2022-03-12, 11:52
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongpinnar
Du tror inte att barn som inte är planerade kan bli älskade?
Måste alla barn vara planerade med en bestämd framtid, en jävla produkt, en vara föräldrarna beställt?
Det hjälper om båda föräldrarna är redo med allt som krävs för att ta hand om ett barn.
Det är inte kul att se aborter och barn som måste växa upp i misär även om dom flesta lyckas bra med att ta hand om ett barn som inte var planerat
Citera
2022-03-12, 12:34
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Har du dåliga gener som gör att du inte vill att ditt barn hade fått?
Kort längd?
Ful ansikte?
Fet?
Autism?

Jag är fullt frisk och ser bra ut. Men för det behöver man ju inte skaffa barn 😅 Jorden är redan överbefolkad!
Citera
2022-03-12, 12:36
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Skapade du denna tråd för att få stöd i ditt val för att du själv börjar tvivla på om det var rätt gjort eller vad är det du vill diskutera?

Jag skapade den för att fler ska få veta att sterilisering är helt OKEJ, plus att man då också kanske kan tas mer på allvar när man säger "Jag vill inte ha barn."
Citera
2022-03-12, 12:38
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Vad skönt, tack för att du gör DITT för att få mindre idioter i samhället. Vad fan är det här för tråd?

Fler borde göra det. 😁
Citera
2022-03-12, 12:39
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8Daniella9
Jag skapade den för att fler ska få veta att sterilisering är helt OKEJ, plus att man då också kanske kan tas mer på allvar när man säger "Jag vill inte ha barn."

Varför vill du inte ha barn då? Vill du inte föra dina förfäders gener vidare? Vill du inte utvecklas och få evigt liv genom dina barn?

Kan verkligen inte relatera. Låter omoget och själviskt och inskränkt.
Citera
2022-03-12, 12:39
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Hur gammal är du TS?
Jag har precis fyllt 33
Citera
2022-03-12, 12:45
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Varför vill du inte ha barn då? Vill du inte föra dina förfäders gener vidare? Vill du inte utvecklas och få evigt liv genom dina barn?

Kan verkligen inte relatera. Låter omoget och själviskt och inskränkt.

Barn är jobbiga...kräks och bajsar...tjatar..tjurar....

Barn är överskattat. Enligt mig.

Det är redan överbefolkat på Jorden och det finns redan massvis med barn som behöver nya hem. Då känner jag att jag gör mer nytta som steriliserad, än gravid.
Citera
2022-03-12, 12:48
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Härligt har själv gått i samma tankar fast är en man.
Hade en kvinna som jag trodde jag gjort på smällen men kom senare fram att de var en annan man o hon försökte lura mig o bli ihop igen för "barnet" efter den händelsen är jag jäkligt nojig vid oskydat sex juste hon ljög om att ta p-piller....

Ja, var försiktig för tusan! Du vill inte ha barn med FEL kvinna, tro mig.
En manlig sterilisering är ett mindre ingrepp än en kvinnlig. Så det rekommenderar jag verkligen, om du vet att du aldrig nånsin vill bli pappa.
Citera
2022-03-12, 12:54
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8Daniella9
Barn är jobbiga...kräks och bajsar...tjatar..tjurar....

Barn är överskattat. Enligt mig.

Det är redan överbefolkat på Jorden och det finns redan massvis med barn som behöver nya hem. Då känner jag att jag gör mer nytta som steriliserad, än gravid.

Men du tror inte att jobbiga saker är viktiga för att vi ska utvecklas som människor och bli bättre och lyckligare? Det är jobbigt att gå igenom puberteten också men det är ju en del av livet.
Citera
2022-03-12, 12:55
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Juden applåderar.

Vad skall diskuteras?
Citera
2022-03-12, 13:01
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Men du tror inte att jobbiga saker är viktiga för att vi ska utvecklas som människor och bli bättre och lyckligare? Det är jobbigt att gå igenom puberteten också men det är ju en del av livet.
Puberteten är inget val, den kommer oavsett om man vill eller inte. Barn är ett val, så det bestämmer du själv om det blir en del av ditt liv.
Citera
2022-03-12, 13:02
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Juden applåderar.

Vad skall diskuteras?

Jag vill lyfta detta gör att fler ska få upp ögonen för det 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera