2022-03-08, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Läs hans Facebook istället. Det var för att hämta barn han åkte. Finns bild på en pojke han skulle hämta från pappan

Jag har inte Facebook och tänker inte skaffa det. Det räcker för mig med SVTfilmen för att kunna bilda mig en uppfattning om vad han kom hem med.

Det du sitter och gör dig skyldig till är ärekränkning bara så du vet.
Citera
2022-03-08, 19:54
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurrHurr
Man ska väl inte egentligen döma folk utifrån hur de ser ut men, han ser fan inte frisk ut, inte heller hur han såg ut efter han sa de där om trygghet

Haha, det där efter 'trygghet'. Yikes.

Undrar vad han tänkte på när han framkallade dessa söta tårar i början.

Fina ukrainskor dock!
Citera
2022-03-08, 19:54
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Jag har o hela mitt liv gjort nytta för mänskligheten när jag kunnatDetta är även det.

Att ta in människor i sitt eget hem istället för att köra dem till migrationsverket och anmäla dem som flyktingar är inte godhet. Du själv kanske hellre hade tvingats ligga med en utblottad kriminellt belastad man för husrum istället för att landets myndigheter hjälper dig. Men det får stå för dig.

Att slå larm är det absolut bästa för mänskligheten eftersom pedofiler oftast ger sig på barn efter att ha groomat deras föräldrar. Jag tänker inte sitta tyst för att Peters godhetsanseende kränks av den informationen.

Du är en idiot, du snarare, som är väl medveten om att det inte är så människor tas in i landet. Att det saknas minsta skäl till att hålla dem undangömda från myndigheterna.

Detta låter som uttryck för en grandios självbild. Vad har du gjort för "mänskligheten" menar du?
Citera
2022-03-08, 20:00
Medlem
Hans FB länk?
Citera
2022-03-08, 20:05
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Du tror inte att som anhörig till krigsbarn i rakt nedstigande led så vet man bättre hur "god" svenskens självbild är?

Och du tror inte att jag har erfarenhet i ämnet? Att dina anhöriga hamnade snett beklagar jag, min existens beror dock på att mina släktingar som flytt krig vart väldigt bra behandlade av svenskar. Anta inte att dina släktingars dåliga val går att aplicera på alla. Min mormor och ”gammelonkel” vart knappast utnyttjade när de kom till Sverige, tvärtom…

Fan, hade min mormor tvingats leva kvar hade hon med största sannolikhet våldtagits till förbannelse och hennes äldre brorsa hade sannolikt mördats. Låtsas inte vara smart…
Citera
2022-03-08, 20:05
Medlem
FLManInTheNewss avatar
Bra tradstart!

Klart det ar sekksy time for Peter som galler. Kanns ju langt mer rimligt an minderariga skaggbarn fran Afghanistan som ska slicka rent musen hos Batikhaxorna. Peter har ju iaf dushat och applicerat lite luktagott.
Citera
2022-03-08, 20:15
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sicnarf
Hans FB länk?

Lite Lennart Bladh inspirerad profilbild på FB.

Citera
2022-03-08, 20:17
Medlem
Han vill bara visa sitt biståndsorgan för damerna tu… Han vill inget illa…
Citera
2022-03-08, 20:37
Medlem
Hazizas avatar
Jäkla gottegris!
Citera
2022-03-08, 20:43
Medlem
Hur många gånger har han åkt? Verkar vara många inblandade i det hela med tanke på alla som nämns. Bra eller inte men troligtvis klart bättre än MIG verkets behandling.
Citera
2022-03-08, 20:57
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Det enda tveksamma är om det är nazibrudar. Tyckte mig se en undertryckt nazihälsning i originalklippet som togs bort men jag kan ha fel.

I så fall hjälper han Putin med att avnazifiera Ukraina

Att hjälpa Putin är fel enligt Sverige
Det finns inga som helst indikationer på att det är nazister.
Citera
2022-03-08, 21:01
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Det finns inga som helst indikationer på att det är nazister.

Killens inlägg var 100% sarkasm med anspelning på putins uttalanden. Hur mycket autism har du som inte ser det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in