2022-03-03, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
På sidan 25 ser man en sammanställning
Det har dött 7 och ytterligare 7 har svåra (livshotande) tillstånd.
Det är 0,033 %
Om det är 9 miljoner människor som vaccineras med detta vaccin (som i Sv.) så blir det 3000 döda och svårt skadade.

Du får nog ta en närmare titt...på sidan 7 står det i diagrammet "Number of cases Fatal: 1223"
Citera
2022-03-03, 09:03
Medlem
Det är 0,033 %
Om det är 9 miljoner människor som vaccineras med detta vaccin (som i Sv.) så blir det 3000 döda och svårt skadade.
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
¨
Och du tror på fullaste allvar att alla dödsfall har rapporterats in av sjukhusen som dödsfall pga av vaccinen?

"Läkare" har fått order om att diskvalificera alla misstänkta fall av biverkningar som kan ha tänkas göra med vaccinen.

Det är lönlöst för er som försöker försvara det här folkmordet. Och ja, det är inte så att det kommer dö miljarder. Nog för att det var deras plan (stoppad, operation warpseed)

Men räkna med över 300 miljoner människor i västvärlden över en fem års period. Om inte mer. Det kommer vara alla möjliga åkommor då de flestas immunförsvar är helt utraderat. Även de som fått svagare doser.

En stor grupp har fått placebo, eller mildare grad av giftet.

Inget är vad du tror i den här världen. Ni som försvarar det här med näbbar och klor kommer leva med en brutal ångest resten av livet. Ett tips bara.

De människor ni ser som ledare, auktoriteter generellt drivs av en ondska bortom er fantasi. Och fotfolket är mutade/hotade.

Botemedel för "VAIDS" finns men har du varit en del av problemet blir det ingen hjälp.

Vaddå, ger du dig på mig när jag bekräftar hur dåliga vaccinen är - inser du inte att det är jättemycket döda och svårt skadade av vaccinen. Globalt sett har 63 % vaccinerats. Det blir 1,65 miljoner döda och svårt skadade!
Särskilt illa när vaccinen inte stoppade sjukdomen. Utan bara påstods mildra symptomen.
Det som är relevant i detta sammanhang är också vilka som drabbas. Det har jag inte studerat - för det är ju skillnad om en ung människa dör eller en gammal.
Citera
2022-03-03, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Mitt råd till DIG är att du istället LÄSER de dokument du refererar till. Då slipper du göra bort dig genom att först påstå saker som inte är sanna och sedan sitta och demonstrera din okunnighet genom att försöka försvara tramset.

Otroligt att Mod drar sig för att radera sådana här tydligt från ämnet ifråga avvikande, totalt irrelevanta kommentarer.
Citera
2022-03-03, 09:07
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Det är 0,033 %

Vaddå, ger du dig på mig när jag bekräftar hur dåliga vaccinen är - inser du inte att det är jättemycket döda och svårt skadade av vaccinen. Globalt sett har 63 % vaccinerats. Det blir 1,65 miljoner döda och svårt skadade!
Särskilt illa när vaccinen inte stoppade sjukdomen. Utan bara påstods mildra symptomen.
Det som är relevant i detta sammanhang är också vilka som drabbas. Det har jag inte studerat - för det är ju skillnad om en ung människa dör eller en gammal.

Nej det är bara långt värre.

Och jag ber om ursäkt då jag missförstod ditt inlägg. Som du säger, det är väldigt många. Och att man var medveten om detta när man godkände det för barn.

Förstår folk ondskan bakom detta? Jag har full förståelse för om många inte gör det. Det är bortom mångas förståelse av verklgihet.

De folk litat på mest består av REN ondska.
Senast redigerad av 369Q 2022-03-03 kl. 09:18.
Citera
2022-03-03, 09:17
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Otroligt att Mod drar sig för att radera sådana här tydligt från ämnet ifråga avvikande, totalt irrelevanta kommentarer.

Ah. En vital frågeställning sett till sammanhanget fler bör ställa sig.

Men inte så svårt att lista ut..

Det ska bli intressant när människor världen över som assisterat i folkmordet inser vad de gjort avkall på för pengar. Det kommer bli ett rep i garderoben för många som inte ställs inför rätta. Pengar är bara en illusion vilket många kommer få lära sig med tiden.

Det är kort sagt ironiskt när människor som utger sig själv som utbildad inte ens har medvetande att förstå vad dom levt i.

Illusionen av pengar och tid har skapat många slavar.
Citera
2022-03-03, 09:19
Medlem
Citat:
Mest en psy-op. Skapa konflikt för att folk inte ska ta till sig av innehållet. Få diskussionen till något annat. Det är en strategi för att skapa förvirring och division. Deras livsluft.

Det är så dom jobbar.

Citat:
Allt framgår tydligt i trådstarten och även i dokumentet. Att du inte vill förstå med flit är tyvärr inget jag kan göra något åt. Sen förstår jag att du gör allt i din makt för att skydda läkemedelsindustrin. Som du gjort varje dag i två år.

Du borde tänka över ditt liv. Och ja, för de som är ny i tråden råder jag att ni ser över min sk "motdebattörs" inläggshistorik. Enbart inlägg i vaccintrådar i syfte att försvara vaccinen varje dag i över 2 år?

Går ni skift? Hur mycket betalar dom er? Och var blodspengarna värt det? Är du orolig för vad som ska hända dig och andra förrädare? Det borde du vara med tanke på vad som väntar er.

Jag hade haft väldigt svårt att sova om jag var du. Och du kommer inte kunna fly någonstans. Det finns inga pengar i världen som kommer skydda dig. Du är KÖRD.

Det här är intressant - någon som i detta fall bevisligen använder sig av fulcitat och rejäla och medvetna feltolkningar anklagar någon annan för att försöka blanda om korten.

Som redan tidigare skrivits i tråden så sammanfattar punkt 3.1.3 på sidan 16 det hela rätt bra:
3.1.3. Review of Adverse Events of Special Interest (AESIs)

Please refer to Appendix 1 for the list of the company’s AESIs for BNT162b2. The company’s AESI list takes into consideration the lists of AESIs from the following expert groups and regulatory authorities: Brighton Collaboration (SPEAC), ACCESS protocol, US CDC (preliminary list of AESI for VAERS
urveillance), MHRA (unpublished guideline).

The AESI terms are incorporated into a TME list and include events of interest due to their association with severe COVID-19 and events of interest for vaccines in general. The AESI list is comprised of MedDRA PTs, HLTs, HLGTs or MedDRA SMQs and can be changed as appropriate based on the evolving safety profile of the vaccine.
Det är alltså en lista över saker som man ska vara extra uppmärksam på bland de som vaccinerats för att kunna hitta ovanliga biverkningar som inte fångats upp i fas 3 studien. Inte för att det är något man tror är en biverkningar, utan för att det är saker som mediciner kan tänkas utlösa samt saker covid-19 misstänks ligga bakom.

Videon i starten verkar mest vara en genomgång av alla dessa sjukdomar, något man gör utan att nämna vad det egentligen handlar om. Både videon och trådstarten är faktiskt riktigt bra exempel på desinformation - ta något faktiskt ur sitt sammanhang, hävda att det är något annat och vips så har man skapat något som passar det budskap man förmedlar.

Samtidigt så bara måste man ju vara medveten om att det man påstår inte stämmer? Måste erkänna att jag inte riktigt förstår mig på varför man gör sådan. Med tanke på att du anklagar andra för att få betalt när de påpekar felaktigheterna i det du påstår så ligger väl möjligen det nära tillhands här också...
Citera
2022-03-03, 09:20
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Den där personen har sitt liv som insats i det här. Personen har sedan start pushat och pressat folk till att injicera dessa preparat samt såklart själv injicerat ett par doser.

Det visade sig att viruset inte var i klass med Ebola och det visade sig att det inte alls var en nödvändighet för gemene man (och kvinna) att vaccinera sig mot det här.

Skulle det alltså visa sig att mRNA-vaccinerna mot covid är väldigt skadliga så är det inte bara den där personens eget liv och hälsa som står på spel utan han eller hon är isf också ansvarig för väldigt många andra människors förlorade liv eller hälsa.

Det går inte att vända om nu, det är för sent för det. Nu gäller det att grindvakta så mycket det bara går.

Det har väl visat sig väldigt tydligt nu att det är inte bara onödigt utan likställt med negativt hälsoutfall för alla som inte är inom extrema riskgrupper, och då har vi inte ens räknat in alla de långtidseffekter som nu börjar ticka in i rask takt nej. Ser inte hur man med berått mod ens kan sitta och försvara detta fiasko efter två år, enda orsaken måste ju vara att man antingen lever i svår förnekelse eller har högst personliga vinstintressen i att försöka påverka opinionen.

Uppenbarligen är den där ökända individen här också och sprider sin ändlösa propaganda från läkemedelsbolagen? förstår inte folk inte satt människan på ignore-listan för länge sedan när "hen" bevisligen är anställd för att sitta här x antal timmar och försvara allting som kommer från husses fabriker oavsett vad det är, det är ju ungefär som att ta kostråd direkt från Burger King's PR-avdelning, av nån mystisk anledning slutar det alltid med att företages produkter är guds gåva till mänskligheten oavsett hur mycket bevis det kommer fram som visar på annat

Lite intressant att se graden av aggression i det du citerat, brukar ofta korrelera med hur mycket det börjar "brännas i knutarna" så att säga, men det kan ju också vara effekterna av svår kognitiv dissonans som börjar visa sig. The floodgates are beginning to open, när de inser att det är omöjligt att fortsätta att mörka framgångsrikt så kommer de hätska utfallen skruvas upp ännu ett varv ända tills det är dags för reträtt och nya direktiv från sanningsministeriet

Well, egentligen har vi ju ingen kontroll över vilka gener och omständigheter vi vuxit upp med så man ska undvika att döma någon för hårt, men vi är också utrustade med meta-kognition så det håller inte att säga att man är "slav" under sin programmering heller. Vi är ju per defintion alla partiska mer eller mindre så det är ju kanske inte så konstigt att man försvarar sitt levebröd med näbbar och klor när man ser sin personliga försörjning hotad, dock finns det ju gränser för vad som är moraliskt försvarbart kan man tycka, men det är ju upp till var och en. Ju mer frånkopplad man är från vår gemensamma källa desto mer agerar man i egoismens anda, vilket vi ser resultatet från nu i vår värld eftersom de mest vilsna också har mest makt tyvärr.

Tiden kommer utvisa hur det egentligen står till och det går inte att dölja efter ett tag när det faktiskt börjar påverka alltför många människor på riktigt, men "sanningen" kanske är en klen tröst när effekterna av hur världens minst pålitliga företag har agerat med mer eller mindre fria händer över folkhälsan börjar bli tydliga. Vi kan väl lika gärna ge nån Mexikansk kartell ansvaret över lag och ordning när vi ändå håller på, ligger ju ungefär i linje med att ge läkemedelsbolagen fri lejd över "pandemihanteringen"
Citera
2022-03-03, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Jävlar det va mycket biverkningar
Som tur är så handlar det inte om biverkningar
Citera
2022-03-03, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Som tur är så handlar det inte om biverkningar

Titeln säger det mesta om ämnet vilket torde vara ganska glasklart,

CUMULATIVE ANALYSIS OF POST-AUTHORIZATION ADVERSE EVENTS REPORTS OF PF

Adverse event betyder just "biverkning" på engelska.
Citera
2022-03-03, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Du får nog ta en närmare titt...på sidan 7 står det i diagrammet "Number of cases Fatal: 1223"

Det här är åtminstone en någorlunda vettig infallsvinkel snarare än att hänvisa till en lista över sjukdomar som är sammanställd från vad mediciner i allmänhet kan orsaka och covid i synnerlighet.

Här har man alltså fått in rapporter om dödsfall i närtid till vaccination - samtidigt så gäller detta tidsperioden fram till 28 februari 2021. Under den perioden så prioriterade man bland annat de som var allra mest utsatta, dvs de äldsta, svagaste och sköraste. Även om vaccinet skulle göra att folk dör som flugor så är det inte direkt otänkbart att många i denna gruppen skulle dö av helt naturliga orsaker i närtid till vaccination. Innan man slår ut dessa siffror på en hel befolkning så måste man titta på hur många som normalt dör i den åldersgrupp man utgår från och räkna vidare därifrån.
Citera
2022-03-03, 09:30
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frispel2
Det här är intressant - någon som i detta fall bevisligen använder sig av fulcitat och rejäla och medvetna feltolkningar anklagar någon annan för att försöka blanda om korten.

Som redan tidigare skrivits i tråden så sammanfattar punkt 3.1.3 på sidan 16 det hela rätt bra:
3.1.3. Review of Adverse Events of Special Interest (AESIs)

Please refer to Appendix 1 for the list of the company’s AESIs for BNT162b2. The company’s AESI list takes into consideration the lists of AESIs from the following expert groups and regulatory authorities: Brighton Collaboration (SPEAC), ACCESS protocol, US CDC (preliminary list of AESI for VAERS
urveillance), MHRA (unpublished guideline).

The AESI terms are incorporated into a TME list and include events of interest due to their association with severe COVID-19 and events of interest for vaccines in general. The AESI list is comprised of MedDRA PTs, HLTs, HLGTs or MedDRA SMQs and can be changed as appropriate based on the evolving safety profile of the vaccine.
Det är alltså en lista över saker som man ska vara extra uppmärksam på bland de som vaccinerats för att kunna hitta ovanliga biverkningar som inte fångats upp i fas 3 studien. Inte för att det är något man tror är en biverkningar, utan för att det är saker som mediciner kan tänkas utlösa samt saker covid-19 misstänks ligga bakom.

Videon i starten verkar mest vara en genomgång av alla dessa sjukdomar, något man gör utan att nämna vad det egentligen handlar om. Både videon och trådstarten är faktiskt riktigt bra exempel på desinformation - ta något faktiskt ur sitt sammanhang, hävda att det är något annat och vips så har man skapat något som passar det budskap man förmedlar.

Samtidigt så bara måste man ju vara medveten om att det man påstår inte stämmer? Måste erkänna att jag inte riktigt förstår mig på varför man gör sådan. Med tanke på att du anklagar andra för att få betalt när de påpekar felaktigheterna i det du påstår så ligger väl möjligen det nära tillhands här också...

Varför förväntar man sig dessa biverkningar? Hur kan vaccinet ha godkänts om det ens finns med i beräkningarna? Är du helt galen eller enbart mutad?

Du försöker likt "korrekto" göra det här till att det inte är något ovanligt. Trots att vi ser flera försäkringbolag världen över som rapporterar in vaccinskador i en takt sällan skådat.

Förstår med att man måste försvara detta med näbbar och klor. Folk oavsett politiskhemvist är sällan okej med att man skadar barn. Nog för att jag vet att de som driver läkemedelsindustrin inte ser något konstigt med det. Det är vardagsmat för de pedofilerna. Du kanske är på samma planhalva där.

Om inte kommer du och med liknande inställning snart få reda på vad det är för människor ni skyddar.

Inget som sker nu sker utav en slump.

Och som jag skrivit innan. Det här har knappt börjat. Ni för en förlorad kamp..

Mer information kommer väldigt snart.

.
Citera
2022-03-03, 09:35
Medlem
ZugMaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Haha, vad i hela helvetet. Ja, var inte direkt oväntat. Men det här är ju superilla. Varför reagerar ingen?
Ingen har ork eller tid att reagera på detta just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in