Citat:
Ursprungligen postat av
charlie80
Jag delar nog inte din uppfattning. Tycker han gav ett lugnt och stabilt intryck, med mer pondus än Linde som var som ett överlyckligt skolbarn som fått lördagsgodis.
En fördel att han är ny i gemet också, och har vi tur lyckas han sjösätta en förnyelseprocess men det kräver att inga fler fadäser uppdagas framöver. Och det kommer ta tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
brolinlever
Tackar. Ja, det var väl inte mycket som klarnade direkt. Förseningar, ordrar som kommer från Nowmed, men som man inte vet när de går att få pröjs för.
Jag har inte läst reaktionerna på placera, men de kan väl inte vara förvånade över att VD tror att allt blir bra. Allt annat vore ju tjänstefel, sedan hör det ju höga chefer till att ha en övertro på sin egen förmåga, det är ju det som för dom till den position de innehar. Så den saken gör varken till eller från. Fortsättning lär följa, både bra och dåligt.
Under alla omständigheter verkar en nyemission skriven i sten, så bra för bolaget att kursen är hög då, för aktieägarna återstår det att se om det är bra eller dåligt. Gör de en riktad så lär det krävas att rabatten är stor om man ska få några intressenter
Citerar HERRGÅRD på Placera (nej det är inte jag).
"Det är ändå sjukt att bolaget släpper ”klargöranden”, intervjuer etc men lyckas ändå inte pedagogiskt och enkelt förklara VAD problemet är?
Vart är alla ordrar? 400 mille?
Vad gick snett? Varför döljer man det?
Varför lämnar personer bolaget?
Varför kan man inte vara ärliga med allt?"
"1. Först kommer ett klargörande PM där man skriver exakt samma saker man skrivit tidigare. INGET NYTT.
2. Sen kommer en intervju där man återigen enbart upprepar/läser PM rakt av. Finns INGET NYTT.
Har man spelar poker och kan läsa människor fattar man att allt är bluff. Så obekväm var intervjun. Fanns ingen genuinitet över den.
Man erkänner att Mohammed har lämnat och tycker det är tråkigt.
Angående alla ordrar har man fått börja om på ruta ett.
Och man säger oxå att man fått minskat förtroende nere i Asien efter allt som hänt.
Kursen kommer gå mot 20 kr igen."
Instämmer helt men jag är bannad på placera så det får bli här jag lämnar mitt samtycke.
Putte är och förblir en lögnaktig kåkfarare. Skolbarnet Linde verkar ha flytt arenan helt.