Citat:
Ursprungligen postat av
BezNazwy
Jag tror energi och kapital sinat ganska rejlt fr de okunniga "aktie garna" i bolaget, krvs ju fler som inte begriper verkligheten som ska stoppa in sina pengar fr att kursen ska komma upp. Finns det? Isfall reagerar jag med bestrtning.
Hur mnga PM om patensanskning osv ska komma innan de aviserar en Nyemission? Fr den borde vara runt hrnet. Emissionskurs 8 kr och TO1, 2, 3, 4 eller First North vaknar till och avnoterar bolaget pga historiken med felaktig och bristfllig information till marknaden?
Med tanke p den anstrngda kassan i bolaget s undrar jag om det varit ytterligare en pengainsamling i Discord-gruppen? Hela avgiften till Bolagsverket r nmligen numera betald.
Sknt att hra att de fick ihop summan till bolagsverket

Jag var nstan beredd att donera en slant fr att inte mista underhllningen, nr jag nd ska sknka till Ukrainas offer.
Ngot att hlla koll p i samband med att Aegir ynglar av sig en hg med TO r om Aktiepionjren gr comeback i aktien. Han gillar att blsa sina fljare genom TO d dessa ofta fr rejla tuppjuck nr ngon obetydlig hndelse fr den dda patienten att sprattla till
Jag tror nog ditt tlamod om Aegirs patent kommer att prvas minst en gng till, frmodligen fler under ret. Frn den ljusa sidan s kommer uppdateringar om intkter dremot inte st fr ngra strningsmoment kommande ret. Jag hoppas den balansen kan vara till hjlp fr tlamodet.
Ditt tlamod borde inte riskera att prvas under s lng tid, d jag r rdd fr att Aegirbio har mindre pengar i kassan n de flesta skribenter hr och lngt hgre utgifter. Det enda vi vntar p r en kursdrivande event, s att de drefter kan bertta de goda nyheterna: Alla A ska f kpa fler billiga aktier i en emission, p niver vi aldrig ser igen