2022-03-07, 00:35
Medlem
Hoppas att fler tar sitt liv. Vidriga, jävla as.

Och ni som sitter och försvarar. Ta ert liv ni också, vettja!

Hade lätt sett Patrik och Sara utrustade med varsinn revolver, så att de kunde avsluta eländet på plats. Live på Dumpen media.

Och ja. Jag skiter i de anhöriga. Sanningen behövde komma fram. Sanningen svider, men den skall alltid segra.
Citera
2022-03-07, 00:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Är det någon som kontaktat Ann*ka Norl*n eller Ma*kus K*unegård för att höra vad de anser om att deras artistkollega blivit uthängd på Dumpen?
Det har väl redan uteslutits att det skulle röra sig om indiepopparen?
Citera
2022-03-07, 00:39
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Är det någon som kontaktat Ann*ka Norl*n eller Ma*kus K*unegård för att höra vad de anser om att deras artistkollega blivit uthängd på Dumpen?

Ja, ringde Annika och hon sa att hon tyckte det var kul.
Citera
2022-03-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ärligt hycklar inte Patrik lite grann? Han säger åt dessa gubbar fan sjukt att ni springer efter småflickor medan han själv dejtar kvinnor 30 år eller mer yngre än han. Kvinnor som föddes när han var väl över 30 år fyllda. Ok det är skillnad de här dumma männen går efter småvilt olagligt kvinns under 15 men är Patrik en som kan döma som är ihop med kvinnor som han kunde vara morfar till?
Noll hyckleri, vuxna myndiga personer gör vad de vill. Sen kan man ju fatta att folk blir griniga och avundsjuka att han kan få yngre tjejer. Morfar blir dock i det mest extrema laget, far är nog den mest relevanta jämförelsen.
Citera
2022-03-07, 00:43
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Höjdhopparen gör vad rättsystemet misslyckats med i decennier. Jag är nästan säker på att det bara är en tidsfråga innan det pedofila rättsystmet slår tillbaka och sätter patrik i fängelse.

Jag kommer donera ett par hundringat till dumpen.se - de borde få en bragdmedalj.
Citera
2022-03-07, 00:44
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obekvamstamning
Höjdhopparen gör vad rättsystemet misslyckats med i decennier. Jag är nästan säker på att det bara är en tidsfråga innan det pedofila rättsystmet slår tillbaka och sätter patrik i fängelse.

Jag kommer donera ett par hundringat till dumpen.se - de borde få en bragdmedalj.

Fattiglapp. Ut och leta pantburkar så att du kan donera 500 åtminstone.
Citera
2022-03-07, 01:03
Medlem
Swish journalistik med ryggdunk är vad det är. Hade han varit ett minsta intresserad av ''hjälpa'' hade han censurerat ansiktena på människorna, åkt med de som han kallar för gäddor till psykriatrin åt låtit det blivit granskade av psykriater så att de kan studera vad som bedriver dragrkraften av människor till att begå sexbrott mot barn. Iofs är det inte barn men finns väl någon slagsforskning att det ligger djupt in i märgen när det kommer till sexbrott.

Förvisso finns mentalsjukhuset i Kalifornien, men driven av en lobbyist verksamhet med läkemedelsbranschen som dundrar in pengar.

Senast redigerad av borta_med_vinde 2022-03-07 kl. 01:08.
Citera
2022-03-07, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Swish journalistik med ryggdunk är vad det är. Hade han varit ett minsta intresserad av ''hjälpa'' hade han censurerat ansiktena på människorna, åkt med de som han kallar för gäddor till psykriatrin åt låtit det blivit granskade av psykriater så att de kan studera vad som bedriver dragrkraften av människor till att begå sexbrott mot barn. Iofs är det inte barn men finns väl någon slagsforskning att det ligger djupt in i märgen när det kommer till sexbrott.

Förvisso finns mentalsjukhuset i Kalifornien, men driven av en lobbyist verksamhet med läkemedelsbranschen som dundrar in pengar.

