Citat:
Ursprungligen postat av
369Q
Jag har inte läst igenom till vilken grad varje är då det är extremt många listade.
Men eftersom Pfizer gjorde allt i sin makt för att dölja det här. Kan vi anta att det är värre än förväntat.
Det har även börjat sippra in rapporter från försäkringsbolagen världen över.
Du får tro vad du vill. Jag kan inte hjälpa dig förstå. Men den 9:e mars kommer något jag kan garantera du förstår. Ingen idé att försöka försvara det här.
Game over.
Jo men det gäller ju för precis allt innan man gallrat ut vad som är FAKTISKA biverkningar.
Folk rapportera ju fan in nageltrång, hemorrojder, finnar, chipsmjäll, stukad tumme, flensost med mera som biverkningar bara för att man upptäckt det en månad efter att man fått vaccin. det finns inget i det som säger att det är vaccinet. Det kan ju lika väl vara vinet eller ölen de drack till amten kvällen innan.
FOlk har väldigt svårt att skilja på medicinsk konstaterade biverkningar där det finns ett direkt bevisat samband och inrapporterade biverkningar där kreti och pleti själva får bestämma vad som är en biverkning av vad.
I 85% av de rapporterade fallen härstammar
huvudvärken (biverkningen) från frugans tjat, 12% från spriten man inte borde druckit, 2,9% från ekonomiska problem och 0,1 övrigt- här kan vi lägga till vaccinet.