Citat:
Ursprungligen postat av
BezNazwy
Jag tror energi och kapital sinat ganska rejält för de okunniga "aktie ägarna" i bolaget, krävs ju fler som inte begriper verkligheten som ska stoppa in sina pengar för att kursen ska komma upp. Finns det? Isåfall reagerar jag med bestörtning.
Hur många PM om patensansökning osv ska komma innan de aviserar en Nyemission? För den borde vara runt hörnet. Emissionskurs 8 kr och TO1, 2, 3, 4 eller First North vaknar till och avnoterar bolaget pga historiken med felaktig och bristfällig information till marknaden?
Med tanke på den ansträngda kassan i bolaget så undrar jag om det varit ytterligare en pengainsamling i Discord-gruppen? Hela avgiften till Bolagsverket är nämligen numera betald.
Skönt att höra att de fick ihop summan till bolagsverket

Jag var nästan beredd att donera en slant för att inte mista underhållningen, när jag ändå ska skänka till Ukrainas offer.
Något att hålla koll på i samband med att Aegir ynglar av sig en hög med TO är om Aktiepionjären gör comeback i aktien. Han gillar att blåsa sina följare genom TO då dessa ofta får rejäla tuppjuck när någon obetydlig händelse får den döda patienten att sprattla till
Jag tror nog ditt tålamod om Aegirs patent kommer att prövas minst en gång till, förmodligen fler under året. Från den ljusa sidan så kommer uppdateringar om intäkter däremot inte stå för några störningsmoment kommande året. Jag hoppas den balansen kan vara till hjälp för tålamodet.
Ditt tålamod borde inte riskera att prövas under så lång tid, då jag är rädd för att Aegirbio har mindre pengar i kassan än de flesta skribenter här och långt högre utgifter. Det enda vi väntar på är en kursdrivande event, så att de därefter kan berätta de goda nyheterna: Alla AÄ ska få köpa fler billiga aktier i en emission, på nivåer vi aldrig ser igen