Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Men det är något helt annat. Om du inte vill vaccinera dig av vaccinkritiska anledningar är helt ok. Ingen skall bli tvingad att vaccinera sig mot sin vilja - men samtidigt måste man förstå att det är fråga om ren desinformation när folk påstår att det finns "information som Pfizer försökt dölja" som bl.a. "visar en nio sidor lång lista över biverkningar som rapporterats", när så inte är fallet. Det finns ingen sådan lista, det är ett påhitt. När samma galningar sedan - i samma diskussion - hävdar att den person som påtalar desinformationen "ljuger", trots att personen medelst empiri visar att de har fel, då handlar det inte längre om något olycksfall i arbetet, det är personer som är antingen helt intelligensbefriade alternativt har en agenda som består av att sprida desinformation och försöka lura och ljuga för att påverka andra, s.k antivaxxare.
Det är tyvärr så illa. Min egen misstanke är att dessa personer helt enkelt är så jävla dumma att man knappt tror det är sant och blir helt ogreppbart för oss normala individer. Tyvärr.
Du valde att inte svara på dessa frågor.
Vet inte hur du ställer dig idag till boosters och barnvaccination mot covid?
Personligen har jag svårt att ignorera alla tusentals läkare och forskare som unisont försöker varna oss och som ofta offrat karriären på köpet.
Jag kan inte dra mig till minnes att något liknande hänt i den här omfattningen, kan du?
(FB) Vi är inte en Dr. utan 17000, Besegra mandaten - Eventet hölls I Washington DC 23/1.
-
Det finns en lista på 9 sidor det går inte att förneka, listan över biverkningar är väl rimligtvis där för att de är teoretiskt möjliga att få pga. vaccinationen och inte bara en valfri delmängd av orelaterade sjukdomar som går att drabbas av i världen?
Och nog verkar det som några verkligen var mindre sugna på att släppa dokument rörande pfizers vaccin när man idag med datalagring och inte pappershantering försökte förhala information i 75år efter "foia" eller?
https://duckduckgo.com/?q=pfizer+75+years+to+release+data&t=h_&ia=web
När det gäller de sist släppta dokumenten så kommer det säkerligen någon mer namnkunnig strax med en analys, den blir säkerligen postad i tråden då.