2022-03-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jaså. Vilka tror du det är som har dött av Covid då? Jag kan avslöja för dig att det är bokstavligen talat drivor med ovaccinerade idioter.
De flesta som har dött av covid var gamla sköra människor med underliggande sjukdomar. Dessutom dog de flesta innan det ens fanns vaccin. Lite lågt att kalla dem för ovaccinerade idioter.
Citera
2022-03-04, 00:19
Medlem
UpMagiCs avatar
Jag är ovaccinerad, jag hade covid, jag väljer vaccin biverkningarna vilken dag som helst över hur jag har kände mig som sjuk.

Min sjukdom var mild jag blev frisk på 5 dagar och det kändes fortfarande som tortyr. Tror inte folk talar nog om hur mycket smärta man känner som sjuk, tänk dig konstant smärta varav ordvalet tortyr.
Citera
2022-03-04, 01:20
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpMagiC
Jag är ovaccinerad, jag hade covid, jag väljer vaccin biverkningarna vilken dag som helst över hur jag har kände mig som sjuk.

Min sjukdom var mild jag blev frisk på 5 dagar och det kändes fortfarande som tortyr. Tror inte folk talar nog om hur mycket smärta man känner som sjuk, tänk dig konstant smärta varav ordvalet tortyr.

Kanske du inbillade dig? hur kan du annars samtidigt kalla det för mild?
Citera
2022-03-04, 02:35
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:

Om du följt nyheterna så hade du vetat att vaccinet inte ger något skydd.
Utan att det ger VAIDS.

PfizerGate Scandal: The Worldwide Cover-up of Data to disguise the fact Covid-19 Vaccines cause VAIDS
https://dailyexpose.uk/2022/02/17/pfizergate-world-wide-coverup-covid-vaccines-cause-vaids/

Du skall vara riktigt jävla glad om du inte tagit det.
Citera
2022-03-04, 02:39
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:

Du kanake ska gå igenom listan över sjukdomar som presenteras i dokumentet en gång till. Troll
Citera
2022-03-04, 04:06
Avstängd
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag såg fram emot att bli quadrupelvaccinerad men staten drog ju in den förmånen nu.

Fr.o.m april kommer inte Covid längre vara klassat som samhällsfarlig och pandemilagen avskaffas.

Så Antivaxxers, vad hände med polisstaten, massmordet, social scoring via obligatorisk vaxxpass? Ingenting av det ni påstod hände.

Ni har alltså ljugit och bara försökt skrämma folk hela tiden. Nu ska ni fan skämmas och även straffas tycker jag, för er fula desinformation. Hoppas att Säpo har koll på er. Jävla terrorister.

Ukraina hände. Sammanträffande att pandemin upphör på dagen när kriget startar? Omicron var ju en katastrof veckan innan kriget och man höll presskonferenser. Nu helt plötsligt nämns det inte ens. Om du är så jävla efterbliven, så tycker jag genuint synd om dig. Menar verkligen det.
Citera
2022-03-04, 04:34
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Om du följt nyheterna så hade du vetat att vaccinet inte ger något skydd.
Utan att det ger VAIDS.

PfizerGate Scandal: The Worldwide Cover-up of Data to disguise the fact Covid-19 Vaccines cause VAIDS
https://dailyexpose.uk/2022/02/17/pfizergate-world-wide-coverup-covid-vaccines-cause-vaids/

Du skall vara riktigt jävla glad om du inte tagit det.

Jävla foliehatt. Dailyexpose är en bluffsida. Verkligen ingen vettig källa. 😂
Citera
2022-03-04, 05:28
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jävla foliehatt. Dailyexpose är en bluffsida. Verkligen ingen vettig källa. 😂

Det kan jag hålla med dig om men jag måste ändå flika in med att inga källor som är negativa till vaccinerna duger, det är alltid fel på de källorna.

