2022-03-06, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Varför är kokain negern borttagen? Hittar inte hans film längre.
Ganska rasistiskt att hänga ut någon bara för att han är mörkhyad.
Citera
2022-03-06, 21:40
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QvistRoot
Visst, det är ok, lägg till en sak.

Jag vill ha din svarta mörka sjuka själ.
Den ska jag spola ner i avloppet tillsammans med hushållspapperet jag fick ärva

Haha, det här med att du hotar med att spolar ner hushållspapper i toan gör mig nästan lite upprörd!

Får se om Sara på Dumpen kommer med ett långt försvarsbrev till Aftonbladets artiklar. Hon har ju gjort så tidigare.

Den här överrepresentationen av självmord som hon snackar om hela tiden... Det är ett mantra... Någon som verifierat uppgiften?

Många som blir utsatta för sexövergrepp kan ha annan problematik också som spelar in...
Citera
2022-03-06, 21:41
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Ganska rasistiskt att hänga ut någon bara för att han är mörkhyad.
Va? Av dumpen eller att jag kallade honom det?
Ursäkta isåfall, jag ställer om frågan.

Vart tog den mörkhyade killen som gillade kokain vägen?
Citera
2022-03-06, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Va? Av dumpen eller att jag kallade honom det?
Ursäkta isåfall, jag ställer om frågan.

Vart tog den mörkhyade killen som gillade kokain vägen?
https://dumpen.se/2022/02/23/en-lina-bubblor-och-barn-napp-igen/
Citera
2022-03-06, 21:45
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harmyntskatt
https://dumpen.se/2022/02/23/en-lina-bubblor-och-barn-napp-igen/
Tack! Hittade den icke först.
Citera
2022-03-06, 22:13
Medlem
hjaelploskilles avatar
Börjar bli en del tråkiga uthängningar nu, den senaste yes-snubben fanns det knappt något värde i men intressant att även han i chattloggen var oroad över att han höll på att bli lurad. Verkar bli allt oftare nu
Citera
2022-03-06, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Här tycker jag är ett bra exempel på varför det i grunden är fel att hänga ut folk på det vis som man gör på Dumpen.

Men samtidigt sitter du här i tråden dag in och dag ut och skrattar och gör dig lustig över den senaste "gäddan"?
Citera
2022-03-06, 22:18
Medlem
Kallamakaronens avatar
Fler än jag som inte kommer in på Dumpen?
Citera
2022-03-06, 22:24
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Fler än jag som inte kommer in på Dumpen?

Jag kommer in, men den har varit buggig nu under kvällen. Om det beror på att Aftonbladet har den på sitt löp och driver trafik eller om det beror på att den är normalt instabil är lite oklart...
Citera
2022-03-06, 22:33
Medlem
antoneriks avatar
Patrik Sjöberg kommer inte in i värmen igen nu när han har gjort en svensk version av "How to catch a predator".

Man kan tycka vad man vill om gubbar, ibland själva psykiskt sjuka, som vill förgripa sig på barn. Men det är inte upp till Sjöberg att bestämma vem som ska leva eller dö.
Citera
2022-03-06, 22:39
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Patrik Sjöberg kommer inte in i värmen igen nu när han har gjort en svensk version av "How to catch a predator".

Man kan tycka vad man vill om gubbar, ibland själva psykiskt sjuka, som vill förgripa sig på barn. Men det är inte upp till Sjöberg att bestämma vem som ska leva eller dö.
Är det Peddo gubbarna som ska bestämma vilka barn som ska bli knullade och inte? Är det peddo gubbarna som ska bestämma om vilka barn som ska få trauman och psykisk ohälsa som leder till självmord? Gubbäckel som tänder på 13 åriga tjejer är sjuka individer punkt slut.
Citera
2022-03-06, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik

Ska inte han vara med i dem där nya kändis-soppan där man ska gissa var någon bor? Tyckte jag såg honom i någon trailer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in