Citat:
Ursprungligen postat av
beheaded
Du verkar ha missat en hel del fakta i både detta fallet och de andra du räknar upp. Fege Fabian har inte sett någon mörkhyad person. Det är två vita svenska kvinnor som han har mördat. För att, enligt eget uttalande, han hatade dem. Och ändå maler du på om rasism, högerradikal och invandrare.
Fakta visar att inget av det du målar upp stämmer in på fege Fabian. Tvärtom känner han sig (precis som så många andra inom wole-vänstern) förödmjukad, kränkt och förtryckt. I detta fall av sina vita svenska lärare. Det är de som i hans woke-värld förtrycker honom. Och då anser han sig ha rätten att mörda sina ”förtryckare”. Precis som woke-vänsterns identitetspolitik har lärt honom.
Den enda av de övriga gärningspersonerna du räknar upp som har gett sig på mörkhyade invandrare är Anton från Trollhättan. Både Hugo från Eslöv och hans kompis i Kristianstad gav sig på vita personer.
Hugo är uppväxt i en typisk woke-vänsterfamilj där pappan varit framstående kommunalpolitiker för Miljöpartiet. Pappa miljöpartisten har själv uttalat sig offentligt och sagt att alla eslövsbor som inte gillar mångkultur borde omlokaliseras till Danmark. För övrigt är både pappa miljöpartisten och Hugo mörkhyade med invandrarbakgrund….
Så dina påståenden visar sig än en gång inte ha något med fakta och verkligheten att göra. Men så är det ju allt för ofta med woke-vänstern….
Jag tror aldrig att jag sa att han mördade invandrare, men här sitter du och svamlar, inte helt oväntat. Jag sa att han triggades av invandrare, vilket han rätt bevisligen gjort eftersom han sitter och lyssnar på folk som dig som maler på om white genocide konspirationer. Fabian spred högerpropaganda och ingen coping mechanism i hela världen kommer att förändra det. Du och Fabian har mer gemensamt än jag och Fabbe, det måste svida lite ändå. Är det därför du projiceras? För att du äcklas av vad högerideologi leder till?
Hugo var högerradikaliserad och en schizounge. Konstigt att du missat att han täckt hela rummet med nazist-talking points, swastikor, tagit ett tyskklingande namn online och burit swastikor öppet på stan. Man missar det man vill missa antar jag, men han var ju brun med en vänsterliberal pappa och då KAN man inte vara höger, just det...
Alla gärningsmän vi talar om har en sak gemensamt, oavsett bakgrund, hudfärg eller plats - Alla var fascinerade av högerextremism. Är inte det ett spännande sammanträffande? Att alla gärningsmän vurmade för en ideologi vars företrädare vurmar för våld mot oliktänkande och öppet försöker radikalisera unga män?
Knäppt det kan bli. Två kvinnor fick sätta livet till för att en adhd-unge satt lite för länge på 8chan och var "ironisk", tänka sig.