2022-03-08, 23:19
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Nej. Definitivt inte då det inte handlar om invandring utan om att ta särskilt utsatta kvinnor och barn hem till sig trots att de har rätt att få hjälp via migrationsverket och denna människa istället tigger via Facebook

Krig är inte en dejtingmarknad. Utöver det handlar det inte om Peter har rätt att dejta ukrainska kvinnor, det har han men inte såhär. Det är moraliskt förkastligt.

Dessa kvinnor vill leva, inte knulla med svenska män för att inte svälta ihjäl eller dö under under krig i Ukraina.

Problemet är att "se sin chans". Precis som jag jämförde om vi ofrivilligt barnlösa skulle sticka ner och ta ett barn. Det är människor, inte snuttefiltar för rikare, privilegierade människor. Och rikare är inte Peter som tigger om de simplaste sakerna. Då har jag själv akut varit jourhem en gång i tiden fått ihop allt som behövdes. Räcker inte pengarna till något alls, då kanske man inte ska fylla hemmet med människor som behöver allt.

Extremt fräckt av er att försvara det vidrigaste beteendet han dessutom för bokföring över, gällande hur mycket minus han ligger jämfört mot folks allmosor och ber om mer.

Mig veterligen har du inga bevis för att han knullar ukrainskorna. I trådstarten skriver du att det är "underförstått". Men om du ändå är oförmögen att se det moraliska hyckleriet i kritikstormen mot "Peter" och det hav av stöd och värdegrundspoäng som sköljde över 2015 års batikhäxor som tog in män i sina bostäder och inledde sexuella relationer med dem, då kan jag nog inte hjälpa dig. Det faktum att arabmännen importerades under förevändningen att de, också, var "flyktingar", gör jämförelsen relevant.

Jag är för övrigt helt emot exploatering av påstådda flyktingar, men ensamstående mödrar eller singlar som gör en permanent flytt till Sverige gör det naturligtvis med vetskapen att svenska män kommer att överösa dem med uppmärksamhet och romantiska inviter. Så ser verkligheten ut, och det är helt enkelt ett faktum att många ukrainskor medvetet kommer att utnyttja sin kvinnlighet för att vinna fördelar i flyktingkrisen.
Citera
2022-03-08, 23:34
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Mig veterligen har du inga bevis för att han knullar ukrainskorna. I trådstarten skriver du att det är "underförstått". Men om du ändå är oförmögen att se det moraliska hyckleriet i kritikstormen mot "Peter" och det hav av stöd och värdegrundspoäng som sköljde över 2015 års batikhäxor som tog in män i sina bostäder och inledde sexuella relationer med dem, då kan jag nog inte hjälpa dig. Det faktum att arabmännen importerades under förevändningen att de, också, var "flyktingar", gör jämförelsen relevant.

Jag är för övrigt helt emot exploatering av påstådda flyktingar, men ensamstående mödrar eller singlar som gör en permanent flytt till Sverige gör det naturligtvis med vetskapen att svenska män kommer att överösa dem med uppmärksamhet och romantiska inviter. Så ser verkligheten ut, och det är helt enkelt ett faktum att många ukrainskor medvetet kommer att utnyttja sin kvinnlighet för att vinna fördelar i flyktingkrisen.
Det finns inget moraliskt hyckleri eftersom det är jag som startat tråden och jag har utsatts för såpass mycket av män och i det invandrarmän att jag omkring 2013-2014 dvs innan den större invandring som kom, öppet debatterade emot invandring pga mäns beteenden.

Utöver det så är det du som inte gjort detsamma som är en hycklare. Du förstår, jag är inte rasist och jag har därmed ett helt liv bakom mig med väldigt mycket erfarenhet av invandrare. De ensamma männen har huvudsakligen bott inneboende hos män . Knappt några alls hos ensamma kvinnor.

