2022-02-22, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Om man hänger på Kik så borde man väl hänga på flashback?

Hur fan kan det undgå pedofilerna att dumpen finns?
Helt sjukt efterblivna

Det kan ta en lång stund innan alla pedofiler och snuskjävlar fattar att Dumpen finns.

Patrik och Sara är tydliga med att en av målsättningarna är att få personer att SLUTA kontakta barn och att SLUTA med att stämma träff med barn och pedofilmammor.

Då slipper man traumat som följer med en uthängning.

Hen som senat hängdes ut på nya Dumpen.se (i en av städerna där det finns rälsburna spårvagnar) där var Patrik väldigt noga med att ge massor av ledtrådar och detaljer som ganska enkelt kan leda till att personens identitet kan komma fram och att nya barn kan skyddas från att behöva möta pedofilen.

Kan detta vara en ny giv från Dumpen då en moderator på FB-stärkt regelverket för spekulation om identitet i den här tråden?
Citera
2022-02-22, 09:14
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmCounty
.

Att du föredrar Eva Notty framför en Piper Perri kan stämma. Men det låter som att du är kvinna, har en agenda till det du säger eller är rädd att framstå som pedofil. Eller så har du en fet fru. Feta pattar = då har man alla hästar hemma, då är man säkert inte ett äckligt peddo.
Ursäkta mig men gå tillbaka till grabbgänget och sug kuk. Jag föredrar Piper Perri.

Det är inget fel på Piper Perri: https://i.ebayimg.com/images/g/1~sAAOSwuNdgYrXU/s-l1600.jpg
Eva Notty har fin figur men feta melonpattar och rätt tjocka ben.

Det handlar bara om preferenser. Det betyder dock inte att jag inte tycker Piper Perri är snygg. Ifrågasatte bara din kommentar om att ingen man tänder på övervikt, om man kan vara dragen åt ena hållet kan andra självklart vara dragna åt det andra. Det här är en tråd om folk som blir uthängda för att de gillar små barn, men du hävdar ändå att det är omöjligt att gilla överviktiga🤯brunnit helt eller anser du bara att allt du säger är fakta och alla motargument är falska?

Jag är varken kvinna eller har en fet fru med gigantiska bröst. Har heller aldrig hävdat att man har alla hästar hemma för att man gillar stora bröst. Man kan hitta idioter överallt oavsett sexuella preferenser.
Eftersom jag är en normalt fungerande människa behöver jag inte överkompensera genom att stoltsera med en kvinna med stora bröst för att undvika att tas för pedofil. Jag tänder nämligen på kvinnor och inte på barn så jag klarar mig nog ändå ska du se.
Nej tack, att suga kuk är inte en av mina preferenser så skippar det.

Du får föredra vem du vill, återigen så påtalade jag bara att du i en tråd om män som blir uthängda för att tända på barn hävdar att det inte finns män som tänder på överviktiga. Sjukt orimligt. Du kanske också tycker det är mer normalt att tända på djur än på t.ex kvinnor med kort hår?🤔 eller är man bög då?
Citera
2022-02-22, 09:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
Som sagt, du kan låtsas och ljuga precis hur mycket du vill, alla här vet att du är pedofil.
Du blir helt tokig när någon i tråden sagt något dumt om pedofiler, du ska skära kukar och ge lavetter och t.om döda dom som sagt något dum om pedofiler.

Svammel om att du inte skulle vara peddo eller annat trams såsom rättssäkerhet och fan och hans moster, är helt irrelevant.
Haha okej nu läser jag Mein Kampf här i soffan så jag försöker koncentrera mig på boken.

Bara så ni vet:

1) Har aldrig knullat barn förutom när jag själv var minderårig
2) Har aldrig varit intresserad av barnporr, barn eller att dela kukbilder med Sjöberg
3) Är varken pedofil eller hebefil. Tänder på vuxna kvinnor
4) Har aldrig begått brott. Försvarar inte pedofiler, däremot sanningen
5) Tänker läsa vidare nu...
Citera
2022-02-22, 09:22
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
Som sagt, du kan låtsas och ljuga precis hur mycket du vill, alla här vet att du är pedofil.
Du blir helt tokig när någon i tråden sagt något dumt om pedofiler, du ska skära kukar och ge lavetter och t.om döda dom som sagt något dum om pedofiler.

Lite kul att han blir så apeshit crazy av att folk skriver "hemska" saker om pedofiler, att han själv skriver hemska saker om folk som försvarar barn samtidigt som han vill döda alla hycklare🤔
Citera
2022-02-22, 09:24
Medlem
Benkoves avatar
Citat:
Haha okej nu läser jag Mein Kampf här i soffan så jag försöker koncentrera mig på boken.

Bara så ni vet:

2) Har aldrig varit intresserad av barnporr, barn eller att dela kukbilder med Sjöberg

Sanningen...låt mig gissa att ditt juridiska kön är "regeringskritiker"
Citera
2022-02-22, 09:31
Medlem
Benkoves avatar
Dem har jobbat bra om dem fått fatt på 7 nya gäddor. Hoppas dem får igång servern snart för "testkörningen" är riktigt pissusel.
Citera
2022-02-22, 09:35
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. Brandmannen som blev uthängd av Dumpen.

De va som fan... Det största mysteriet av alla måste vara...

Hur fan fick han tid till allt?
-Deltidsbrandman, chef dessutom
-Aktiv inom idrottsrörelsen
-Jobb
-Familj
-Runka 5 gånger om dagen
-Ragga på allt som rör sig

Karlns dygn måste vara längre än mitt dygn.

Brandmannen måste vara runt 50. Han runkar minst 5 gånger om dagen men kuken står ändå som en stenhård batong.

Han är brandman, familjefar, fotbollsspelare och förebild.

Raggar brudar 24/7.

Själv så har jag fullt upp med att komma till jobbet på morgonen, snorren hänger som en gammal slapp elefantsnabel, får vara glad om jag får till det i alla fall en gång om dan. Min tid räcker knappt till.

Vem är brandmannen, Fantomen?
Senast redigerad av Strykninmannen 2022-02-22 kl. 09:41.
Citera
2022-02-22, 09:37
Medlem
sandyhells avatar
På Kik i 3000 nånting dagar. Undrar om han lyckats våldta nåt barn. Man hänger väl liksom inte där i 10 år utan napp?
Citera
2022-02-22, 09:38
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Så du menar att det där med "ensamkommande flyktingbarn" var en bluff? Buhuu .. och jag trodde det var baaaaarn....

Ja det är en bluff, det vet du också, du som är intelligent.

Grannys passar på att få sig unga älskare här och jag klandrar dem icke. Även kvinnor har behov.
Citera
2022-02-22, 09:42
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benkove
Lite kul att han blir så apeshit crazy av att folk skriver "hemska" saker om pedofiler, att han själv skriver hemska saker om folk som försvarar barn samtidigt som han vill döda alla hycklare🤔
Mjo precis, det sjukaste är att han inte fattar att alla ser igenom honom totalt...

Citat:

Bara så ni vet:

Du är inte mer trovärdig nu ifall du trodde det...
Citera
2022-02-22, 09:51
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkFire
Nytt på dumpen!
"Mannen som skrev att han är pedofil (Napp igen)"

https://dumpen.se/2022/02/22/mannen-som-skrev-att-han-ar-pedofil-napp-igen/

Såg den precis. Alltså, han är körd på riktigt.

Värsta jag sett hittills: https://dumpen.se/2022/02/08/muskot-man-berattar-vad-han-vill-glra-med-sjuaring-napp-igen/ Chattloggarna mår man riktigt illa av. Han är också körd men hade gärna sett honom ta livet av sig, ursäkta, se alla konsekvenser av hans handlande.
Citera
2022-02-22, 09:52
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Såg den precis. Alltså, han är körd på riktigt.

Värsta jag sett hittills. Chattloggarna mår man riktigt illa av. Han är också ganska körd men hade gärna sett honom ta livet av sig.
https://dumpen.se/2022/02/08/muskot-man-berattar-vad-han-vill-glra-med-sjuaring-napp-igen/

Jag gick in på din länk, men Dumpen ser jättekonstig ut. Vad händer??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in