2022-03-05, 21:32
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skommet
Starka gemensamma nämnare:
- Skäggväxten runt munnen är precis på pricken samma
- Formen på örat är identiskt (jämför filmen på dumpen på slutet jmf med google bild och zooma in)
- Runt ögonen är det puffigt på båda

Svaga gemensamma nämnare:
- Hårfästet verkar vara lika
- Samma stela personlighet och lågmälda sång/prat
- Ögonbrynen är på båda ganska ljusa jmf med mörkare skägget och håret
- Näsan har samma buckliga spets

Indiemongot, hädanefter kallad indiepedofilen, är nog rätt.
Jag satsar ett kilo fängelse på att det är indiepedofilen.
Skulle du sätta ditt liv på att det är samma person?
Citera
2022-03-05, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Skulle du sätta ditt liv på att det är samma person?

Till min kännedom (PM inkorg) har det nu inkommit bilder som pekar ut två födelsemärken.

Om vi förutsätter att jag kollar upp videon och bilderna och jag ser samma födelsemärken på samma ställe så avvaktar jag ändå att satsa mitt liv på att det är samma person. Men pengar skulle jag nog kunna satsa, säg 50 000kr.
Citera
2022-03-05, 21:48
Medlem
Citat:
Starka gemensamma nämnare:
- Skäggväxten runt munnen är precis på pricken samma
- Formen på örat är identiskt (jämför filmen på dumpen på slutet jmf med google bild och zooma in)
- Runt ögonen är det puffigt på båda

Svaga gemensamma nämnare:
- Hårfästet verkar vara lika
- Samma stela personlighet och lågmälda sång/prat
- Ögonbrynen är på båda ganska ljusa jmf med mörkare skägget och håret
- Näsan har samma buckliga spets

Indiemongot, hädanefter kallad indiepedofilen, är nog rätt.
Jag satsar ett kilo fängelse på att det är indiepedofilen.
Det ska mycket till om det inte stämmer. Speciellt öronen, leverfläcken ovanför vänster ögonbryn. De ”ledsna” ögonen.

Om inte en enäggstvilling. Han säger även i klippet ”Jag heter Mikael”
Citera
2022-03-05, 21:53
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Till min kännedom (PM inkorg) har det nu inkommit bilder som pekar ut två födelsemärken.

Om vi förutsätter att jag kollar upp videon och bilderna och jag ser samma födelsemärken på samma ställe så avvaktar jag ändå att satsa mitt liv på att det är samma person. Men pengar skulle jag nog kunna satsa, säg 50 000kr.
Håller med om allt. Vet bara att slumpen kan vara extremt oberäknelig. Men dina odds delar jag.
Citera
2022-03-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Håller med om allt. Vet bara att slumpen kan vara extremt oberäknelig. Men dina odds delar jag.
Det sjuka är att denna person har inte ETT spår efter sig digitalt förutom sitt alterego.
Citera
2022-03-05, 21:59
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapenforst
Det sjuka är att denna person har inte ETT spår efter sig digitalt förutom sitt alterego.
Det är precis det som gör det så svårt att identifiera han.
Citera
2022-03-05, 22:01
Medlem
Sommargays avatar
Vill friskriva tjommen på facebook med 895 vänner. Det är inte han. Det är tjommen på youtube som är rätt.
Citera
2022-03-05, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapenforst

Han såg väl till att rensa upp allt han kunde lagom till flashback hade listat ut hans identitet.

Läskig person det där. En av hans låtar heter Ikaros. Från Google hittar man detta stycke om Ikaros,
"De flög högre och högre, ut från labyrinten och bort ifrån ön. Ikaros tyckte att det var underbart och flög allt högre upp bland molnen. Daidalos varnade: Flyg inte för nära solen! Men Ikaros kunde inte motstå solens varma strålar. Till slut kom han så nära att vaxet smälte och fjädrarna föll av – Ikaros störtade handlöst ner i Egeiska havet."

Indiepedofilen sjung förtäckt om att leva ut sina sjuka fantasier alltså. Men han brände sig till slut och störtade rakt ner i Dumpens hemsida.
Senast redigerad av skommet 2022-03-05 kl. 22:09.
Citera
2022-03-05, 22:12
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Kan inte du bara avsluta ditt eget liv? Du fyller verkligen ingen vettig funktion i den här världen och det verkar du vara väl medveten om själv. En autistisk pedofil som förmodligen går på socialbidrag.

Äsch du är bara sur för att jag ratade dina ungar. På tok för fula. Att sprida dina gener måste räknas som biologisk krigsföring.

Jo, är autistisk. Men sådana kan ju vara bra på saker och ting. Jag är en sådan. Har helt okej lön!

Håller tummarna för att han ser och raderar den ledtråd jag hittade... Lycka till med jakten! Än så länge är den tyvärr kvar... Han är väl upptagen med det övriga antar jag...
Citera
2022-03-05, 22:25
Medlem
Jasmine4555s avatar
Har sett videon men missat spekulationerna här. Vem är han?
Citera
2022-03-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Äsch du är bara sur för att jag ratade dina ungar. På tok för fula. Att sprida dina gener måste räknas som biologisk krigsföring.

Jo, är autistisk. Men sådana kan ju vara bra på saker och ting. Jag är en sådan. Har helt okej lön!

Håller tummarna för att han ser och raderar den ledtråd jag hittade... Lycka till med jakten! Än så länge är den tyvärr kvar... Han är väl upptagen med det övriga antar jag...
Att du skyddar en pedofil är ganska sjukt. Inser du det?
Citera
2022-03-05, 22:26
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Intressant. Har du en länk till hans artikel om detta?
Kolla hans facebook
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in