Citat:
Ursprungligen postat av
Jasmine4555
Jag tycker det är lite dåligt varför dom inte informerar om att uthängningarna verkar ha stannat av. Det skulle ju bli så bra med den nya hemsidan och allt. Det har ju swishats mycket pengar för att dom ska ta peddona liksom.
Uthängningarna är bara en del av Dumpens verksamhet, de har ordnat med terapeuter och stödlinje vilket är positivt för de som blivit utsatta för peddos och ökar även trovärdigheten för deras långsiktiga mål, dvs lagändringar och att hjälpa barnen.
Men ur ett personligt perspektiv håller jag med dig. Det är sällan jag känner äkta skadeglädje, men dessa pedofiler förtjänar verkligen att hängas ut och förlöjligas som de patetiska sopor de är. Jag både njuter och förfäras när man får se dessa idioter konfronteras.
Verkligen synd att man bryter mot Flashbacks regler om man skriver något som kan avslöja deras identitet! Vore verkligen kul att veta vad de håller på med efter uthängningarna. Lika synd är det att fiskarna inte får leka moderatorer i pedofilforumen, det var ju med den metoden de håvade in den vidrige mr X.
Nu blev jag tvungen att se Kinky Brian klippet igen.
Förlåt x10
Ge mig en chans x5
jag lovar att aldrig göra om det / jag ska sluta x14
(jag kan ha räknat fel, han upprepar sig mycket)
"de ska inte ens vara på kik egentligen" - jaha det är barnens fel
Till en 13-årig tjej (tror han):
"det är för stor risk, önskar att det fanns något öde hus" - mmm romantisk miljö
"vill du ha sex i alla dina hål"
"hur långt ner har du tagit en kuk i halsen då"
"vill du lära dig ta emot kiss också, sånt kallas kinky sex, älskling"
Den hemska blink- och pussvideon.
Bild på "gravid Frankenstein", svar:
- tycker du är fin
Fiskarna gick ut på tunn is där, tur att mongot svalde betet