2022-03-12, 14:48
Medlem
Drickbacks avatar
Gör Salah inte mål så plocka av honom

Han gör måååååål 0-2 😂 bara 20:e för säsongen

Liverpool’s 2000:e mål 🥳🥳🥳🥳
Senast redigerad av Drickback 2022-03-12 kl. 14:53.
Citera
2022-03-12, 15:03
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
https://www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/chelseas-spelare-forbereder--flykt-fran-klubben/

La Gazzetta dello Sport som nämns hos expressen ses som tier 3 vad jag kan hitta. Inte jätte mega trovärdigt med andra ord.

Men jag tror däremot att flera chelsea spelare tittar över sina kontrakt nu, skulle ju inte bli förvånad om flera lämnar. Men återstå att se om Lukaku välkomnas tillbaka till Inter.
Citera
2022-03-12, 15:33
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Gör Salah inte mål så plocka av honom

Han gör måååååål 0-2 😂 bara 20:e för säsongen

Liverpool’s 2000:e mål 🥳🥳🥳🥳

Ja 2000e i ligan, bara United och liverpool som är över 2000 mål.
Citera
2022-03-12, 16:00
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
[NUFCHQ] Chris Wood (on being said that he's yet to lose a game in a Newcastle shirt]: “F**king hell, touch Wood, Jesus"

Haha kiiiing.
Citera
2022-03-12, 18:11
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Det var ingen trevlig läsning. Så jävla onödigt gjort.

Jag har sett videon från tunnelbanan i Paris där vissa fans gjorde bort sig rejält, ditt inlägg fick mig att minnas tillbaka till år 2012 och CL-finalen. En uteservering blev totalförstörd, video i länken:

https://www.independent.co.uk/sport/football/news/chelsea-fans-appear-to-fight-with-staff-and-destroy-restaurant-in-munich-video-from-champions-league -final-in-2012-a6834371.html

Kul, den videon cirkulerade på reddit angående mannen som blev slagen.

https://mobile.twitter.com/JayMotty/status/1502206438864826370

Vidrigt, kunde lika gärna varit nu.
Citera
2022-03-12, 18:25
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Läser lite här och där att Eriksen spelar som han vore i samma form som innan skadan?

Och sedan Toney gjorde bort sig med sitt twitter uttalande i slutet utav Januari har han slängt in 6 mål på 4 matcher
Citera
2022-03-12, 19:42
Medlem
Generalanderssons avatar
Såg nyss ett klipp från Brighton vs Liverpool där, BHAs målvakt klippar ner Liverpools Luis Dias, det borde helt klart ha varit rött kort efter mitt tycke.
Citera
2022-03-12, 20:06
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Såg nyss ett klipp från Brighton vs Liverpool där, BHAs målvakt klippar ner Liverpools Luis Dias, det borde helt klart ha varit rött kort efter mitt tycke.
Vi som alltid får fördelar, målis fick inte ens ett gult kort 🤡
Citera
2022-03-12, 21:27
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ronaldo är den bäste, finns ingen större vinnarhjärna än honom. Kom inte hit med Pele skit, titta på försvaret på den tiden. Att ens kalla sig försvarare när Pele var som hetast är ett skämt utan dess like.

Pratas ofta om ''skulle han klara det idag'' om visa spelare. Maradona, ja i Italien och Spanien. Pele? Han hade blivit krossad i de större ligorna. Släng in valfri anfallare/ytter från topp 6 till att få spela för Brasilien i slutet av 50 och hela 60talet och den hade haft 50mål varje säsong.

Hatten av för Ronaldo som kommer fortsätta så här i 3 år till innan det blir Amerika för att dominera den ligan som 40+.
Citera
2022-03-13, 07:35
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ronaldo är den bäste, finns ingen större vinnarhjärna än honom. Kom inte hit med Pele skit, titta på försvaret på den tiden. Att ens kalla sig försvarare när Pele var som hetast är ett skämt utan dess like.

Pratas ofta om ''skulle han klara det idag'' om visa spelare. Maradona, ja i Italien och Spanien. Pele? Han hade blivit krossad i de större ligorna. Släng in valfri anfallare/ytter från topp 6 till att få spela för Brasilien i slutet av 50 och hela 60talet och den hade haft 50mål varje säsong.

Hatten av för Ronaldo som kommer fortsätta så här i 3 år till innan det blir Amerika för att dominera den ligan som 40+.

Imponerande mål igår ja. En riktig kanon det första, påpasslig löpning för andra (benen finns ju kvar för rusherna, inte för pressa och konstant jobb), och en väldigt bra nick för trean. Ska man kalla Ronaldos huvudspel för underskattat eller inte? Tycker ofta det glöms bort att han är otroligt bra på huvudet, med allt annat han har i verktygslådan.

Noterar annars Maguires självmål som knappast lär stärka hans självförtroende och Romeros shithousery direkt efter, att håna Maguire rätt i ansiktet efter att ha styrt den i eget nät. Han fick väl lite instant karma där, argentinaren.
Citera
2022-03-13, 09:23
Medlem
Jag hörde kommentatorn kommenterade att det var Ronaldos 805:e i alla tävlingsmatcher när han gjorde sitt första igår mot Tottenham!
Respekt!!!
Citera
2022-03-13, 09:49
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Håller med, enligt mig den första spelaren jag skulle plocka till mitt lag.

Sen kanske han inte är lika bra iår som för några år sedan men fortfarande livsfarlig på sin bra dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in