Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-12, 15:56
  #949
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Han har märkligt nog inte startat igång sin facebook ännu heller...
Citera
2023-02-01, 19:00
  #950
Medlem
Manschauvinistens avatar
Nytt år, nya damer!
Hur har det gått för Peter?
Citera
2023-02-01, 20:02
  #951
Medlem
Cloud88s avatar
Jag vill också veta hur det har gått för Peter! Vad gör han idag osv????
Citera
2023-04-01, 10:35
  #952
Medlem
Han skickar meddelade till damerna idag och kräver att de betalar tillbaks de pengar han har lagt ut
My time my money upprepar han som en papegoja
Citera
2023-04-01, 10:44
  #953
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenolle
Han skickar meddelade till damerna idag och kräver att de betalar tillbaks de pengar han har lagt ut
My time my money upprepar han som en papegoja

Har han inte gått vidare i livet än? Låter som han är kränkt över att inte fått det han hoppades på. Han trodde verkligen han kunde köpa sig ett familjeliv.
Citera
2023-04-01, 18:18
  #954
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenolle
Han skickar meddelade till damerna idag och kräver att de betalar tillbaks de pengar han har lagt ut
My time my money upprepar han som en papegoja
Om glorian satt på sned innan, så kan man säga att den nu ramlat av helt och hållet
Citera
2023-09-29, 12:50
  #955
Medlem
Korvo-Grillos avatar
Minns denna tråd, o inslaget i TV när han smekte en av kvinnorna på ett olämpligt sätt medans SVT hyllade honom som hjälte. SVT-klippet finns naturligtvis inte kvar, dock en artikel hos Sveriges Radio, men obvservera att länkens namn är https://sverigesradio.se/artikel/pet...ater-varje-dag men går till https://sverigesradio.se/artikel/man...ater-varje-dag

De bytte ut peter-hemma-med-tva-familjer-grater-varje-dag till man-hemma-med-tva-familjer-grater-varje-dag

Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Har en bekant som gör en repris på Peters resa, läser han ingenting undrar man.

Hämtar kvinna med två döttrar från Kiev (eller snarare tar emot vid terminalen) och lägger upp bilder med sitt självbelåtna leende i förgrunden. Han postar överlag många porträtt av sig själv parat med självförhärligande texter. Han ser ut som urtypen av da creep och det är inte långt ifrån sanningen då jag som sagt känner människan.

Flödet är fullt av hjärtan så klart.

Jesus.
Hur gick det för din bekant? Om du vill berätta?

Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Jag vill också veta hur det har gått för Peter! Vad gör han idag osv????
Undrar jag med?

Citat:
Ursprungligen postat av Kattenolle
Han skickar meddelade till damerna idag och kräver att de betalar tillbaks de pengar han har lagt ut
My time my money upprepar han som en papegoja
På riktigt!? Vilket schwein!
Citera
2023-09-29, 13:35
  #956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenolle
Han skickar meddelade till damerna idag och kräver att de betalar tillbaks de pengar han har lagt ut
My time my money upprepar han som en papegoja
Oj, ändå så fick väl han en massa sponsrat renoveringsmässigt till huset, för sin "godhet"?!
Ett riktigt creep
Citera
2024-01-08, 08:07
  #957
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvo-Grillo
Minns denna tråd, o inslaget i TV när han smekte en av kvinnorna på ett olämpligt sätt medans SVT hyllade honom som hjälte. SVT-klippet finns naturligtvis inte kvar, dock en artikel hos Sveriges Radio, men obvservera att länkens namn är https://sverigesradio.se/artikel/pet...ater-varje-dag men går till https://sverigesradio.se/artikel/man...ater-varje-dag

Jag har ju originalklippet någonstans som jag la upp i början av tråden. Det kanske är dags att lägga upp det igen?
Citera
2024-01-08, 08:10
  #958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Jag har ju originalklippet någonstans som jag la upp i början av tråden. Det kanske är dags att lägga upp det igen?
Hua, så otroligt osmakligt, hoppas detta slisko inte har öppnat sitt hem för någon annan att "ta hand om"🤢
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback