2022-03-18, 07:36
Medlem
Din framtida hund är ditt barn TS.
Brukar gå så med mental störning, att du inte själv fattar ens vad du skriver i första posten bekräftar att det faktiskt är en kvinna som har skrivit dyngan.

Fast såklart positivt att du steriliserar dig, en dum jävla mentalt störd kärringfan som dessutom är en hora hade sugit skit som morsa åt ett barn i alla fall.
Citera
2022-03-18, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8Daniella9
Året 2019 började jag att fundera på att sterilisera mig, och i Tisdags var det äntligen dags!

Nu behöver jag inte stoppa i mig preventivmedel längre eller nånsin vara orolig över att bli gravid.

Somliga drömmer om ett liv med barn, jag drömmer om att skaffa hund nån gång i livet ❤

Från och med nu ska jag le och gå med huvudet högt när jag ser/hör en hysterisk unge, och tänka "där kommer jag aldrig att hamna!" 💪

Jag tycker du förtjänar respekt i den aspekten att hade du blivit gravid men egentligen inte vill ha och ändå föder hade barnet drabbats.

Nu tar du ändå ansvar.

Men du missar något. Hoppas du alltid känner likadant
Citera
2022-03-18, 17:36
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Jag tycker du förtjänar respekt i den aspekten att hade du blivit gravid men egentligen inte vill ha och ändå föder hade barnet drabbats.

Nu tar du ändå ansvar.

Men du missar något. Hoppas du alltid känner likadant

Tack ska du ha <3

Jag har varit bonusmamma i över 5 år, jag har sett hur ett liv med barn kan se ut.
Citera
2022-03-18, 17:39
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gobbidobbi
Din framtida hund är ditt barn TS.
Brukar gå så med mental störning, att du inte själv fattar ens vad du skriver i första posten bekräftar att det faktiskt är en kvinna som har skrivit dyngan.

Fast såklart positivt att du steriliserar dig, en dum jävla mentalt störd kärringfan som dessutom är en hora hade sugit skit som morsa åt ett barn i alla fall.

Japp, det har du rätt i. Min framtida hund är mitt barn. Jag har ett fyrbent barn redan nu och skulle aldrig byta bort det mot ett tvåbent.

Det sägs att ju "fulare" en människas språk är, desto dummare är den...jag tror att det stämmer
Citera
2022-03-18, 20:47
Medlem
Man måste skaffa barn, annars blir man ensam när ens partner dör.
Citera
2022-03-18, 22:01
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballekuk
Man måste skaffa barn, annars blir man ensam när ens partner dör.
Nix, man måste inte skaffa barn. Ingen kan ge dig en sån kärlek som en hund kan 🥰

Det finns tyvärr exempel där barnen struntar i sina föräldrar när de blir gamla. Att skaffa barn kan du inte se som en garanti att du INTE blir ensam när du är gammal.

Är det DÄRFÖR folk skaffar barn? För att de ser det som en obligatorisk hjälp när de blir äldre?
Citera
2022-03-20, 04:39
Medlem
Citat:
Om livet är värdefullt, kan man gärna dela den med någon. Inte nödvändigtvis göra barn.
Tänk om det skulle komma ut ett barn med ett grovt handikapp? Den tillvaron hade jag ingen lust att hamna i.
Jag tycker att det finns allt för många risker och för många OM när det gäller barnskaffande.
Om allt levande tänkte så skulle livet tagit slut för länge sedan.

Risken är mycket lägre än möjligheten att ett barn får ett lika fint och värdefullt liv som ditt.
Citera
2022-03-20, 11:26
Medlem
8Daniella9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Om allt levande tänkte så skulle livet tagit slut för länge sedan.

Risken är mycket lägre än möjligheten att ett barn får ett lika fint och värdefullt liv som ditt.

Men risken finns ändå. Jag har autism i släkten t.ex, så risken är något högre då. Men jag ville inte ha barn oavsett.

Jag är bonusmamma och "kattmamma" för tillfället och det räcker 👍👍👍
Citera
2022-04-09, 15:08
Medlem
Citat:
Sterilisering är inget "skit", Jorden skulle se bättre ut om fler gjorde det.

Men ,vad fan, gör det då, gör jorden bättre D
Citera
2022-04-16, 08:17
Medlem
judisk-oligarks avatar
Citat:
Året 2019 började jag att fundera på att sterilisera mig, och i Tisdags var det äntligen dags!

Nu behöver jag inte stoppa i mig preventivmedel längre eller nånsin vara orolig över att bli gravid.

Somliga drömmer om ett liv med barn, jag drömmer om att skaffa hund nån gång i livet ❤

Från och med nu ska jag le och gå med huvudet högt när jag ser/hör en hysterisk unge, och tänka "där kommer jag aldrig att hamna!" 💪

Bra, då slipper vi dina gener i vår genpool. Vad är det vi ska diskutera?
Citera
2022-04-21, 11:01
Medlem
Citat:

Nä men det här borde ju vara en ide för alla svennar för att ni kommer ju knappast att överleva i framtiden i alla fall.
Senast redigerad av OsvenskPeterniklas 2022-04-21 kl. 11:19.
Citera
2022-04-28, 19:39
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Barn är jobbiga...kräks och bajsar...tjatar..tjurar....

Barn är överskattat. Enligt mig.

Det är redan överbefolkat på Jorden och det finns redan massvis med barn som behöver nya hem. Då känner jag att jag gör mer nytta som steriliserad, än gravid.
Bra tänkt och gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in