2022-03-23, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Här är en till bild på avskummet. Ger mig skumma vibbar redan på bilden. Japp, han ser inavlad ut.

https://www.friatider.se/han-misstanks-skolmorden-i-malmo

Han ser ut som en vanlig svensk skolpojke/tonåring tycker jag. På vilket sätt tyder bilderna på inavel?

Citat:
Ursprungligen postat av Munkustrap
Helt klart en effekt av för stort intag av anabola steroider!

Skitsnack. Testa lyft skrot ett par månader själv.
Citera
2022-03-23, 11:30
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Menar du asocial eller osocial? Det är en enorm skillnad. Googla gärna.
Antisocial menar jag. Googla gärna
Citera
2022-03-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Ja, så blir det. När man trackas eller nonchaleras av människor. När folk inte vill ha med en att göra blir man så fylld av hat. Mot ALLA. Mer mot några stycken som utmärker sej. Jag vet så väl hur det känns. Jag har inte mördat någon än, men jag är uppfylld av hat mot folk som får mej att må såhär dåligt. Ja jag hatar ALLA. Verkligen ALLA. Konstigt att detta inte händer oftare. Jag var normal från början. Människor i flock har fått mitt hat att blomstra. Därför förstår jag när pojken säger att :" Jag gjorde det för jag hatar dem". Svårare än så är det inte.
Uppgifter i media tyder inte alls på att han nonchaleras utan snarare tvärtom att klasskompisar sökt kontakt men avvisats gång på gång
Citera
2022-03-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femfemfem555
Det kan inte vara så att den stora anledningen till att du inte lärde dig något på 15 år, är att din IQ ligger under det normala?

Mannen alla vet att allt man lär sig i skolan är meningslöst ute i det verkliga livet. Tvärtom det är skadligt att gå i skolan. Det är ett politisk experiment.
Citera
2022-03-23, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Han kan ju börjat sympatisera med islam senare år.

Eftersom knäppisteorier florerar så kommer jag med en egen...

Jag tror han gjorde det här pga att han är från Trellehulla (där inavel, som en del andra spekulerat i, antagligen förekommer förvisso då det är en skitstad/kommun). Färjeröken har lett till problem med skallen och eftersom det snackades om fängelsebygge så tänkte han, hög på koldioxid, att det blev ett billigt sätt att flytta hemifrån, men alltså fortfarande förbli i hemtrakten och kunna ägna sig åt pyssel och teckning i nybygge helt utan att behöva bry sig om hyra...

Minst lika bra teori som en del andra imho.

Citat:
Ursprungligen postat av kamikazeklanten
Nääää, lärare är, oavsett kön, till största delen liberaler. Det är ju det lilla sunkiga partiet Liberalerna som hela tiden lovar dem en framtida högre lön. Då ser lärarna som i ett rus möjligheten till ännu mer lån till t ex lyxiga kök i sina överbelånade bäverhyddor till hus.

Egentligen är ju de flesta lärare egentligen vanliga kommunalarbetare, men de tycker sällan om att man påstår det... 😆

Tror du? Jag fick alltid sosse-vibbar när jag gick i skolan. Jaja jag säger inte emot.
Senast redigerad av puppatorr 2022-03-23 kl. 11:40.
Citera
2022-03-23, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Den 18-åriga elev som erkänt de två morden på lärarna i Malmö är ångerfull, uppger hans advokat.

Advokaten uppger även att 18-åringen inte förberett sig särskilt länge.

Han har en jäkla ångest just nu, naturligtvis. Han har väl ett litet helvete där nere, kan jag tänka mig, säger Anders Elison

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y4M9eJ/skolattacken-pa-malmo-latin-18-aringen-angerfull-uppger-advokaten
Hsn fick vredesutbrott fr o m i vintras då han förändrades. Då gick han ur karateklubben, som jag förstår, och började styrketräna. Min teori är att han började med anabola steroider. Det är ju känt att de kan göra att man blir aggressiv.
Citera
2022-03-23, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Här är en till bild på avskummet. Ger mig skumma vibbar redan på bilden. Japp, han ser inavlad ut.

https://www.friatider.se/han-misstanks-skolmorden-i-malmo

Vadå inavlad? Bara för att han har begått ett hemskt brott så behöver man inte dra idiotiska slutsatser, Han ser ut som en helt vanlig kille och hade du inte vetat vad han gjort så hade du inte tittat två gånger på han när du mötte han på stan.

Varken snygg eller ful är han, han ser ut som en helt vanlig jävla svensson.
Citera
2022-03-23, 11:39
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Stämmer inte. Inget band mellan Keith o Fabian.

Ok.
Citera
2022-03-23, 11:43
Medlem
Så blir det när lärarna favoriserar elever. Den här gången var det någon som agerade med handling och inte bara med ord. Lägg ner skolan snälla. Det skulle vara ett plus för hela samhället.
Citera
2022-03-23, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av puppatorr
Glöm inte att svenska kvinnor röstar vänster i högre utsträckning. I lärarkåren är det procentuella antalet säkerligen ännu högre och än högre när man tittar på lärare inom estetiska ämnen. Man kan med ganska hög sannolikhet gissa sig till att det här innebär två röster färre för 7K nu mao. Det GÅR helt enkelt att säga att invandringsstopp är en universallösning på många av dagens problem i landet utan att vara det minsta ironiskt (även om lågintelligenta ofta vill göra sig lustiga genom att påpeka det).

Du fattar väl att dom röstar på dom partierna för att det gynnar dom själva va? Alltså jobbar man inom vården t ex så röstar man väl oftast på ett parti som vill satsa på vården och inte tvärtom.
Citera
2022-03-23, 11:48
Medlem
jingiskingiss avatar
Varför lägger folk så stor vikt vid GM:s eventuella politiska intressen? Har ni aldrig fördjupat er i varför personer som dessa begår sådana här handlingar? Personligen tror jag inte alls att någon form av politik ligger till grund här, inget tyder på det. Folk vägrar inse att det helt enkelt finns galningar där ute - mobbning, utanförskap, sociala svårigheter, jobbigt hemma, diagnoser.. man kan aldrig säkert veta. Det är ett resultat av arv & miljö helt enkelt. Majoriteten av de som begått skoldåd i t.ex. USA kom från relativt vanliga familjer, men var utsatta för mobbning, hade andra sociala problem & diagnoser. Sluta tro att allt handlar om politik & läs på lite!! Så trött på att folk använder rasism/fascism/nazism/incel-tjatet varje gång någon sådant här händer. Tyder bara på okunskap
Citera
2022-03-23, 11:49
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
incel-begreppet känns väl inte jätterelevant när man pratar om 18-åringar.

Nära hälften av alla 18-åriga killar är incels. Så det är inte det minsta relevant, helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in