2022-03-05, 22:31
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapenforst
Att du skyddar en pedofil är ganska sjukt. Inser du det?

Oj... Tar man kvadratroten ur din IQ så får man börja räkna imaginärt...

En pedofil som skyddar en annan pedofil? Jävligt märkligt... Nä, jag har verkligen inte mycket gemensamt med honom. Men jag kommer ändå inte att skvallra.

Jag följer bara regel... Tja... Någon regel var det i vart fall!

Tror för övrigt att Dumpen redan ringt hans anhöriga så livet är säkert redan lite jobbigt för honom!
Citera
2022-03-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oj... Tar man kvadratroten ur din IQ så får man börja räkna imaginärt...

En pedofil som skyddar en annan pedofil? Jävligt märkligt... Nä, jag har verkligen inte mycket gemensamt med honom. Men jag kommer ändå inte att skvallra.

Jag följer bara regel... Tja... Någon regel var det i vart fall!

Tror för övrigt att Dumpen redan ringt hans anhöriga så livet är säkert redan lite jobbigt för honom!
Så en pedofil skyddar pedofiler? Sjukaste släktet på den här jorden.
Citera
2022-03-05, 22:36
Bannlyst
Jag kan inget annat än och beundra hans outtröttliga kamp mot pedofiler, säga vad man vill om tillvägagångssättet, han krigar på och ger inte upp samtidigt som han belyser ett allvarligt samhällsproblem, vårat rättssystem ser emellan fingrarna när det gäller övergrepp av barn.

Han presenterade spännande argument i podcasten ”krull och kriminell” där han belyste hur polisen kan tvinga folk och pissa i koppar på offentlig plats baserat på en magkänsla, men när dom överlämnar chatloggar med psykiskt sjuka som i text skriver om att spräcka kroppsöppningarna på små barn som dom lurat ut genom att låtsas vara barn, då säger polisen att dom inte kan göra något då det inte finns ett brottsoffer.

Vårat rättssystem låter alltså uppenbara pedofiler verka och jaga på internet tills något barn har blivit våldtaget, när det går att sätta in insatser innan ett offer fått sitt liv förstört.

Skrämmande och helt sinnessjukt, men bra att detta finns, kanske får detta någon av pedofilerna att tänka om och söka hjälp, hade rättsapparaten agerat korrekt så hade inte hemsidan behövts!
Citera
2022-03-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Skrämmande och helt sinnessjukt, men bra att detta finns, kanske får detta någon av pedofilerna att tänka om och söka hjälp, hade rättsapparaten agerat korrekt så hade inte hemsidan behövts!
Frågan är - vem får betala priset?
Citera
2022-03-05, 22:41
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Jag kan inget annat än och beundra hans outtröttliga kamp mot pedofiler, säga vad man vill om tillvägagångssättet, han krigar på och ger inte upp samtidigt som han belyser ett allvarligt samhällsproblem, vårat rättssystem ser emellan fingrarna när det gäller övergrepp av barn.

Han presenterade spännande argument i podcasten ”krull och kriminell” där han belyste hur polisen kan tvinga folk och pissa i koppar på offentlig plats baserat på en magkänsla, men när dom överlämnar chatloggar med psykiskt sjuka som i text skriver om att spräcka kroppsöppningarna på små barn som dom lurat ut genom att låtsas vara barn, då säger polisen att dom inte kan göra något då det inte finns ett brottsoffer.

Vårat rättssystem låter alltså uppenbara pedofiler verka och jaga på internet tills något barn har blivit våldtaget, när det går att sätta in insatser innan ett offer fått sitt liv förstört.

Måste säga att rättsapparatens ointresse för detta överlag är märkligt.

Samtidigt som man som du skriver engagerar sig i enskilda personers missbruk.

Är det för att det är relativt lite pengar inblandat, eller att sexuella övergrepp är känslomässigt slitsamt att jobba med?
Citera
2022-03-05, 22:44
Medlem
Citat:
Äsch du är bara sur för att jag ratade dina ungar. På tok för fula. Att sprida dina gener måste räknas som biologisk krigsföring.

Jo, är autistisk. Men sådana kan ju vara bra på saker och ting. Jag är en sådan. Har helt okej lön!

Håller tummarna för att han ser och raderar den ledtråd jag hittade... Lycka till med jakten! Än så länge är den tyvärr kvar... Han är väl upptagen med det övriga antar jag...
Din lön kommer dock inte bli lika okej när din arbetsgivare får reda på att du har 100 000 barnporrfilmer/bilder nedladdade på datorn, för sådant kommer alltid ut förr eller senare. Oavsett hur länge du tror att du kan gömma dig. Varför kan ni pedofiler aldrig vara någorlunda måttliga?

Hahaha fan vilken tragisk livslott i övrigt, pedofil med autism. Det kan fan inte vara kul.
Senast redigerad av Geigerzehler 2022-03-05 kl. 22:46.
Citera
2022-03-05, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson

Är det för att det är relativt lite pengar inblandat, eller att sexuella övergrepp är känslomässigt slitsamt att jobba med?
Det finns nog en tydlig return of investment som underlag. Mammon talar.
Citera
2022-03-05, 22:49
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Du har visserligen ett väldigt enkelt psyke. Lite som en insekt. Men för klarhetens skull så kan du ange lite tydligare om vem du pratar om. Antar att du menar Patrik på Dumpen?

