Citat:
Ursprungligen postat av
AlpraOxy1337
Otroligt intressant perspektiv som jag fann i kommentarsfältet på theync:
And the worst has yet to come , i think Putin will use tactics like in Chechnya there will a bloodbath in kiev and in many other cities so we must be preparred to have like 300.000 - 500.000 civilans deaths, it will push Ukraine further in poverty with 5 million internal people dispalced , Ukraine will become europe's pedophile paradise with thousands homeless children on the streets, the buying and selling of those kids, to perverts coming from western europe which can subject them to every depravity, illegal organ trafficking market in which kids, teens an d women will be kidnapped in order to get their organs , the biggest european drug market and every shit is going on this world .Mmmh sounds good.
Kiev har fortfarande världens djupaste tunnelbanenätverk 100 meter ner i marken 6.7 mil långt.
Grozny har 276 000 invånare som en knapp förort av Kiev. Och dem gav ryssarna en rejäl fight och som sagt hade inte Putin haft Kadyrov tror jag inte dem hade vunnit del 2 i det kriget. Jag tror personligen att Putin egentligen innerst inne avskyr Kadyrov riktigt som människa Kadyrov är bara för trög för fatta det han har låtit han hållas för han fyllt sin roll och varit lojal. Glöm inte heller att tjetjensk maffia och skit förpestar Moskva det är deras respektblattar kolla på lite av dem här frivilliga parkeringsvaktsvideos och ni kommer fatta vad jag menar.