2022-03-13, 02:18
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
https://en.wikipedia.org/wiki/The_pot_calling_the_kettle_black

Lava, du är en sån ofantlig sopa och dina dumheter bidrar till att sexuella övergrepp tas på mindre allvar, eftersom det gör det lättare att avfärda allt som gapande från hysteriska dårar.
Jag kan skriva under på det sista. Mitt intresse för hetsen kring sexuella övergrepp väcktes under incestpaniken på 80- och 90-talen, och sedan dess så har jag inte kunnat ta anklagelser om dessa brott på allvar. Jag har själv varit ytligt bekant med så kallade maskrosbarn och barnrättsaktivieter, och mer rubbade och obehagliga människor får man leta efter.
Citera
2022-03-13, 02:19
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag är medveten om Google, men jag är även medveten om att Google inte räknades som källa när jag skrev mina papper. Det framgår inte hur många som har granskat och citerat sidan du länkar till, och faktumet att sidan du länkar till använder ordet "endast" när man påstår att 4,2 procent av anmälningarna leder till fällande dom är inte förtroendeingivande. Jag tolkar det som att man implicit menar att fler borde dömas, dock oklart hur man tänker sig att det skulle gå till.

Angående om fler skulle kunna dömas så är det ytterst tveksamt. Runt 4-5 procent av alla anmälda våldtäkter (nu talar jag även vuxna) leder till fällande dom. Polisen anses jobba tämligen bra med våldtäktsutredningar och även om polisen kan bli mycket bättre skulle det bara öka andelen fällande domar marginellt. Det finns många orsaker till det, allt från att ord står mot ord till att det som målsäganden upplevt inte varit våldtäkt till rena falskanmälningar. Jag är såklart för att vi ska ha höga beviskrav i Sverige. Jag känner att vi kom från ämnet då vi egentligen diskuterar barn, men det jag ville säga är att andelen fällande domar är ungefär desamma för såväl vuxna som barn inblandade.
Citera
2022-03-13, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Spännande, en del här vill stoppa pedofiler för att de tycker barn ska växa upp utan barnknullande gubbar som går lösa i samhället. Andra är väldigt bekymrade över hur dessa barnknullare blir behandlade. Dessa personer uttrycker aldrig en rad av omtanke om barn.

Men du är mest intresserad av att slösa Dumpens tid? Denna asymmetriska ståndpunkt skulle ändå i ett venndiagram hamna tillsammans med de som inte uttrycker omtanke om barn. Märkligt, inte sant?
Personen på andra sidan kan lika gärna vara ett barn som utger sig för att vara vuxen och då exponerar dom barn för både porr, incestuös pedofili och sexchattande. Det är inte normalt, sunt eller rimligt.
Citerar tidigare inlägg:
Jag är övertygad om att majoriteten i tråden på samma sätt som jag avskyr individer som exploaterar barn och speciellt exuella övergrepp, problemet är dock att Dumpen snarare sprider samma dynga själva. Dom har för bövelen en egen TikTok-sida där dom länkar till sin egna hemsida där läsare får se kukbilder, grova sexchattar och så vidare och detta är alltså en sida där majoriteten är barn. Det är så jävla uselt.
Citera
2022-03-13, 02:26
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Angående om fler skulle kunna dömas så är det ytterst tveksamt. Runt 4-5 procent av alla anmälda våldtäkter (nu talar jag även vuxna) leder till fällande dom. Polisen anses jobba tämligen bra med våldtäktsutredningar och även om polisen kan bli mycket bättre skulle det bara öka andelen fällande domar marginellt. Det finns många orsaker till det, allt från att ord står mot ord till att det som målsäganden upplevt inte varit våldtäkt till rena falskanmälningar. Jag är såklart för att vi ska ha höga beviskrav i Sverige. Jag känner att vi kom från ämnet då vi egentligen diskuterar barn, men det jag ville säga är att andelen fällande domar är ungefär desamma för såväl vuxna som barn inblandade.
Tack, ett vettigt inlägg. Jag håller med dig, vi ska ha höga beviskrav i Sverige. Problemet är att vårt rättsväsende ibland har visat sig vara känsligt för mobbmentaliet i samhället, och det är därför det är så viktigt att ifrågasätta den typ av personer som sympatiserar med Dumpen.
Citera
2022-03-13, 02:26
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Äh, skärp dig. Är det nån som älskar pedofiler så är det såna som du. Du får bånge varje gång det kommer upp nån ny mupp på Dumpen.

Edit: Alltid lika kul när man lyckas citera nån innan en dålig ninja-edit

Snabb du är på att försvara dina pedofilkompisar.
Sömnlös?
Citera
2022-03-13, 02:28
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RomanticDreams
Snabb du är på att försvara dina pedofilkompisar.
Sömnlös?

Nä, pigg och glad. Ja, de är ett gäng sköna grabbar, speciellt Kinky Brian, Ostkuken och han som pratade om att han bajsade på sig eller vad fan det var.

De är mina boys.
Citera
2022-03-13, 02:32
Medlem
Citat:
Det här är ett typiskt inlägg från en pedofilvurmare.
Vad tycker du egentligen?

Det är det här som är problemet, ni är sjukt korkade och obildade och ni har en hjärna som inte är vidare kapabel till att föra ett resonemang på ett vettigt sätt. Det är antingen eller, svart eller vitt för idioter likt du.

