Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Författare, han har gett ut en bok som heter "I trygghetsnarkomanernas land : Sverige och det nationella paniksyndromet" och snart kommer hans nya bok "Ingen tar skit i de lättkränktas land" han är något av akademikernas motsvarighet till Linda Skugge.
Jag var först skeptisk men har mer och mer börjat gilla jämförelsen. Ser en del likheter såsom att båda är arbetsförespråkare men samtidigt en stod skillnad i att Skugge uttalade sig om allt och alla medan Eberhard mer håller sig inom sitt gebit.
Hur tänker du med liknelsen?