2022-03-12, 10:12
Medlem
8Daniella9s avatar
Året 2019 började jag att fundera på att sterilisera mig, och i Tisdags var det äntligen dags!

Nu behöver jag inte stoppa i mig preventivmedel längre eller nånsin vara orolig över att bli gravid.

Somliga drömmer om ett liv med barn, jag drömmer om att skaffa hund nån gång i livet ❤

Från och med nu ska jag le och gå med huvudet högt när jag ser/hör en hysterisk unge, och tänka "där kommer jag aldrig att hamna!" 💪
Citera
2022-03-12, 10:15
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8Daniella9
Året 2019 började jag att fundera på att sterilisera mig, och i Tisdags var det äntligen dags!

Nu behöver jag inte stoppa i mig preventivmedel längre eller nånsin vara orolig över att bli gravid.

Somliga drömmer om ett liv med barn, jag drömmer om att skaffa hund nån gång i livet ❤

Från och med nu ska jag le och gå med huvudet högt när jag ser/hör en hysterisk unge, och tänka "där kommer jag aldrig att hamna!" 💪

Skapade du denna tråd för att få stöd i ditt val för att du själv börjar tvivla på om det var rätt gjort eller vad är det du vill diskutera?
Citera
2022-03-12, 10:19
Medlem
Mrcool911s avatar
Gud vad duktig du är śom har steriliserat dig. Vi stöttar dig i ditt beslut. Vilken mogen och självständig kvinna du är.

Edit: Är såklart ironisk för den idiot som inte fattar det.
Citera
2022-03-12, 10:23
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Ingen frågeställning?

Ditt val å ditt beslut. Alla vill inte bli förälder. Nackdelen med sterilisering är att mens helvetet fortfarande kommer.
Citera
2022-03-12, 10:25
Medlem
Citat:

Vad skönt, tack för att du gör DITT för att få mindre idioter i samhället. Vad fan är det här för tråd?
Citera
2022-03-12, 10:27
Medlem
Har du dåliga gener som gör att du inte vill att ditt barn hade fått?
Kort längd?
Ful ansikte?
Fet?
Autism?
Citera
2022-03-12, 10:29
Medlem
bomhulls avatar
Det går ju alltid att adoptera om du skulle ändra dig.
Bra att folk tar sitt ansvar i sitt egna liv. Sorgligt när barn blir till när det "inte var meningen" .
Citera
2022-03-12, 10:47
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:

Bra att du har hittat en väg i livet, men vad ska diskuteras? Är detta ett blogginlägg?
Citera
2022-03-12, 11:03
Medlem
Emellies avatar
Hur gammal är du TS?
Citera
2022-03-12, 11:28
Medlem
Härligt har själv gått i samma tankar fast är en man.
Hade en kvinna som jag trodde jag gjort på smällen men kom senare fram att de var en annan man o hon försökte lura mig o bli ihop igen för "barnet" efter den händelsen är jag jäkligt nojig vid oskydat sex juste hon ljög om att ta p-piller....
Citera
2022-03-12, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Har du dåliga gener som gör att du inte vill att ditt barn hade fått?
Kort längd?
Ful ansikte?
Fet?
Autism?

Autism är inte en dålig gen. Finns en hel del genier som har haft stor betydelse för mänskligheten som har autism.
Hur mycket har dina gener betytt för mänskligheten?
Citera
2022-03-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Det går ju alltid att adoptera om du skulle ändra dig.
Bra att folk tar sitt ansvar i sitt egna liv. Sorgligt när barn blir till när det "inte var meningen" .
Du tror inte att barn som inte är planerade kan bli älskade?
Måste alla barn vara planerade med en bestämd framtid, en jävla produkt, en vara föräldrarna beställt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in