Källor som är positiva till vaccinerna samt som debunkar, fact-checkar osv är alltid ok och helt dugliga medans alla källor som är kritiska alltid per automatik är ogiltiga, foliehattskällor som ljuger och sprider desinformation.
Citera
2022-03-04, 05:34
Bannlyst
Citat:

Jag tror snarare att du är mentalsjuk. Alla dessa beskrivningar på hur hemskt kååvid är känns som en bredare variant av fibromyalgikärringar som har ont lite överallt, ibland är den fysisk, ibland mental, det kommer och går, läkaren kan inte sätta diagnos för beskrivningen varierar hela tiden. Kååvid har öppnat dörren för latmaskar att lata sig ännu mer.
Citera
2022-03-04, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Undvek? Jag refererade och länkade till källan. Statistiken är fri för vem som helst att titta på och analysera. Välkommen att presentera siffror om du känner för det. Det måste väl till ett riktigt stort och präktigt antivaxxararsle för att anklaga andra för att inte upplysa om något som inte finns.

Herregud...

Vill du referera till data eller statistik är det fritt fram att göra det. Kör igång bara!
Redan gjort, förklarade klart och tydligt vart du valde att redovisa missvisande statistik. Du hänvisade inte till en vetenskaplig studie utan till statistik som framtagits med en underliggande agenda. Vilket du så klart visste att du gjorde.

Mig spelar det mindre roll då jag är kapabel till att utvärdera information. Och det är elakt, subversivt och allmänt farligt. Du bör utrustas med en varningstriangel.

På den ekonomiska sidan däremot? Kör hårt, push harder på propagandan, det gynnar min portfölj.

Så tack på förhand. fortsätt kriga mina små pengamaskiner.
Citera
2022-03-04, 06:34
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Jag hoppas du är intelligent nog till den grad att du förstår att det inte slutar här? Förstår du att dom sprutade in den där skiten i barn, medvetet? Tror du föräldrarna hade gått med på att vaccinera sina barn om dom sett det här?

Det är här vi har pudelns kärna. Om full transparens hade rådit så hade väldigt många människor avvaktat med vaccinering.

Man kan tycka vad man vill om det, man kan tom tycka att alla borde vaccinera sig vare sig det finns tentakelmonster och pungsvett i vaccinerna eller inte men människor måste få bestämma det själva och människor måste få fatta såna här beslut på ett så informerat vis som möjligt.

Många människor har på olika sätt pressats till att vaccinera sig, på vissa håll har det även varit mer eller mindre tvång.

Pfizer är inte något direkt ärligt företag.

https://wholistic.substack.com/p/the-pfizer-scandal-everyone-should

https://medicalkidnap.com/2022/02/24/pfizer-data-manipulation-the-dirty-details-of-the-fraud-in-pfizer-covid-19-vaccine-clinical-trials/

Här är lite tidigare historik.

https://www.dmlawfirm.com/crimes-of-covid-vaccine-maker-pfizer-well-documented/

https://quackwatch.org/pharmacy/crim/pfizer/

https://www.justice.gov/opa/pr/justice-department-announces-largest-health-care-fraud-settlement-its-history

https://abcnews.go.com/Business/pfizer-fined-23-billion-illegal-marketing-off-label/story?id=8477617

Hur kan folk plötsligt bara lita helt blint på Pfizer och tro att nu, nu är det minsann inga skumraskaffärer utan nu är Pfizer frälsarföretaget som räddar hela världen?
Citera
2022-03-04, 06:46
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokcrates
Jag tror snarare att du är mentalsjuk. Alla dessa beskrivningar på hur hemskt kååvid är känns som en bredare variant av fibromyalgikärringar som har ont lite överallt, ibland är den fysisk, ibland mental, det kommer och går, läkaren kan inte sätta diagnos för beskrivningen varierar hela tiden. Kååvid har öppnat dörren för latmaskar att lata sig ännu mer.

Jag är helt övertygad om att det ligger något i det här.

Jag skulle inte benämna det som mentalsjuk men det har varit en enorm skrämselpropaganda rörande covid vilket såklart gör att många människor blir vettskrämda när de konstaterats smittade.

Det känns rätt självklart att den enorma dödsångesten och rädslan för att ligga och chippa efter andan på sjukhuset bidrar till en mycket värre upplevelse av sjukdomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in