Det är ju jättebra att de blir uthängda så att de får sina liv förstörda, förhoppningsvis tar flera då livet av sig, vilket gör vårt samhälle till en bättre och tryggare plats för våra barn. Jag tycker det borde vara lagligt att mörda pedofiler.
Citera
2022-03-07, 02:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Rörande överens skulle jag inte säga när det var massa prat om tatueringar och frisyrer hit och dit som tydligen inte matchade. Somliga uteslöt helt tvärsäkert att det skulle röra sig om samma man. Likheten är ju dock slående och förnamnet stämmer, så jag är personligen på ja-sidan. Tveksamt om någon av nämnda artister skulle ha en kommentar på det hela dock, det är knappast någon relevant figur till att börja med och ingen lär ha vetat detta förrän nu.

Länka till den uthängningen?
Citera
2022-03-07, 02:40
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Patrik Sjöberg kommer inte in i värmen igen nu när han har gjort en svensk version av "How to catch a predator".

Man kan tycka vad man vill om gubbar, ibland själva psykiskt sjuka, som vill förgripa sig på barn. Men det är inte upp till Sjöberg att bestämma vem som ska leva eller dö.

Det vore bäst om rättsstaten sydde in peddosarna och de fick behandling. Men det sker inte. Varför? Vem ska skydda barnen då?

Har satt in en slant till på dumpen. Tycker de gör ett bra jobb. Trist att ingen annan bryr sig om de barn som utsätts. Det är vidrigt.
Senast redigerad av Fimbulramn 2022-03-07 kl. 02:57.
Citera
2022-03-07, 02:47
Medlem
Pruttmuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Det vore bäst om rättsstaten sydde in peddosarna och de fick behandling. Men det sker inte. Varför? Vem ska skydda barnen då?

Har satt in en slant till på dumpen. Tycker de gör ett bra jobb. Trist att ingen annan bryr som de barn som utsätts. Det är vidrigt.
Jag satte in 3000 kr till dumpen, för dom gör ett bra jobb.
Citera
2022-03-07, 03:00
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Det är ju jättebra att de blir uthängda så att de får sina liv förstörda, förhoppningsvis tar flera då livet av sig, vilket gör vårt samhälle till en bättre och tryggare plats för våra barn. Jag tycker det borde vara lagligt att mörda pedofiler.
Du har rätt till din åsikt. Pedofilerna har rätt till sin. Det är det som gör yttrandefrihet så fantastiskt, inte minst när den verkligen fungerar, vilket den gör här på forumet.

Själv är jag nöjd så länge jag får någons elände att gotta mig åt, och vad passar då inte bättre än att maximera lyteskomiken av drägg som förtjänar att hängas ut? Jag behöver liksom inte ens få dåligt samvete. Win-win!

Någonstans fattar jag ju dock att pedofilerna är sjuka. Somliga hävdar att det skulle vara en läggning, andra att det skulle vara en störning. Det är en debatt som pågår och konsensus saknas. Jag är övertygad om att det i nästan samtliga fall är en störning. Jag tror inte att man föds till pedofil. För att det ska vara en läggning anser jag att man inte vid något enstaka tillfälle under sitt liv får ha känt attraktion till en könsmogen person. Om man någon gång har gjort det, så har pedofilin inte varit en läggning från början. Det är lika självklart som att jag aldrig i hela mitt liv har känt attraktion till en annan man. Och även hos de personer som aldrig känt en dragning till en könsmogen person är det inte uteslutet att personen hade kunnat utveckla en frisk läggning om miljön under uppväxten varit annorlunda.

I mina ögon är det en sjukdom. Den må vara obotlig, något det också tvistas om, men det är lik förbannat en sjukdom. Därför kan jag inte skriva under på att vilja mörda alla pedofiler. De är helt enkelt sjuka. Men hur kan jag då skratta åt sjuka människor? Det gör jag inte. Jag hånar svin som saknar moral, självbehärskning och konsekvenstänkande och som är beredda att låta sin sjukdom förstöra andras liv. Gör man det är man värd att straffas. En pedofil som däremot inte kan tänka sig att förstöra ett barns liv har jag inga problem med. Vi har alla monster inom oss av olika slag. Att kunna behärska demonerna är en del av att klassas som vuxen.
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-07 kl. 03:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in