Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Dina exempel är mediokra, och som medborgare har man faktiskt ett ansvar att själv granska och fundera på både det ena och andra.
Samt dra slutsatser, eller helt enkelt ge fan i att dra slutsatser om det ser tunt ut.
Men det är ju inget att bajsa ner sig för?
Tex - Den tidigare videon med BMPn som kör över en personbil - Min första tanke var faktiskt att ukrainsk militär personal tappar kontrollen över fordonet.
Det hela sker nämligen i ett läge där man konfronterat och är i färd att med eldstrid bekämpa ett ryskt sabotage-förband i en ukrainsk militär-lastbil.
Exakt, min också, de där asen är svåra nog att köra när det är "lugnt", och är man ovan och stressad så är det lätt att ställa till det.
Jo, det är värt att "bajsa på sig för" för övertro på ena sidan leder til felaktiga slutsatser om fienden, och önsketänkande, vilket gör att man underskattar fienden. MYCKET dåligt.
Jag har mina insikter och erfarenheter om Afrikaner och Araber, men jag utgår alltid från att de har minst lika mycket koll som jag. Det är ett bra sätt att hålla sig vid liv.