2022-01-26, 18:20
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Dom missar så mycket, ett ödes nyck som utföll till min fördel och numera fungerar jag bra. Men du har så klart rätt med reservation att "mongot" inte borde hänga där. Vi avrättar inte barn. Han är ett barn som Dumpen precis avrättat.

Okej, vi bryter den här diskussionen! Jag tar också en paus! Ha det så bra!

Förlåt för att jag varit elak mamma. <3

Nej men det finns dom som vill hjälpa dig, och alla barn. Men du väljer fel väg. Det är sorgligt. Hoppas du kommer till insikt.
Citera
2022-01-26, 18:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Dom missar så mycket, ett ödes nyck som utföll till min fördel och numera fungerar jag bra. Men du har så klart rätt med reservation att "mongot" inte borde hänga där. Vi avrättar inte barn. Han är ett barn som Dumpen precis avrättat.

Okej, vi bryter den här diskussionen! Jag tar också en paus! Ha det så bra!

Förlåt för att jag varit elak mamma. <3

Har du funderat på att söka hjälp?
Är du rädd för att du då skulle bli "inlåst"?
Eller vill du innerst inne inte ha någon hjälp?
Citera
2022-01-26, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Att senaste uthängningen är lite eljest förmildrar ju knappast våldtäkten som han utsätter tjejen för. Våldtäkten är ju densamma och lika traumatisk oaktat om förövaren har 140 i iq eller 80.

""förmildrar ju knappast våldtäkten som han utsätter tjejen för.""

Förklara vilken våldtäkt han har begått? Dessutom på ett offer som inte finns.

Sista uthängningen är fan skandal. Den som inte ser att killen är klent begåvad får fan köpa likadana trocabottnar som han har.
Han skulle kunna bli indragen i vad som helst pga sin diagnos, han har inte konsekvens tänk och det är till hans försvar.

Förr hade han blivit kallad för "fem-femma", men nu har han hamnat på Sara&Patriks trofé hylla i deras jakt på swish och berömmelse.

Förövrigt, hur kan en person som Sara som är sjukpensior vad jag förstått (rätta mig om jag har fel) jaga pedofiler på heltid?
Citera
2022-01-26, 19:15
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
+1

Tror i grunden att alla män med fungerande sexualdrift kan sätta på en 13-åring. Det är moralen som stoppar. Inte sexualdriften.

Jösses.
Citera
2022-01-26, 19:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Sista uthängningen är fan skandal. Den som inte ser att killen är klent begåvad får fan köpa likadana trocabottnar som han har.
Han skulle kunna bli indragen i vad som helst pga sin diagnos, han har inte konsekvens tänk och det är till hans försvar.

Förr hade han blivit kallad för "fem-femma", men nu har han hamnat på Sara&Patriks trofé hylla i deras jakt på swish och berömmelse.

Precis så. I slutändan, även om han skulle vilja träffa 12-åringar, vilken tolvåring skulle gå med att träffa honom? Han är knappast taktisk och speciellt bra på att manipulera - jag tror ärligt talat att risken är större att en tonåring skulle utnyttja honom till att köpa ut sprit genom att låtsas vara hans vän / intresserad av honom.
Citera
2022-01-26, 19:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
En 13-åring har kvinnliga former. Dom börjar växa fram innan dess på de flesta.

Jag skulle nog gjort som flera andra bara tagit mig därifrån. Men absolut, mitt liv skulle antagligen läggas i ruiner till er stora glädje.

När heder, ära och allt annat tagits ifrån mig skulle jag nog ägna livet åt att förverkliga mina fantasier, tills jag åker dit och spärras in.

Det är ju därför jag skriver här. Jag kan inte vara den enda som fungerar så.

Hur går dina tankar om du föreställer dej offrens liv? Risken att deras liv läggs i ruiner är nog minst lika stor. Hur tänker du kring det? Om du kliver ur dej själv för en stund och placerar dej i offrets/den utnyttjades situation? Är det möjligt?
Citera
2022-01-26, 19:51
Medlem
Men vad man blir illamående av att läsa allt.

Som kvinna vill jag bara tillägga att även om man i den åldern kanske är nyfiken så är man väldigt utsatt när det kommer till kritan, speciellt med äldre män som har mer erfarenhet och krav.

Jag dejtade lite förra året efter jag har varit i en längre relation och hamnade i situationer som jag kunde hantera, även om de var läskiga, men om en 13 åring hade hamnat i samma situation hade det blivit ett större trauma.
Man är utsatt i den åldern, punkt slut. Man har ingen aning vad som väntas och när det väl händer så är det för sent för att backa.