Jo, pundaren Patrik på Dumpen har säkert synpunkter på hur polisen arbetar mot narkotika. Det har jag inga problem med att förstå.

Tror det är många som blir stannade för fortkörning som också har synpunkter på prioriteringarna polisen gör.

En viktig princip är att du måste begå ett brott innan du kan bli dömd för brottet.

Nä, tror inte Dumpen inspirerar till pedofiler att sluta begå brott i någon större omfattning. Det är lustbrott. Straffen är redan väldigt höga ovanpå det juridiska. Möjligen bidrar Dumpen till att det är lättare att bli "en i mängden". Vilket så klart är bra.
Citera
2022-03-05, 23:00
Medlem
Citat:
Du har visserligen ett väldigt enkelt psyke. Lite som en insekt. Men för klarhetens skull så kan du ange lite tydligare om vem du pratar om. Antar att du menar Patrik på Dumpen?

Jo, pundaren Patrik på Dumpen har säkert synpunkter på hur polisen arbetar mot narkotika. Det har jag inga problem med att förstå.

Tror det är många som blir stannade för fortkörning som också har synpunkter på prioriteringarna polisen gör.

En viktig princip är att du måste begå ett brott innan du kan bli dömd för brottet.

Nä, tror inte Dumpen inspirerar till pedofiler att sluta begå brott i någon större omfattning. Det är lustbrott. Straffen är redan väldigt höga ovanpå det juridiska. Möjligen bidrar Dumpen till att det är lättare att bli "en i mängden". Vilket så klart är bra.
Ditt pedofila psyke dock, wow, här snackar vi om breda spektrum i intellekt. Du vet väl att du föds med en hjärnskada som pedofil? Sådana som dig kommer man snart välja att abortera då man ser den hjärnskada du besitter redan i fosterstadiet.
Citera
2022-03-05, 23:11
Medlem
Sinnerstens avatar
Nu har jag inte hängt här i tråden.

Har kollat igenom de flesta av filmerna på dumpen.se.

Väldigt många verkar vara svårt WT och/eller missbrukare/förståndshandikappade.

Många är väldigt bakom flötet.

Teorier om detta?
Citera
2022-03-05, 23:23
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Nu har jag inte hängt här i tråden.

Har kollat igenom de flesta av filmerna på dumpen.se.

Väldigt många verkar vara svårt WT och/eller missbrukare/förståndshandikappade.

Många är väldigt bakom flötet.

Teorier om detta?

Korrekt uppfattat. De flesta är precis som du säger. Dvs några trappsteg ovan dig i den sociala stegen.

Teorin är att du antingen måste vara oerfaren på att ragga ungar eller efterbliven. Dvs Dumpen är enkla att se igenom egentligen.

Den senaste (migrän mannen) klagade ju på att han inte hade några bevis på att Dumpens "mamma och dotter" var äkta. Hade han dragit slutsats av den iaktagelsen hade han sluppit detta.
Citera
2022-03-05, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson

Det är en bra fråga som jag tyvärr inte har något bra svar på, men det finns en drös av exempel där man inte kan göra något annat än och undra hur det står till, men poliser kan slå till mot folk som förbereder rån, misshandel och personer dom tycker sticker ut, varför det är så slappt kring pedofili kan man bara spekulera i, kanske för att lagstiftarna ägnar sig åt sådan här brottslighet själva?

Finns det en chatlogg, samtal m.m. Där man ingående beskrivet hur man ska förgripa sig på ett barn innan man åkt för att träffa barnet, då är det enligt mig förberedelse för våldtäkt av barn, det går inte och vrida och vända på något annat sätt.

Citat:

Jag kan mycket väl ha ett enkelt psyke, inte för att jag förstår vad det har med diskussionen och göra, men om vi ska märka ord och vara petiga, är man en ”pundare” för att man torskat för ringa narkotikabrott?
Inte enligt mig ialla fall, många människor brukar narkotika utan att vara utslagna parkbänksresidenter eller moraliskt förkastliga, PS har varit ärlig med det i intervjuer och sonat sitt brott, samtidigt som han inte kom med befängda ursäkter, det hedrar honom, det går att bruka narkotika och ha sunda värderingar samtidigt.

Det går INTE att söka sexuell kontakt med barn och samtidigt vara en rakryggad och moralisk person, det är omöjligt då man uppenbarligen är helt empatilös och skiter i konsekvenserna av ens handlingar bara man får utlopp för sina sexuella avarter, när rättsapparaten inte tar sitt ansvar, då är detta ett bra alternativ, flera av individerna som hängts ut är allvarligt sjuka och långt över gränsen ”jag var nyfiken”, det är mörka och sjuka individer som vi alla bör varnas för, så vi kan hålla dom borta från våra barn!

På vilket sätt är straffet för pedofili höga? Kapten klänning promenerade ut från anstalten med skyddad identitet efter 4,5 år, när fanskapet borde ha fängslats med bortkastad nyckel på obestämd tid.

Bokföringsbrott ger i regel högra straff än sexbrott…..

Jag är av åsikten att polismyndigheten generellt är ett jävla skämt och att dom inte är mycket mer än parkeringsvakter med våldsmonopol, flatheten kring denna brottslighet i kombination med gängvåld osv bekräftar bara min bild….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in