2022-03-13, 02:41
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Dumpen kanske hänger ut sina pedofilmammor sen om de får dåligt med material? De har ju trots allt stämt träff med pedofiler på villkor att de ska begå övergrepp mot deras barn. Hur kan man göra så?

Fy fan!

Syftet är att de inte ska begå övergrepp mot barn och det verkar fungera. Har du blivit uthängd?
Citera
2022-03-13, 02:42
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är komiskt vilka avskum ni är och det säger mer om hur snuskig du själv är att du sätter såna tankegångar kring andra. Dyngan du vräkte ur dig fick även en tjej på Twitter riktat mot sig när hon kritiserade Dumpens tillvägagångssätt, tragiskt nog hade hon själv även blivit utsatt för sexuellt övergrepp som barn och idiotin som riktades mot henne från dig och dina gelikar var minst sagt grotesk.

Det är tragiskt att du är så blåst att du likt ett barn kör på ett "antingen är du med oss eller så är du pedofil"-argument, det är så patetiskt.

Det handlar om en sak.
Rör inte våra barn. Annars dödar vi dig.
Avskum.
Citera
2022-03-13, 02:43
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RomanticDreams
Syftet är att de inte ska begå övergrepp mot barn och det verkar fungera. Har du blivit uthängd?

Japp, här är jag:
https://dumpen.se/2022/03/07/napp-fran-incestgrupp-napp-igen/
Citera
2022-03-13, 02:43
Medlem
Citat:
Dumpen kanske hänger ut sina pedofilmammor sen om de får dåligt med material? De har ju trots allt stämt träff med pedofiler på villkor att de ska begå övergrepp mot deras barn. Hur kan man göra så?

Fy fan!

Haha, det är ju på den nivån vi hamnar på.
Just där och då när själva mtöet äger rum har dom själva begått exakt samma gärning som personerna dom möter upp.
Citera
2022-03-13, 02:44
Medlem
Citat:
Det handlar om en sak.
Avskum.

Du är nog den enda som är en fara för ditt barn med tanke på hur du uttrycker dig, du verkar ha väldigt allvarliga störningar när du förknippar ditt barn med sex om och om igen. Vidrigt. Du sexualiserar barn till den grad att du inte ens kan läsa simpla texter som handlar om Dumpens ologiska gärningar, och att folk kritiserar deras tillvägagångssätt, utan att tänka på att personer är ute efter ha sex med barn.

Sök hjälp, barn är inte sexobjekt och att du verkar identifiera barn som konstanta sexobjekt är groteskt.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-03-13 kl. 02:46.
Citera
2022-03-13, 03:21
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vilket patetiskt avslut på chatten med den här senaste... "Snälla publicera inte snälla, jag ber, jag tar hjälp, snälla, 'själp' mig inte, så korkat gjort, rädda min familj från förnedringen, snälla"

Citat:
Och ni har en trevlig natt i övrigt?

Länka!

Bara chill. Lite dokumentärer på Viaplay.
Tror inte det blir bättre att ta ut sin ilska på pedofiler. Man blir nästan lockad att döda dem på riktigt.
Citera
2022-03-13, 03:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Länka!
Det är sista skärmdumpen från den senaste gäddan: https://i.imgur.com/Bx6fF7p.png
Citera
2022-03-13, 03:30
Medlem
RomanticDreamss avatar
Citat:
Det är sista skärmdumpen från den senaste gäddan: https://i.imgur.com/Bx6fF7p.png

Wonderbar.
Blev lite som en dödsdom när han satt i bilen.
Citera
2022-03-13, 03:32
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Jo då, RomanticDreams har lovat mig magmys.

Kunde inte säga nej när han skickade den här bilden på sig själv:
https://ibb.co/KKNdgqD

Känner igen honom från nånstans.
Äntligen fick man dra på smilgroparna. Brian har blivit Dumpens första meme. Bra jobbat, Frankie boy! (efter gravid Frankenstein) 😁

Märk väl att han har en takfläkt också och inte enbart en ukulele. 😁

Helt otroligt vad lycklig jag blir varje gång jag ser den bilden och hör hans bedjande i bakhuvudet: "Ah men schyrra ge mig en chans då, bara en chans". 😁

Undrar förresten vad Brian fick för betyg på Flervariabelsanalysen?
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-13 kl. 03:39.
Citera
2022-03-13, 05:28
Avslutad
Varför börjar dumpen inte med vi kommer från ornitologerna och vill prata om blommor och bin, är det okej med en intervju om fågelkvitter? Sen ett kort men successivt närmande till vad sker verkligen gäller.

Försöker få godkännande eller klarhet i om intervjun är känslig.
Maskar allt som inte har med saken att göra, dvs bilnummer, stad m.m.

Förtroendet för Flashback är på upphällningen iom att integritetskänsliga bilder får ligga kvar.
Citera
2022-03-13, 05:43
Medlem
Beckisbarnets avatar
Velarville

Gott skratt till morgonkaffet, patetisk chatt samt fula snoppbilder.

Åter igen blir jag så förundrad över dessa korkade djur till gubbmän, som på fullaste allvar tror att den 13-årig tjej skulle vara sugen på dem.

Tyvärr ingen rolig konfo...

Men fullscreen funkar fortfarande inte, bättring...!!!!
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-13 kl. 05:56.
Citera
2022-03-13, 07:43
Medlem
Citat:
Det handlar om en sak.
Avskum.
Ja det är väl ett fair statement. Men nu blir män i alla fall socialt dödade (de som inte begår självmord) utan att det är något barn med i bilden.
Alltså: "Vi TROR att du är pedofil, alltså ska du dödas"

Enkelt, effektivt och ingen annat är pöbelmetodik som uppenbarligen även är väldigt lönsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in