Citat:
Ursprungligen postat av
Frispel2
Dagens garv!
Det är smått fascinerande hur vaccinskeptiker måste vinkla och förvränga saker för att passa in i antivaccin-narrativet...
Om man läser slutsatsen:
Review of the available data for this cumulative PM experience, confirms a favorable
benefit: risk balance for BNT162b2
...och funder lite på vad detta innebär så kan man ju undra hur man kunnat komma fram till detta om det nu vore så att alla dessa saker som är upptagna som "adverse events of special interest" hade bekräftats som biverkningar? Och om man nu väljer att frisera sanningen för att komma fram till att det är säkert, varför tar man ens med dessa "adverse events of special interest" i dokumentet?
För de som inte får ihop detta så kan man ju konstatera att "adverse events of special interest"
INTE innebär att det är biverkningar, utan detta är en lista på saker som är man ska vara extra vaksam på ifall det dyker upp fall. Det är alltså den typen av saker som är tänkbara biverkningar på en ny medicin/vaccin och lär finnas på allt nytt som släpps ut på marknaden. Man ska vara medveten om att man har man tagit sig förbi fas 3 test med 40 000 deltagare utan att man hittat något av detta, och bland de allvarligare biverkningarna på listan så är det mig veterligen bara myokardit som senare kunnat bekräftas som en mycket sällsynt men dock biverkning som inte upptäcktes i fas 3 studien.
Men återigen så är det betryggande att vaccinskeptikerna måste vrida och förvränga information på detta sätt för att motivera sin skepsis mot vaccinen. Måste man hitta på saker så räcker uppenbarligen inte verkligheten till för att kunna skrämma upp folk. Och det känns tryggt.
Saxar in detta i efterhand...hoppas min förklaring ovan hjälper

du vill inte vara intellektuellt hederlig så bryr mig egentligen inte om vad du säger men låt gå. Att vi skulle vara vaccinskeptiker är bullshit och det vet du om men du vägrar inse det.
Vi har alla tagit vaccin genom tiderna dock är det här inget vaccin då det inte ger immunitet vad nu än Hallengren säger. Däremot stimulerar det immunitet. Så man fick ändra på definitionen av det.
Att pfizer ville hålla kontraktet hemlighetsstämplat i 75 år säger en del om hur lite rent mjöl i påsen de har. Så mycket för ”säkert vaccin”.
När man går igenom ”5 stages of grief” är ju denial en av den. Man vägrar inse sanningen.
Tiden kommer i slutändan få utvisa hur allvarliga effekter dessa genmanipulationer har men att det ändrar DNA(vilket är vetenskapligt bevisat) samt att det kan förstöra kromosomer och att det kan ge progressivt intensivare, värre hjärnproblem går ej att förneka. Lägg till 4 boosters om året när du bara kan bli smittad och få en naturlig immunitet vilket redan mer än halva befolkningen har fått så talar siffrorna sitt tydliga språk.
I England just nu är trippelvaccinerade 90% av dödsfallen samt att vaccinerade överlag dör i 80% av fallen. Så mycket för att rädda liv.
Tack för mig!
Obs! Om du någongång inser att du hade fel är det helt ok och du är välkommen in i gemenskapen där vi hatar på WEF när du väl känner för det. Vi behöver värva fler folk.