Citat:
Ursprungligen postat av
StockholmCounty
.
Att du föredrar Eva Notty framför en Piper Perri
kan stämma. Men det låter som att du är kvinna, har en agenda till det du säger eller är rädd att framstå som pedofil. Eller så har du en fet fru. Feta pattar = då har man alla hästar hemma, då är man säkert inte ett äckligt peddo.
Ursäkta mig men gå tillbaka till grabbgänget och sug kuk. Jag föredrar Piper Perri.
Det är inget fel på Piper Perri:
https://i.ebayimg.com/images/g/1~sAAOSwuNdgYrXU/s-l1600.jpg
Eva Notty har fin figur men feta melonpattar och rätt tjocka ben.
Det handlar bara om preferenser. Det betyder dock inte att jag inte tycker Piper Perri är snygg. Ifrågasatte bara din kommentar om att ingen man tänder på övervikt, om man kan vara dragen åt ena hållet kan andra självklart vara dragna åt det andra. Det här är en tråd om folk som blir uthängda för att de gillar små barn, men du hävdar ändå att det är omöjligt att gilla överviktiga🤯brunnit helt eller anser du bara att allt du säger är fakta och alla motargument är falska?
Jag är varken kvinna eller har en fet fru med gigantiska bröst. Har heller aldrig hävdat att man har alla hästar hemma för att man gillar stora bröst. Man kan hitta idioter överallt oavsett sexuella preferenser.
Eftersom jag är en normalt fungerande människa behöver jag inte överkompensera genom att stoltsera med en kvinna med stora bröst för att undvika att tas för pedofil. Jag tänder nämligen på kvinnor och inte på barn så jag klarar mig nog ändå ska du se.
Nej tack, att suga kuk är inte en av mina preferenser så skippar det.
Du får föredra vem du vill, återigen så påtalade jag bara att du i en tråd om män som blir uthängda för att tända på barn hävdar att det inte finns män som tänder på överviktiga. Sjukt orimligt. Du kanske också tycker det är mer normalt att tända på djur än på t.ex kvinnor med kort hår?🤔 eller är man bög då?