Samt att kraven på sex har blivit hårdare. Många är ändå ute efter något hårdare och det som vissa kräk skriver i chatten till minderåriga vill inte ens många vuxna göra!
Citera
2022-01-26, 19:59
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Har du funderat på att söka hjälp?
Är du rädd för att du då skulle bli "inlåst"?
Eller vill du innerst inne inte ha någon hjälp?

Nä... Inte på allvar sett på mig själv som galen på det sättet... Har inte tänkt tanken att jag skulle låsas in av den orsaken.

Inte fått uppfattningen att dom gör det så lättvindligt... Som person fungerar jag bra än om lite udda. Betalar lite mer skatt än de flesta, som riktmärke.

Skulle jag söka nu.... Ingen aning om varför. Jag mår inte dåligt. Sen vet jag inte hur långt deras tystnadsplikt går. Det ska vara preskiberat vid det här laget. Men säker kan man ju inte vara.

Jag lärde mig gränserna för rätt och fel ganska sent i livet. Men i dagsläget gör jag inga juridiska fel sedan många år. Det är inte mig Dumpen stöter på.

Sen är detta inte den enda, och inte ens den största hemlighet jag bär på. Har inte mördat någon eller något olagligt. Men rätt skoj. Blir jag någonsin inlåst så lovar jag att berätta allt!
Senast redigerad av fido1986 2022-01-26 kl. 20:22.
Citera
2022-01-26, 20:08
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur går dina tankar om du föreställer dej offrens liv? Risken att deras liv läggs i ruiner är nog minst lika stor. Hur tänker du kring det? Om du kliver ur dej själv för en stund och placerar dej i offrets/den utnyttjades situation? Är det möjligt?

Tror att vi skiljer oss åt i synen på vad som är våldtäkt och inte. Jag ser det inte som våldtäkt om offret går med på akten frivilligt. Det tror jag inte heller Dumpens deltagare gör. Jag förstår och vet att du med flera, inklusive lagstiftningen ser annorlunda på saken.
Citera
2022-01-26, 20:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Nä... Inte på allvar sett på mig själv som galen på det sättet... Har inte tänkt tanken att jag skulle låsas in av den orsaken.

Inte fått uppfattningen att dom gör det så lättvindligt... Som person fungerar jag bra än om lite udda. Betalar lite mer skatt än de flesta, som riktmärke.

Skulle jag söka nu.... Ingen aning om varför. Jag mår inte dåligt. Sen vet jag inte hur långt deras tystnadsplikt går. Det ska vara preskiberat vid det här laget. Men säker kan man ju inte vara.

Jag lärde mig gränserna för rätt och fel ganska sent i livet. Men i dagsläget gör jag inga juridiska fel sedan många år. Det är inte mig Dumpen stöter på.

Sen är detta inte den enda, och inte ens den största hemlighet jag bär på. Har inte mördat någon eller något olagligt. Men rätt skoj. Blir jag någonsin inlåst så lovar jag att berätta allt!

Vad har du egentligen för hemligheter?
Eller är det mest fantasier du ägnar dej åt?
Citera
2022-01-26, 20:49
Medlem
Kan ni sluta chatta med trollet? Ni kommer få tråden låst så mycket som ni går OT
Citera
2022-01-26, 21:05
Bannlyst
Citat:
Tror att vi skiljer oss åt i synen på vad som är våldtäkt och inte. Jag ser det inte som våldtäkt om offret går med på akten frivilligt. Det tror jag inte heller Dumpens deltagare gör. Jag förstår och vet att du med flera, inklusive lagstiftningen ser annorlunda på saken.

Jag känner inte dig Jag har bara läst lite grand om vad du skriver.
Jag bara undrar lite grand om vad du anser om pedofiler?

Tycker du att det är okej med sex med minderåriga? Skulle du kunna tänka dig en liten flicka som är 4 till 10 år gammal??

Det finns två saker i min värld som jag aldrig kommer att kunna förstå att jag kommer aldrig att acceptera det, det ena är folk som gör barn illa och de som gör djur illa.

Då skulle till och med kunna tänka mig faktiskt att offra mitt eget liv och skjuta skallen av en pedofil. Jag kan ta det straffet i fängelset. Så jag vet om att jag har gjort en god gärning i mitt liv i varje fall.

De som tror jag trollar eller inte har kapaciteten eller vapen till det läs mina tidigare inlägg.

Men jag vill bara höra med dig som skriver Fido??
Ser du dig som pedofil?-eller ser samhället dig som pedofil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in