Citat:
Ursprungligen postat av
AdMortem
Jag anmäler dessa inlägg.
Men jag utgår ifrån att ni allihopa anser att jag i egenskap av barnlös då kan skicka iväg meddelande till släktingar som befinner (befunnit) sig i Polen och be dem ta med en unge till mig så jag får bli mamma? Alla ni i tråden som menar att Peter uppträder korrekt, anser därmed att det vore en god gärning. Bara ta med en unge i bilen så Ad Mortem kan uppfostra barnet nu när det är krig i ungens hemland.
Det värsta med er sjuka människor är att ni aldrig vill erkänna att hur ni resonerar är ... stört.
Det sjuka är snarare ditt sätt att resonera. Du vägrar hjälpa människor på flykt trotts att alla vet att behovet av hjälp är enormt och dessutom kommer öka väsentligt kommande dagar och veckor.
Att Peter är barnlös samt ensamstående i ett hyfsat hus är kanske anledningen att han känner att han kan hjälpa till. Det är du som erkänner att du bara är intresserad att hjälpa om du har egen vinning, det om något är sjukt när det kommer till flyktingar från krig.
Är medveten om att somliga är villiga att utnyttja flyktingar men tror knappast att dessa går ut i media, de lär inte heller ta emot två kvinnor med deras barn då det givetvis ökar risken att bli avslöjad enormt. Peters avsikt att ställa upp i media tror jag snarare beror på att han vill visa andra att man kan göra något.
Min morsa har ett rum över, likaså jag och mina mostrar. Min morbror har 3rum som inte används.
Har personligen låtit hemlösa sova hemma hos mig nån natt efter att ha hört deras historier utan att ha haft någon som helst agenda att våldta dessa män vilket jag självklart inte skulle haft med en kvinna heller.
Förstår mig inte på er som per automatik ska beskylla folk som hjälper till för vidrigheter och anser att det endast visar hur era egna tankar går.