Citat:
Ursprungligen postat av
Felicia.C.Rose
- - -
Tänk mardrömmen när man har psykisk ohälsa och mår tjyvens, och sen bli hänvisad till den där osköna snubben...
Brrrrrrrrrr!
//FCR
Var inte så säker på det - när jag hade mitt sista dille (det är alltid "sista"! Aldrig senaste...

) och flyttades från St Görans detox till DS eftersom jag var ett "för svårt fall" typ... ...visste jag inte var jag var, visste inte vem jag var, hallucinerade och krampade trots hästdoser Haldol och diazepam. Jag har vaga vaga minnesbilder av en två meter lång man, grått hår, 65-70 år, stram hög röst - en lirare som får Eberhart att verka som en transsexuell Björne, han böjer sig ner och med sin mässande stämma;
"Veeeeem är president i Förenta Staterna?" Visste inte ens vad jag själv hette, men fick ur mig ett "...ja....Trump" "just det!!!!! Sedan NÄÄÄÄÄÄR om jag får fråga?" med en extremt "oskön" blick. "jaa.... november...fast presidenten tillträder ju inte förrän januari... sjutton.... "
Han spände ögonen i mig; "det här kommer gå bra ser du! Jävligt bra, vi ska få tillbaka dig till verkligheten, försök att sova lite nu".
Kändes jävligt tryggt måste jag säga, på fullaste allvar.
On-topic; Svårt.... tror Indes inlägg, hur ironiskt eller metaironiskt det än må vara, säger allt! Typ...