Citat:
Ursprungligen postat av
radiopanna
Tyst nu och sitt ner i båten. Här inne gäller det att vara ödmjuk med en klubb i Liverpools position.
Här inne ska supportrar till alla lag vara ödmjuka utom de som håller på Arsenal, som ju redan är 100% klara för Champions League. Vet du inte det vid det här laget?
Jag vet att du försöker att vara ironisk här, men alltså, ett sämre försök på att vara rolig har jag knappt upplevt i mitt 47 år gamla liv. Jösses...
Jag har väl aldrig påstått att fans ska inte vara/har ingen anledning till att vara kaxig? Men om det var Arsenal som var i samma läge som Liverpool nu befinner sig i, så hade jag valt att liga lågt vid det här skedet fram tills det ev blir ngt att fira över, istället för att snacka om att Liverpool kommer krossa Arsenal på Emirates och/eller att Liverpool kommer vinna ligatiteln.
Vad jag är 100% säker på, är att topp 4 för EPL 21/22 blir: 1.Man City, 2.Liverpool, 3.Chelsea, 4.Arsenal. Så ja, jag är 100% säker på att Arsenal tar 4:e platsen.
Men jag fattar att det är viktigt för dig att vara hög i hatten efter att din klubb vann över helmäktiga Everton (Som ju dessutom har den bästa managern i EPL..).