Citat:
Ursprungligen postat av
justinsane420
Men nu har ni inte det....
Detta kan vara det dummaste resonemang jag någonsin läst, helt ärligt.
Det är ju som att säga om Man city hade en trupp av division 3 spelare hade de inte varit där de är idag....nääähääää!??!?!!?!?!?
Du är så jävla övertygad av allt som inte existerar eller händer...hela tiden....om bara detta och om bara detta hade varit annorlunda.... hur vore det om du någonsin vaknar upp och kommer in i matchen lite.
Alltså, du fattar ju inte poänget.
Skillnaden på Arsenal och Liverpool i går blev anfallet, efter att de fick in Salah samt Firminho där framme. Under de första 45 så var det vi som var det bättre laget, och med 1-2 toppklass forwards där uppe, så tror jag nog att vi hade punkterat matchen redan i 1:a halvan.
Om man bortser från anfallet, så är inte Liverpool ngt speciellt bra lag.
Jag är så jävla övertygad om allt som ej händer eller existerar? Lol. Ja, jag är säker på att vi hade avgjort gårsdagens match i 1:a halvan via de 2-3 halvchanserna som vi hade, ett bättre anfall hade utnyttjat de chanserna på ett betydligt bättre sätt. Och ja, jag är helt säker på vilka lag det blir som tar 1-4 för EPL denna säsong.
Nu är det din tur att svara på min fråga, om huruvida Liverpool hade varit där de är nu, ifall de var tvungna att förlita sig på en trött, omotiverad Laca och Nketiah i anfallet? 🤔