Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Samma människa som inget hellre vill än bråka om hur nära Arsenal var en gång i tiden, brukar gnälla på hur tråden "tas över av Liverpoolmaffian"... vi har väl alla olika intressen i vad man vill diskutera. Men generellt håller jag med - dåtid kan vara intressant som kuriosa och lite detaljer, nutid betydligt mer intressant.
Jag hinner inte riktigt läsa hela artikeln, har bara en spaning där jag tror författaren tappar alla som inte håller på LFC: "Yet he gets almost nothing from referees"
Fans till Chelsea, United, City etc: TRIGGERED
Det blir troligen en titelmatch 10e april på Citys hemmaplan, om Liverpool klarar att vinna sina matcher fram till dess. City har betydligt enklare spelschema och Ruben eller no Ruben, bör de gälla som solklara favoriter i samtliga matcher.
Såg bara bits and pieces av United igår och väntat men tråkigt att de inte kunde ge City en match. City är väldigt bra, United är inte det. Var aldrig något snack. Kanske hade United kunnat utmana mer utan frånvaro på Ronaldo/Varane, men realistiskt sett skulle de aldrig ta poäng.
Syftar du på mig i första delen av det inlägget? Nej, jag försöker absolut inte att bråka med ngn. Men många av Liverpool fansen här inne tycks tro att Liverpool är den enda fotbollsklubben från England, och därmed så ska hela denna tråd handla enbart om Liverpool. Annars så får man ju tycka att det är lite som att skyta sig själv i foten när ngn anhängare av Liverpool hävdar att fans av andra klubbar skriver hur bra TBC en gång var och/eller nära TBC var att vinna titeln för ett X-antal år sedan. LMAO!😅
Hursomhelst, ja det kan mkt väl bli så att du har rätt ang Man City-Liverpool matchen den 10/4.
Men du verkar vara väldigt självsäker och helt övertygad om att Liverpool kommer att ta 3p i samtliga av deras matcher fram tills dess, jag hade valt att vara lite mer ödmjuk om mitt lag var i samma position som det Liverpool är i nu. Och kom i håg att ni ska möta The Gunners (på våran hemmaplan) innan ni ska möta Man City.
Jag är dock nästintill helt säker på att så som tabellen ser ut nu för 1-4, kommer den även att se ut efter sista omgången.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alannon
United borde på sin hemsida lägga ut något i stil med "Tack för lektionen i hur fotboll spelas lillebror". Där är milsvida skillnader precis överallt, när Citys spelare i 3-1 ledning jobbar hårdare hemåt så säger det i princip allt - precis som Keane sa efteråt så är där ett antal spelare som aldrig mer borde få dra på sig United-tröjan igen.
Jag såg typ bara 10 min av matchen mellan United-City, och har egentligen ingen aning om hur Man Utd stod upp mot Man City över 90 min. Men siffrorna ljuger ju inte.