Ni som vill förvränga saker glömmer bort en sak, att presentera bevis. Du förstår... Det är offentliga handlingar. Men det gör ni aldrig. Eftersom ni vet att det inte finns en skyhög statistik på mycket unga män som bott hos ensamma medelålders kvinnor vid ankomst till Sverige. Faktum är att när man kontrollerar adresser, är det typ alltid extremt många män som bor på samma adresser. Samma män har de ensamkommande etc skrivna ens efter andra hos dem. Efter er retorik är det män som haft i system att hålla sexslavar från MENA.
Citera
2022-03-08, 23:41
Medlem
Citat:
Poängen är att man inte utnyttjar de mest försvarslösa. Ingenting annat. Det hade dessutom varit mer normalt om ofrivilligt barnlösa hämtade barn eftersom det är väldigt känslosamt att se barn hamna i katastrofer och krig samtidigt som man själv har ett tryggt hem. Men det är som minst egenmäktigt förfarande med barn, kidnappning skulle jag kalla det om vi fick fnatt och åkte iväg för att ta ett barn på vägen.

Helt galet att folk inte vill förstå varför det är viktigt med skydd såsom att människor är exempelvis, utredda och godkända för att ta in barn hur som helst som inte är deras.

Tycker du är respektlös mot kvinnorna, vem har sagt att de är försvarslösa? Du vet inget om kvinnorna mer än att de har flytt från Ukraina.
Citera
2022-03-08, 23:41
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Jag anmäler dessa inlägg.

Men jag utgår ifrån att ni allihopa anser att jag i egenskap av barnlös då kan skicka iväg meddelande till släktingar som befinner (befunnit) sig i Polen och be dem ta med en unge till mig så jag får bli mamma? Alla ni i tråden som menar att Peter uppträder korrekt, anser därmed att det vore en god gärning. Bara ta med en unge i bilen så Ad Mortem kan uppfostra barnet nu när det är krig i ungens hemland.

Det värsta med er sjuka människor är att ni aldrig vill erkänna att hur ni resonerar är ... stört.
Nej fy. Såna som du ska inte ha några barn. Det finns en anledning till att Gud gjort dig barnlös. Du är skvatt galen!

PS. Lycka till med anmälningarna!
Citera
2022-03-08, 23:43
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ni som vill förvränga saker glömmer bort en sak, att presentera bevis. Du förstår... Det är offentliga handlingar. Men det gör ni aldrig. Eftersom ni vet att det inte finns en skyhög statistik på mycket unga män som bott hos ensamma medelålders kvinnor vid ankomst till Sverige. Faktum är att när man kontrollerar adresser, är det typ alltid extremt många män som bor på samma adresser. Samma män har de ensamkommande etc skrivna ens efter andra hos dem. Efter er retorik är det män som haft i system att hålla sexslavar från MENA.

Rätt ironiskt med tanke på att du anklagar Peter för våldtäkt i trådstarten, helt utan bevis. Istället förväntas vi godta din åsikt om att knullandet är "underförstått". Precis som fenomenet "svenska män som importerar ukrainska flyktingkvinnor" är extremt ovanligt och knappast uppgår till någon epidemi så har jag heller inte påstått att svenska kvinnors import av arabmän någonsin uppgick till epidemiska nivåer, men det var ett verkligt fenomen, och knullande och sexuellt "utnyttjande" ägde onekligen rum i dessa relationer. Att den stora majoriteten av invandrade arabmän bor hos andra arabmän är så klart helt riktigt, precis som att ukrainska flyktingkvinnor och barn inte bor hemma hos svenska singelmän.

Din oförståelse inför den kritik som riktats mot ditt hyckleri säger en hel del om dina egna motivationer. Kan du verkligen inte acceptera att trådstarten är provocerande för svenska män som i årtionden tvingats leva med konsekvenserna av kvinnors politiska beslut som inneburit okontrollerad arab- och negerimport?

