Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-03, 19:02
Medlem
Jasmine4555s avatar
Jag tycker det är lite dåligt varför dom inte informerar om att uthängningarna verkar ha stannat av. Det skulle ju bli så bra med den nya hemsidan och allt. Det har ju swishats mycket pengar för att dom ska ta peddona liksom.
Citera
2022-03-03, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Nu tar du ut svängarna ordentligt. Men som sagt min fundering ligger främst kring den storyn jag nämnde. Såg ut som någon slags snuskig skönlitteratur mer än beskrivning från en som varit utsatt.

Känns oseriöst tyvärr.. 😑

Det verkar som att Dumpen själva insåg att det var något skumt med den senaste berättelsen. De har tagit ner den nu.
Citera
2022-03-03, 19:38
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Jag tycker det är lite dåligt varför dom inte informerar om att uthängningarna verkar ha stannat av. Det skulle ju bli så bra med den nya hemsidan och allt. Det har ju swishats mycket pengar för att dom ska ta peddona liksom.

Uthängningarna är bara en del av Dumpens verksamhet, de har ordnat med terapeuter och stödlinje vilket är positivt för de som blivit utsatta för peddos och ökar även trovärdigheten för deras långsiktiga mål, dvs lagändringar och att hjälpa barnen.

Men ur ett personligt perspektiv håller jag med dig. Det är sällan jag känner äkta skadeglädje, men dessa pedofiler förtjänar verkligen att hängas ut och förlöjligas som de patetiska sopor de är. Jag både njuter och förfäras när man får se dessa idioter konfronteras.

Verkligen synd att man bryter mot Flashbacks regler om man skriver något som kan avslöja deras identitet! Vore verkligen kul att veta vad de håller på med efter uthängningarna. Lika synd är det att fiskarna inte får leka moderatorer i pedofilforumen, det var ju med den metoden de håvade in den vidrige mr X.

Nu blev jag tvungen att se Kinky Brian klippet igen.

Förlåt x10
Ge mig en chans x5
jag lovar att aldrig göra om det / jag ska sluta x14
(jag kan ha räknat fel, han upprepar sig mycket)

"de ska inte ens vara på kik egentligen" - jaha det är barnens fel

Till en 13-årig tjej (tror han):
"det är för stor risk, önskar att det fanns något öde hus" - mmm romantisk miljö
"vill du ha sex i alla dina hål"
"hur långt ner har du tagit en kuk i halsen då"
"vill du lära dig ta emot kiss också, sånt kallas kinky sex, älskling"

Den hemska blink- och pussvideon.

Bild på "gravid Frankenstein", svar:
- tycker du är fin

Fiskarna gick ut på tunn is där, tur att mongot svalde betet
Senast redigerad av Raymond-Chow 2022-03-03 kl. 20:26.
Citera
2022-03-03, 20:03
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Bild på "gravid Frankenstein", svar:
- tycker du är fin

Fiskarna gick ut på tunn is där, tur att mongot svalde betet
Hahaha, underbar sammanfattning. Brian kan man se hur många gånger som helst. Han och currybrallan har verkligen berikat min vardag. Jag kan ta en promenad och när jag börjar tänka på någon av dem spritter jag upp i ett stort flin som sitter i flera minuter.

"Tycker du är fin". Dummare än tåget går på det också.

Sen har vi den där klassiska kommentaren när djävulen själv skickar en bild med kolsvarta ögon. En annan blir mörkrädd men fiskaren svarar: "Du ser så snäll ut".

https://958597.smushcdn.com/2653167/wp-content/uploads/2022/01/received_707498113547490-2.jpeg?lossy=1&strip=1&webp=1
Citera
2022-03-03, 20:21
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Hahaha, underbar sammanfattning. Brian kan man se hur många gånger som helst. Han och currybrallan har verkligen berikat min vardag. Jag kan ta en promenad och när jag börjar tänka på någon av dem spritter jag upp i ett stort flin som sitter i flera minuter.

"Tycker du är fin". Dummare än tåget går på det också.

Sen har vi den där klassiska kommentaren när djävulen själv skickar en bild med kolsvarta ögon. En annan blir mörkrädd men fiskaren svarar: "Du ser så snäll ut".

https://958597.smushcdn.com/2653167/wp-content/uploads/2022/01/received_707498113547490-2.jpeg?lossy=1&strip=1&webp=1

Mina skrattmuskler har blivit större sedan jag började titta på Dumpen. Det mesta är ju ren komedi. 🤣
Citera
2022-03-03, 20:36
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Mina skrattmuskler har blivit större sedan jag började titta på Dumpen. Det mesta är ju ren komedi. 🤣
Lyteskomik på hög nivå. Jag orkar inte hålla mig seriös här. Det är å ena sidan en tråd som kräver att man väljer sina ord med omsorg men också en tråd där man måste få slappna av och bara njuta av skadeglädje. Sen ska man inte skratta åt lyten egentligen men i det här fallet har de onekligen gjort sig förtjänta av det. Nästan så man blev sugen på att kolla Lennart en gång till. Riktig klassiker det också:

https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/

"Du har åkt från Vänersborg för att ta hennes oskuld"
Piper ur sig som svar: "Ja, det kan stämma ja"

Och angående det du skrev om att MarkBigBone är streetsmart så flikar jag in att jag instämmer. Även om smart överlag är fel benämning på honom så är han åtminstone mer streetsmart än booksmart. Det är just därför allt han säger kommer från ryggmärgen. Det är så man blir när man inte kan tänka utan bara reagerar på stimuli. Han har ett färdigt svar för allt som kan komma.
Citera
2022-03-03, 21:05
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/

"Du har åkt från Vänersborg för att ta hennes oskuld"
Piper ur sig som svar: "Ja, det kan stämma ja"

Alltså i den här galna världen måste man få skratta. Förstå självförtroendet när man ser ut så o skickar nakenbild.
Citera
2022-03-03, 21:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:

Du ser snäll ut är en episk fiskarkommentar
Citera
2022-03-03, 21:13
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Det verkar som att Dumpen själva insåg att det var något skumt med den senaste berättelsen. De har tagit ner den nu.

https://dumpen.se/2021/11/13/vad-gor-en-pedofil-med-barnet/
Citera
2022-03-03, 21:35
Medlem
Citat:
https://dumpen.se/2021/11/13/vad-gor-en-pedofil-med-barnet/

Det var inte den berättelsen jag syftade på. Jag tänkte mest på berättelsen där en man berättade om minnen av hur ha våldtogs på skötbordet i samband med blöjbyte.

Men jag håller med dig. Även den berättelsen som du länkar till där känns väldigt obehaglig. Jag misstänker att den inte är skriven av ett riktigt offer.
Citera
2022-03-03, 21:55
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555

Jag tror dom har lite annat för sig. Stärker upp Dumpen med pedagoger, nya grupper för utsatta osv. Dessutom städas Dumpen fortfarande. Sen tycker jag att alla ska komma ihåg att det här är inte deras heltidsjobb, vi måste ge dom en chans. Lyssna gärna på podden, en fiskare ska "jobba" enligt nya riktlinjer.
Citera
2022-03-03, 22:00
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Det var inte den berättelsen jag syftade på. Jag tänkte mest på berättelsen där en man berättade om minnen av hur ha våldtogs på skötbordet i samband med blöjbyte.

Men jag håller med dig. Även den berättelsen som du länkar till där känns väldigt obehaglig. Jag misstänker att den inte är skriven av ett riktigt offer.

Läste om blöjbarnet. (Den ligger kvar)

Ger mig inte ett dugg att läsa sånt, blir bara irriterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in