Och Tourettes??
Otrevligt att man tillåter någon att svära så mycket under bästa sändningstid när man vet att även många barn tittar på programmet.
Förövrigt så tycker jag att låten och sångstilen är ett försök att plagiera Lady Gagas Shallow på något vis.
Senast redigerad av karanan 2022-03-13 kl. 05:45.
Man blir ju bara matt. Inte kollat vilka som låg i topp men vinnarlåten var gäsp, 2an en lallande bumbibjörn utan bredd på rösten, samma toner..3an en typ kroatisk bergsby som har fest för vings charterresenärer, 4an förortskidset shakar loss
Det var faktiskt bättre förr..
Senast redigerad av lone star 2022-03-13 kl. 06:04.
Jag visste det alltså, det kändes som att Tone kan ha bytt klänning. Och visst fan såg man nyss att han/hon var klädd i svart första gången. Man vill ju nästan själv låna den där röda med glitter. lol
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-13 kl. 06:21.
Man blir ju bara matt. Inte kollat vilka som låg i topp men vinnarlåten var gäsp, 2an en lallande bumbibjörn utan bredd på rösten, samma toner..3an en typ kroatisk bergsby som har fest för vings charterresenärer, 4an förortskidset shakar loss
Det var faktiskt bättre förr..
Vad vill du ha? Riktig schlager á la Carola och Alcazar?
Aldrig någonsin tittat på Melodifestivalen tidigare men tog mig chansen igår.
Låten som vann var medioker i jämförelse med resten. Halvdan och utan någon koreografi alls. Tone, Medina, Faith och ja även Anna var mångdubbelt mycket bättre.
Är det bara jag som tycker att Medinas bidrag påminner om "Bella ciao" från tv serien "La casa de papel", nej jag har inte läst alla inlägg ännu om frågan redan har varit uppe.
Tycker Cornelias låt är rätt skaplig, men samtidigt tveksam till hur bra den kommer att gå i Turin. Räcker knappast till pallen, men topp8 borde det bli.
Och Tourettes??
Otrevligt att man tillåter någon att svära så mycket under bästa sändningstid när man vet att även många barn tittar på programmet.
Förövrigt så tycker jag att låten och sångstilen är ett försök att plagiera Lady Gagas Shallow på något vis.
Exakt! Låter väldigt likt Shallow och kanske blir den diskad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!