Det är nästan ingen som anser att Peter, om han nu faktiskt knullar ukrainskorna, gjort moraliskt rätt. De flesta användare påpekar att Peter helt enkelt utnyttjar sin möjlighet att exploatera ett flyktingsystem som tidigare använts som vapen mot honom själv i form av massinvandring av tredje världen-människor.
Senast redigerad av Skogsvatte 2022-03-08 kl. 23:46.
Citera
2022-03-09, 00:02
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Tycker du är respektlös mot kvinnorna, vem har sagt att de är försvarslösa? Du vet inget om kvinnorna mer än att de har flytt från Ukraina.
Varför startar du inte en tråd om mig då och se om det verkligen finns tusentals människor som tycker jag är lika intressant som kvinnor som uppenbart utnyttjas av någon som importerar dem rätt tydligt för egna syften, som minst för Facebook och medias uppmärksamhet?
Citera
2022-03-09, 00:03
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
I sann Flashbackanda fixade jag så att ni fortfarande kan se smekningen nu när den är borttagen från SVT: https://anonfiles.com/N9k1LaMfxf/Untitled2_mp4

Kollade TS klipp innan men såg ingen smekning. Tänkte att det måste tagits bort (varför då?).

Så tack så mycket för klippet! Udda klappning Skulle ju kunna vara att han är lite socialt off bara och inte är så bra på närkontakt
Citera
2022-03-09, 00:11
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Kollade TS klipp innan men såg ingen smekning. Tänkte att det måste tagits bort (varför då?).

Så tack så mycket för klippet! Udda klappning Skulle ju kunna vara att han är lite socialt off bara och inte är så bra på närkontakt
Jag såg med att det har tagits bort. Igår kunde man se smekningen.

Han har åkt dit för rattfylleri:
https://anonfiles.com/BbRfDaMdx0/B3427-16_PDF
Senast redigerad av Pruttmuff 2022-03-09 kl. 00:15.
Citera
2022-03-09, 00:15
Medlem
Citat:
Varför startar du inte en tråd om mig då och se om det verkligen finns tusentals människor som tycker jag är lika intressant som kvinnor som uppenbart utnyttjas av någon som importerar dem rätt tydligt för egna syften, som minst för Facebook och medias uppmärksamhet?

Det vågar jag inte för då kanske du anmäler mig, du verkar gilla att anmäla folk.

Det jag menade med mitt förra inlägg är att alla kvinnor inte gillar att bli påsatta en offerkofta. Ifall kvinnorna med familjer trivs hos Peter, vad är problemet?
Citera
2022-03-09, 00:17
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Det vågar jag inte för då kanske du anmäler mig, du verkar gilla att anmäla folk.

Det jag menade med mitt förra inlägg är att alla kvinnor inte gillar att bli påsatta en offerkofta. Ifall kvinnorna med familjer trivs hos Peter, vad är problemet?
Gör som alla andra och läs tråden. Diskussionen med dig är härmed avslutad.
Citera
2022-03-09, 00:28
Medlem
Glossis avatar
Citat:
Har ifrågasatt direkt till någon faktiskt. Har du?

Ifrågasätt istället varför du blir provocerad av att någon vet hur förövare agerar och varför du provoceras av att någon tar den "gulliga" intervjun och slänger upp på forum för diskussioner kring beteendet?

Påstår du att kvinnor inte får? Efter alla era trådar.
Detta provocerar inte och det är knappast någon som skulle disputera att Peter är sliskig, det som provocerar är att du inte har skapat några trådar om 50-åriga gambiatanter som tagit in ett gäng afghanska 16-åringar och leker harem med dem, men det kanske är fint och medmänskligt?

Alltid kul att se hur upprörda ni kvinnor blir och känner er manade att belysa samhällsproblem när ni känner att er status på köttmarkanden förringas och ni inser att tillslut kommer svenska män åka ner till krighärder för att skaffa sig en kvinna då det är behagligare att befinna sig i en artellerikrevad än att interagera med svenska kvinnor med prinsessyndrom.
Senast redigerad av Glossi 2022-03-09 kl. 00:32.
Citera
2022-03-09, 00:32
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glossi
Detta provocerar inte och det är knappast någon som skulle disputera att Peter är sliskig, det som provocerar är att du inte har skapat några trådar om 50-åriga gambiatanter som tagit in ett gäng afghanska 16-åringar, men det kanske är fint och medmänskligt?
Har du?
Problemet är att ni är rasister och avhumaniserar människor som sexobjekt och nu söker efter alla halmstrån ni har.

Ifrågasätt vad du själv gjort innan du ifrågasätter mig.

Jag ämnar inte diskutera mer med er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in