Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Sammanvägda Foxbetyget är således "C", vilket är på sin höjd mediokert. Du tycker det är ett "väldigt gott betyg"? Märkligt vilken låg standard du sätter för Biden i så fall!
Citat:
Ursprungligen postat av
melvein
Precis som Scrollock var inne på, snittbetyg C som väl knappast kan ses som ett "väldigt gott betyg" om man nu inte hade extremt lågt ställda förväntningar. En i panelen var dessutom tidigare talskrivare åt Obama så det var alltså inte så att man valt ut konservativa tyckare utan istället fem talskrivare som arbetat för ett brett spektrum av politiker från vänster till mitten till höger.
Som sagt, det här var i kontrast till Scrollock som ju citerade republikanska partiets officiella hållning i frågan (vilket han glömde nämna så att det av en slump råkade låta som att det var någon generell åsikt.) Yes, med avsändaren Fox News ser jag C som ett bra resultat - jag tror inte CNN hade varit lika schyssta mot Trump t ex om de inte verkligen tyckt att han framfört ett bra tal. CNN som ju får ses som jäviga åt demokrater och de gav ju mycket riktigt biden ett högre betyg.
Själv har jag ingen aning, jag har inte sett det utan jag blev irriterad på att det som alltid med Scrollock låter mycket brutalare här i tråden än vad det visar sig vara när man klickar sig in på länken.
Hur som helst står min poäng kvar