Jag tycker att människor som förgriper sig på barn är vidriga, jag tycker även att det är vidrigt att vuxna människor på Dumpen sitter på anonyma chattar och utger sig för att vara incestuösa pedofilmammor när personen på andra sidan lika gärna kan vara ett barn. Jag tycker det är väldigt absurt att Dumpen.se lägger ut kukbilder på sin hemsida när dom i samma veva finns på TikTok och gör reklam för sin sida där, du vet samma TikTok där dagens kids är väldigt aktiva på.

Jag tycker även att att skit som Dumpen även är en fara för samhället i sig, att civilperson ska spela polis, åklagare och domare är förenat med fara för oss alla. Jag trodde vi bodde i Sverige, 2022, medan ni dårar propagerar för att att vårt rättssystem ska fungera som det gör i tredje världen.
Citera
2022-03-13, 02:33
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngling
Citerar tidigare inlägg:
Jag är övertygad om att majoriteten i tråden på samma sätt som jag avskyr individer som exploaterar barn och speciellt exuella övergrepp, problemet är dock att Dumpen snarare sprider samma dynga själva. Dom har för bövelen en egen TikTok-sida där dom länkar till sin egna hemsida där läsare får se kukbilder, grova sexchattar och så vidare och detta är alltså en sida där majoriteten är barn. Det är så jävla uselt.

Ett medvetet missförstånd eller fortsatt assymmetriskt resonemang? Vi diskuterar inte exponering av penisbilder. Alla som har tillgång till internet, barn eller inte, kan lätt hitta dessa bilder. Barn som besöker Dumpen eller andra sidor på internet kan se sådana bilder.

Det är inte vad denna tråd handlar om.
Citera
2022-03-13, 02:37
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är det här som är problemet, ni är sjukt korkade och obildade och ni har en hjärna som inte är vidare kapabel till att föra ett resonemang på ett vettigt sätt. Det är antingen eller, svart eller vitt för idioter likt du.

Jag tycker att människor som förgriper sig på barn är vidriga, jag tycker även att det är vidrigt att vuxna människor på Dumpen sitter på anonyma chattar och utger sig för att vara incestuösa pedofilmammor när personen på andra sidan lika gärna kan vara ett barn. Jag tycker det är väldigt absurt att Dumpen.se lägger ut kukbilder på sin hemsida när dom i samma veva finns på TikTok och gör reklam för sin sida där, du vet samma TikTok där dagens kids är väldigt aktiva på.

Jag tycker även att att skit som Dumpen även är en fara för samhället i sig, att civilperson ska spela polis, åklagare och domare är förenat med fara för oss alla. Jag trodde vi bodde i Sverige, 2022, medan ni dårar propagerar för att att vårt rättssystem ska fungera som det gör i tredje världen.

Kan inte du bara stå för det du tycker?

Det är genetiskt betingat i naturen. Att gå nära andras barn brukar resultera med döden. Ni pedofiler har bara tur för att vi har lagar och regler.
Citera
2022-03-13, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Ett medvetet missförstånd eller fortsatt assymmetriskt resonemang? Vi diskuterar inte exponering av penisbilder. Alla som har tillgång till internet, barn eller inte, kan lätt hitta dessa bilder. Barn som besöker Dumpen eller andra sidor på internet kan se sådana bilder.

Det är inte vad denna tråd handlar om.

Du bestämmer inte vad tråden handlar om, tråden handlar om vad just Dumpen och att Sjöber och hans gäng konfronterar pedofiler. Dumpens tillvägagångssätt är definitivt relevant.

Ditt argument är dessutom helt idiotiskt, bara för att barn blir exploaterade för kukbilder på nätet rättfärdigar inte att Dumpen hänger på TikTok och marknadsför sin sida där majoriteten är barn.

"Vi skyddar barn, låt oss agera incestuösa pedofilmammor på nätet utan att veta vem som sitter på andra sidan och låt oss lägga upp kukbilder och grova sexchattar på en sida som vi marknadsför på TikTok där majoriteteten är barn, det är rimligt. " - Dumpen de lux
Citera
2022-03-13, 02:38
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc

Dumpen kanske hänger ut sina pedofilmammor sen om de får dåligt med material? De har ju trots allt stämt träff med pedofiler på villkor att de ska begå övergrepp mot deras barn. Hur kan man göra så?

Fy fan!
Citera
2022-03-13, 02:41
Medlem
Citat:
Kan inte du bara stå för det du tycker?

Det är genetiskt betingat i naturen. Att gå nära andras barn brukar resultera med döden. Ni pedofiler har bara tur för att vi har lagar och regler.

Det är komiskt vilka avskum ni är och det säger mer om hur snuskig du själv är att du sätter såna tankegångar kring andra. Dyngan du vräkte ur dig fick även en tjej på Twitter riktat mot sig när hon kritiserade Dumpens tillvägagångssätt, tragiskt nog hade hon själv även blivit utsatt för sexuellt övergrepp som barn och idiotin som riktades mot henne från dig och dina gelikar var minst sagt grotesk.

Det är tragiskt att du är så blåst att du likt ett barn kör på ett "antingen är du med oss eller så är du pedofil"-argument, det är så patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in