Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Man undrar vad det är för fel på er antivaxxare egentligen. Ni inte klarar uppenbarligen inte av att hålla er till ämnet, utan måste ständigt "ställa frågor" som är fullständigt irrelevanta för diskussionen.
Nej, jag kan inte dra mig till minnes att det poppat upp läkare lite varstans och påstår att de hittat ämnen i läkemedel som inte finns där - varav vissa uppges vara levande och "ha ett medveteande". Folk står på kö för att få bevisa sin totala ointelligens och urblåsthet, alldeles oavsett de är läkare eller ej. Nej, det har jag som sagt aldrig sett tidigare.
-
Nej, det är inte därför listan är där, och den listar definitivt inte några biverkningar som rapporterats. Det närmast pinsamt komiska är att det är exakt anledningen till att tråden skapats - det ointelligenta antivaxxarpatrasket har fått informationen från desinformationssidor på interweben där man till och med redigerat videos i vilka går igenom denna lista och ojar sig över hur lurade folk är som fått detta hemska vaccin och hur vidriga Pfizer är som ljugit om det. Man undrar som sagt om detta beror på att dessa antivaxxare är dummare än ett skohorn eller om de gör detta med flit. Och ni går på skiten. Det är så man får magsår hur j-a dumma ni är.
Nej, det försökte man inte. Du gör bort dig där med, men det kommer du inte fatta. Heller.
Prova och läs vad jag skriver innan du vräker ur dig din allt som oftast sedvanliga vitriol respons.
Tänka sig att inte du heller tidigare sett så många läkare/forskare som försöker berätta för oss att något är fel, skulle vara intressant och få höra om du idag fortfarande rekommenderar de nu tillgängliga vaccinen, men jag får väl nöja mig med ett svar av två möjliga.
Berätta nu var skillnaden är när jag skriver möjliga biverkningar mot vad du själv skriver senare i tråden, som du tycker att du behöver använda invektiv till.
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Nej, det är ett regulatoriskt krav att lista möjliga biverkningar på bipacksedeln. Det är således EMA och FDA som kräver det för att läkemedlet skall få marknadsföras.
Så, antivaxxaren hade fel och gjorde bort sig. Ännu en gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
arne99
....Det finns en lista på 9 sidor det går inte att förneka, listan över biverkningar är väl rimligtvis där för att de är teoretiskt möjliga att få pga. vaccinationen och inte bara en valfri delmängd av orelaterade sjukdomar som går att drabbas av i världen?.....
När det gäller försöket till att undanhålla dokument och pytsa ut dem under 75år så tyckte uppenbarligen domstolen att pfizers motivering inte höll då det nu är annat tempo som gäller.