2022-03-07, 17:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Och det är hur sällsynt att det händer igen? Är ju precis det som folk menar på, ett-två röda kort och två-tre skador så vips är inte fjärdeplatsen lika självklar längre, speciellt inte eftersom de tre hängmatcherna som du redan räknat in 9p i lika gärna kan innebära 0p vilket då kan innebära att ni är 2p efter Spurs på fjärdeplats och endast 1p före United på sjätte.
Någon som förresten vet vilka Spurs andra hängmatcher är förutom 6-poängs-matchen mot Arsenal?

Arsenal är absolut i ett bra läge att få spela CL till nästa år men det är mycket kvar att spela om.
Inget är ju omöjligt, förstås. Men jag ser på detta som högst osannolikt. Och var/när har jag räknat in att vi kommer ta 9p i hängmatcherna?
Senast redigerad av Generalandersson 2022-03-07 kl. 17:36.
Citera
2022-03-07, 17:53
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vem har bråkat om hur nära Arsenal var på att sluta tvåa i 2012?🤔🙈

Salah får kanske inte så många frisparkar, men däremot så får han j.... många straffsparkar (som han filmar till sig). Har ju sagt detta förr, men säger det igen. Salah och Mane är utan tvivel de två största skådisarna i EPL, är ju nästan Neymar-nivå över dessa två när det kommer till skådespel.
Anmärkningsvärt att det går att filma till sig straffar men inte frisparkar 😳😳
Trots allt krävs det mer för straff än frispark.
Citera
2022-03-07, 17:56
Medlem
Vinner Tottenham ikväll så plockar dem nog hem 4de platsen också. Arsenal kommer få så mycket däng när vi kommer på besök att lallarna kommer tappa allt och torska varenda match efter den
Citera
2022-03-07, 18:15
Medlem
Drickbacks avatar
Arsenal har vunnit över Liverpool 2 av 15 senaste matcherna. Arsenal’s rad 15 senaste V 2 O 5 F 8
Citera
2022-03-07, 21:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Anmärkningsvärt att det går att filma till sig straffar men inte frisparkar 😳😳
Trots allt krävs det mer för straff än frispark.
Well, vad som händer utanför boxen är inte lika intressant varken för spelare eller domare. Därför
Citera
2022-03-07, 21:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Well, vad som händer utanför boxen är inte lika intressant varken för spelare eller domare. Därför
Trent är missnöjd med ditt svar, han får inget förtroende från 11 m så tar gärna några sparkar utanför målområdet
Citera
2022-03-07, 21:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Vinner Tottenham ikväll så plockar dem nog hem 4de platsen också. Arsenal kommer få så mycket däng när vi kommer på besök att lallarna kommer tappa allt och torska varenda match efter den
Jag hade valt att inte vara fullt så kaxig och barnslig som det du är, om min klubb befann sig i samma position som Liverpool. Och kom ihåg, innan ”fighten” mellan Arteta och Klopp i sista mötet på Anfield, så var det 50/50 mellan de två lagen, och den här ggn så vill inte Liverpool ha fördel av att spela på deras hemmaplan.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-03-07 kl. 21:35.
Citera
2022-03-07, 21:36
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Jag hade valt att inte vara fullt så kaxig och barnslig som det du är, om min klubb befann sig i samma position som Liverpool. Och kom ihåg, innan ”fighten” mellan Arteta och Klopp i sista mötet på Anfield så var det 50/50 mellan de två lagen.
Du är så tröttsam i dina "argument"... Det är ju som att säga att innan Lfc gjorde tre mål och stängde matchen så var det 50/50... Du är enbart pinsam.
Om arsenal inte klarar av att deras manager gnabbas lite utan att bryta ihop så borde du vara än mer orolig... Haha
Citera
2022-03-07, 21:41
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jag hade valt att inte vara fullt så kaxig och barnslig som det du är, om min klubb befann sig i samma position som Liverpool. Och kom ihåg, innan ”fighten” mellan Arteta och Klopp i sista mötet på Anfield, så var det 50/50 mellan de två lagen, och den här ggn så vill inte Liverpool ha fördel av att spela på deras hemmaplan.
Om ni vinner era 2 häng så är ni ändå 9 p efter sen har ni bara vunnit 2 av senaste 15 i PL mot Liverpool
Citera
2022-03-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Om ni vinner era 2 häng så är ni ändå 9 p efter sen har ni bara vunnit 2 av senaste 15 i PL mot Liverpool
Tyst nu och sitt ner i båten. Här inne gäller det att vara ödmjuk med en klubb i Liverpools position.

Här inne ska supportrar till alla lag vara ödmjuka utom de som håller på Arsenal, som ju redan är 100% klara för Champions League. Vet du inte det vid det här laget?

Citera
2022-03-07, 22:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Tyst nu och sitt ner i båten. Här inne gäller det att vara ödmjuk med en klubb i Liverpools position.

Här inne ska supportrar till alla lag vara ödmjuka utom de som håller på Arsenal, som ju redan är 100% klara för Champions League. Vet du inte det vid det här laget?

Aj aj ska genast bättra mig

Så jäkla svårt att låta bli smashen
Citera
2022-03-07, 22:40
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Jag hade valt att inte vara fullt så kaxig och barnslig som det du är, om min klubb befann sig i samma position som Liverpool.

Nu får du ursäkta mig om jag har fel, men syftar du på att Arsenal är i en bättre situation än Liverpool?

Om jag får säga det själv så tkr jag att supportrar till City och Liverpool är dem med mest anledning att vara kaxiga, sen tycker jag inte att man ska vara det för det.

Men mtp hur lite ödmjukhet du besitter när ni inte ens spelar Europa eller utmanar om titlar, så vill jag inte veta hur vidrig du skulle vara vid eventuell framgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in