kommunalpolitiker för Miljöpartiet. Pappa miljöpartisten har själv uttalat sig offentligt och sagt att alla eslövsbor som inte gillar mångkultur borde omlokaliseras till Danmark. För övrigt är både pappa miljöpartisten och Hugo mörkhyade med invandrarbakgrund….

Så dina påståenden visar sig än en gång inte ha något med fakta och verkligheten att göra. Men så är det ju allt för ofta med woke-vänstern….

Jag tror aldrig att jag sa att han mördade invandrare, men här sitter du och svamlar, inte helt oväntat. Jag sa att han triggades av invandrare, vilket han rätt bevisligen gjort eftersom han sitter och lyssnar på folk som dig som maler på om white genocide konspirationer. Fabian spred högerpropaganda och ingen coping mechanism i hela världen kommer att förändra det. Du och Fabian har mer gemensamt än jag och Fabbe, det måste svida lite ändå. Är det därför du projiceras? För att du äcklas av vad högerideologi leder till?

Hugo var högerradikaliserad och en schizounge. Konstigt att du missat att han täckt hela rummet med nazist-talking points, swastikor, tagit ett tyskklingande namn online och burit swastikor öppet på stan. Man missar det man vill missa antar jag, men han var ju brun med en vänsterliberal pappa och då KAN man inte vara höger, just det...

Alla gärningsmän vi talar om har en sak gemensamt, oavsett bakgrund, hudfärg eller plats - Alla var fascinerade av högerextremism. Är inte det ett spännande sammanträffande? Att alla gärningsmän vurmade för en ideologi vars företrädare vurmar för våld mot oliktänkande och öppet försöker radikalisera unga män?

Knäppt det kan bli. Två kvinnor fick sätta livet till för att en adhd-unge satt lite för länge på 8chan och var "ironisk", tänka sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jingiskingis
Vad skulle du göra istället då? Ligga hemma på soffan å chilla?

Knyta riktiga kontakter och inte fejkvänner som splittras så fort studenten är avklarad. Tex. Att sova hade tom varit bättre. Fyfan jag gick upp kl 06 varje vardag för ingenting. Depression när man tänker tillbaka.
Citera
Medlem
Citat:
Mannen tro mig dom skulle bli ännu värre om dom gick i det svenska skolan. Dom skulle bli knullade av det svenska skolsystemet. Det är en merit att inte gå i skolan. Om jag kunde spola tillbaka tiden då hade jag aldrig satt min fot i skolan. Usch fyfan man äcklas

Tro mig, ingen här inne tror att det skulle gjort någon skillnad på dig vare sig du gått i skola eller inte. Din begåvningsreserv verkar ha tömts i samband med att du föddes i nån jävla grotta med föräldrar som säkert är syskon. Var är din banjo?
Citera
2022-03-23, 11:58
Medlem
fulsnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
❤️S*r* B**k
❤️V*ctor*a E*str*m
Den sistnämnda, nån som känner till om personen vuxit upp med ett annat efternamn?
Citera
2022-03-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Låter hursomhelst som att han var väldigt arg på dessa lärare.
Jag tror att han är arg på omgivningen generellt. Det är klart att han var arg på två kvinnor i femtioårsåldern. De kunde ha varit hans mamma. Hon tog väl livet av sig så han har säkert ett trauma av att bli lämnad av sin mamma. Dessa kvinnor kanske inte behövde göra mycket för att väcka hans inneboende sorg och ilska över att ha blivit övergiven, när mamman dog frivilligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in