2022-03-06, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rappytt
Sjöberg sysslar med öga för öga, tand för tand. Han vill ha egen sinnesro och upprättelse, genom att indirekt ta allas liv. Sy in honom. Dårhuset eller cellen, spelar ingen roll. Vad gör honom bättre än en diktator. Båda tar sig rätten att ta andras liv, indirekt. Låg intellektuell spänst. En föredetting. Han kan inte synas mer, det fungerar inte. Skulle inte förvåna mig om han är så skadad att han själv ger sig på barn. Dubbelfjong. Han slår på sig själv ju.
Mitt i prick på mycket där... De börjar dessutom göra mycket politik av det. Både gan och Nilsson har uttalat att när de får de lagändringar de anser behövs så lägger de ner...
Citera
2022-03-06, 23:54
Medlem
CombatCows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Första har de tagit bort från sidan, "av hänsyn till anhöriga". Andra kallades "Barnens Casanova" tror jag. Inte helt bekräftat men enl kommentarer på fb tog han livet av sig förra helgen...

Vad hette den första?
Citera
2022-03-06, 23:58
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Vad hette den första?
Bakluckepedofilen!
Citera
2022-03-07, 00:05
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Senaste uthängningen känns lite obefogad.
Dels är tjejen 14, bara ett år från lagligt, och i chattloggen framstår inte killen som ett creep i nivå med tidigare gäddor.
Nja, det svänger lite hit och dit på dumpen och med detta framstår det som att dom hänger ut allt dom får tag i.
Bättre att hänga ut dom riktiga avskumen istället för mellanmjölk som förmodligen kommer få sidan stängd snart med tanke på medias nyfunna intresse för plattformen.
Bara ett år från byxmyndig är alltjämt fyra år från lagligt för en man i hans ålder. Han gjorde sig förtjänt av en uthängning även om den var tokprovocerad. Det är jävligt enkelt. De här så kallade vuxna männen får fan börja ta ansvar för sina handlingar. Man är inte vuxen om man inte kan kontrollera sexlusten tillräckligt för att lägga band på sig om en fjortis kommer och vill suga ens kuk. Man är en lika lågt stående apa som getknullarna i uralbergen.
Citera
2022-03-07, 00:07
Medlem
Snälla kan någon ge en instruktion i hur jag ska googla för att hitta genuspedofilen? Lyckas inte alls. Vad ska jag leta efter i sökresultatet? Söker på namnet han själv säger + det han verkar ha pluggat + staden.
Citera
2022-03-07, 00:10
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WednesdayAddams
Snälla kan någon ge en instruktion i hur jag ska googla för att hitta genuspedofilen? Lyckas inte alls. Vad ska jag leta efter i sökresultatet? Söker på namnet han själv säger + det han verkar ha pluggat + staden.
Ta bort staden och lägg till antalet högskolepoäng av det han har pluggat. Det är detta nummer som sållar fram rätt sökträff.
Citera
2022-03-07, 00:18
Medlem
Kan inte någon länka videon på peddosvinet som tog livet av sig?
Man vill ju se ansiktet på den sopan som ligger och ruttnar nu.
Citera
2022-03-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Ta bort staden och lägg till antalet högskolepoäng av det han har pluggat. Det är detta nummer som sållar fram rätt sökträff.

Tusen tack. Åh herregud. Det är han. Stackars hans familj.
Citera
2022-03-07, 00:19
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WednesdayAddams

För mig räckte namnet plus genusvetenskap så kommer han upp på bild där hela namnet står.
Citera
2022-03-07, 00:23
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Är det någon som kontaktat Ann*ka Norl*n eller Ma*kus K*unegård för att höra vad de anser om att deras artistkollega blivit uthängd på Dumpen?
Citera
2022-03-07, 00:25
Medlem
Lysturkens avatar
Blir mkt intressant att se om det stämmer med ett till självmord. Ett är ingenting men två är en serie. Det skulle nog ge ringar på vattnet. Anar dock att det är fejk.
Citera
2022-03-07, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Är det någon som kontaktat Ann*ka Norl*n eller Ma*kus K*unegård för att höra vad de anser om att deras artistkollega blivit uthängd på Dumpen?

Kan du länka den videon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in